فناوری

ASUS ROG Phone 9 در پایگاه داده IMEI مشاهده شد: مشخصات مورد انتظار، ویژگی ها، جدول زمانی انتشار

ASUS ROG Phone 9 در پایگاه داده IMEI مشاهده شد: مشخصات مورد انتظار، ویژگی ها، جدول زمانی انتشار

پایگاه داده IMEI سری 9 ASUS ROG

یک AndroidHeadlines گزارش < /a>یک عکس فوری از ASUS ROG Phone 9 و ROG Phone 9 Pro را در پایگاه داده IMEI به اشتراک می گذارد.

Asus ROG Phone 9 series IMEI

همچنین شماره مدل ASUSAI2501C را می‌بینیم که نشان می‌دهد این تلفن‌ها در چین و شاید هند عرضه خواهند شد. ما می‌توانیم این رشته حروف را در ماه‌های منتهی به عرضه سری ROG Phone 9 دوباره ببینیم.

این زودتر از زمانی است که سری ROG Phone 8 در وب سایت IMEI با شماره مدل ASUS_AI2401_A ظاهر شد.

ASUS مشخصات، ویژگی‌های سری ROG Phone 9 (مورد انتظار)

این گزارش همچنین حدس می‌زند که ROG Phone 9 می‌تواند بر روی تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 4 اجرا شود. نسخه قبلی آن دارای یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 3 بود. شایعه شده است که تراشه جدید با معماری 3 نانومتری TSMC، طراحی 2+6 Nuvia و سرعت کلاک تا 4.2 گیگاهرتز عرضه می شود. بنابراین، خط تولید ROG Phone 9 می تواند قدرتمندتر و کارآمدتر باشد. 

این تلفن‌ها همچنین می‌توانند از راه‌حل خنک‌کننده داخلی جدید بهره ببرند که می‌تواند دما را در طول یک جلسه طولانی بازی کنترل کند. در همین حال، تلفن‌های نسل فعلی ROG دارای یک خنک‌کننده گیره‌ای هستند که ادعا می‌کند دستگاه را تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد خنک می‌کند.

برای گیمرهای سخت‌افزار، ROG Phone 9 می‌تواند AirTriggers< ارائه دهد. /strong>، که در حال حاضر در تلفن های ROG قبلی موجود است. این دکمه‌ها برای کنترل دقیق‌تر هستند. علاوه بر این، می‌توانید چراغ‌های RGB را نیز برای زیبایی بصری دریافت کنید. سری ROG Phone 8 همچنین دارای لوگوی Aura RGB و نمایشگر Mini-LED 341 عنصری است. بیایید ببینیم ASUS چگونه این را در خط تولید جدید بهبود می‌بخشد.

خط زمان عرضه سری ROG Phone 9 ASUS

انتظار دارد که سری ROG Phone 9 در Q1 2025 عرضه شود. /strong>. در این مرحله اطلاعات دقیق تری ندارد. اما، از آنجایی که سری ROG Phone 8 نیز راه اندازی شده است، ممکن است در ژانویه 2024. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا