فناوری

OPPO A3 Pro گواهینامه BIS را دریافت می کند و می تواند به عنوان F27 Pro در هند عرضه شود

OPPO A3 Pro گواهینامه BIS را دریافت می کند و می تواند به عنوان F27 Pro در هند عرضه شود

OPPO A3 Pro دارای گواهینامه BIS است

  • گواهینامه OPPO A3 Pro BIS، به عنوان < a href="https://www.mysmartprice.com/gear/mobiles/mobiles-news/oppo-a3-pro-bis-certification/" rel="nofollow" class="external">نقاط توسط MySmartPrice، نشان می‌دهد که تلفن دارای شماره مدل CPH265/67 خواهد بود.
  • نام بازاریابی و شماره مدل تلفن قبلاً از طریق فهرست کنسول Google Play فاش شده بود.
  • OPPO -A3-Pro-BIS
    • برای کسانی که اطلاع ندارند، گواهی BIS برای هر دستگاه الکترونیکی برای راه اندازی در هند اجباری است.
    • متاسفانه، در حال حاضر چیزهای دیگری در مورد این تلفن فاش نشده است، اما این نشانه خوبی است که نشان می دهد ممکن است عرضه هند در نزدیکی باشد.
    • علاوه بر هند، ما معتقدیم OPPO A3 Pro به سایر بازارهای بزرگ نیز گسترش خواهد یافت.

    OPPO A3 Pro: آنچه تاکنون می‌دانیم

    OPPO A3 Pro در ماه آوریل در چین عرضه شد و این احتمال وجود دارد که سخت افزار آن ثابت بماند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی FHD+ AMOLED و نرخ رفرش 120 هرتز است. این اندازه صفحه نمایش و نرخ به روز رسانی مشابه نسخه قبلی است.

    این گوشی از چیپست MediaTek Dimensity 7050 همراه با GPU Mali G68 برای گرافیک استفاده می کند، دقیقاً مانند OPPO A2 Pro از سال گذشته. مانند OPPO A2 Pro، جانشین آن همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 67 واتی SuperVOOC را دارد.

    برای اپتیک، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی داریم. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و چت ویدیویی وجود دارد. باز هم، این همان تنظیمات دوربین OPPO A2 Pro است. گوشی جدید OPPO دارای حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش برای امنیت و دارای رتبه IP69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

    OPPO A3 Pro می تواند به عنوان سری F27 در هند عرضه شود

    سری OPPO F27 شایعه شده است در هند راه اندازی شود 13 ژوئن. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که OPPO A3 Pro می‌تواند یک برند جدید از سری OPPO F27 باشد، احتمالاً OPPO F27 Pro یا F27 Pro+. این با توجه به طراحی تلفن‌ها یکسان و هر دو دارای رتبه IP69 هستند. ما باید در چند روز آینده جزئیات بیشتری را بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا