فناوری

ویژگی‌های جدید iOS 18 فاش شد: جلوه‌های متنی iMessage، تنظیمات و مرکز کنترل دوباره طراحی شد

ویژگی‌های جدید iOS 18 فاش شد: جلوه‌های متنی iMessage، تنظیمات و مرکز کنترل دوباره طراحی شد

iMessage برای دریافت جلوه های متنی با iOS 18

گزارش شده است که iMessage با به روز رسانی iOS 18 جلوه های متنی دریافت می کند . اگرچه اسکرین شات‌هایی برای دیدن این ویژگی وجود ندارد، MacRumors می‌گوید که جلوه‌های متنی به شما این امکان را می‌دهند که کلمات را در یک پیام متحرک کنید. iMessage در حال حاضر دارای چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد به پیام هایی مانند کت و شلوار و آتش بازی افکت اضافه کنید، بنابراین با گزینه های بیشتر باید استفاده از برنامه را سرگرم کننده تر کند. 

تنظیمات، مرکز کنترل اصلاح شده

iOS 18 نیز بازسازی مرکز تنظیمات و کنترل. منوی تنظیمات یک رابط کاربری جدید دریافت می کند که دوباره سازماندهی می شود و طرح بندی تمیزتری دارد. در iOS 18 و macOS 15، منوی تنظیمات برای پیمایش ساده تر خواهد بود. مرکز کنترل نیز در iOS 18 دوباره طراحی می‌شود. مشخص نیست که آیا طراحی‌های مجدد اصلی خواهند بود یا خیر، اما برای مشاهده تغییر در رابط کاربری باید تازه‌سازی شود. 

هفته گذشته فاش شد که iOS 18 به کاربران آیفون امکان ایجاد ایموجی های سفارشی. این ایموجی ها بر اساس آنچه کاربران با استفاده از هوش مصنوعی ارسال می کنند ایجاد می شوند. این یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی است که با iOS 18 ارائه می‌شود. اپل ممکن است کمی دیر کرده باشد، اما به زودی به گروه هوش مصنوعی می‌پیوندد که گوگل و سامسونگ قبلاً در آن پیش قدم شده‌اند. 

بر اساس گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی استراتژی جدیدی به نام «Project Greymatter» است که اساساً مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی است که عمیقاً در برنامه‌های اصلی مانند Safari، Photos و Notes ادغام شده‌اند. iOS 18 همچنین رونوشت‌های یادداشت صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، ابزارهای ویرایش عکس و نتایج جستجوی سریع‌تر را با Spotlight اضافه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا