فناوری

HTech به معرفی Honor Magic 6 Pro به زودی در هند اشاره می کند. جدول زمانی راه اندازی اشاره شد

HTech به معرفی Honor Magic 6 Pro به زودی در هند اشاره می کند. جدول زمانی راه اندازی اشاره شد

جزئیات راه اندازی Honor Magic 6 Pro India

از طریق X (قبلاً توییتر)، یکی از مقامات شرکت ویدیویی را منتشر کرد که در آن درخواست‌های چند کاربر برای راه‌اندازی Honor Magic 6 Pro در هند. در همین حال، مدهاو شیث، مدیر عامل اچ‌تک نیز از طریق پستی در X اشاره کرد که این گوشی هوشمند ممکن است به زودی به هند بیاید.

شث گفت “سریال Honor Magic در واقعیت از انتظارات مصرف کنندگان هندی فراتر خواهد رفت.” این در پاسخ به تیزری از Vivo X Fold 3 Pro در آینده منتشر شد که ادعا می‌کرد باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو است و قرار است در تاریخ 6 ژوئن وارد هند شود. با این حال، این گوشی هوشمند تاشو خواهد بود.

هیچ جزئیات دیگری در مورد Honor Magic 6 Pro’s India راه اندازی نشده است، اما tipster پراس گوگلانی پست کرده است که Honor Magic 6 Pro احتمالاً در ژوئیه در هند عرضه خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که این گوشی هوشمند در هند ارزان نخواهد بود و ممکن است قیمت گزافی داشته باشد.

قیمت Honor Magic 6 Pro، جزئیات کلیدی

قیمت: The Honor Magic 6 Pro ابتدا در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 با قیمت 1299 یورو، تقریباً 116800 روپیه برای حافظه 12 گیگابایت + 512 گیگابایت معرفی شد. وب سایت رسمی نشان می دهد که این گوشی در سه گزینه رنگی ارائه می شود – سبز Epi، بنفش ابری، و مشکی.

ابعاد و وزن: به عنوان یک گوشی باریک تبلیغ می شود. ابعاد 162.5 x 75.8 x 8.9 میلی متر و نوع چرم گیاهی 225 گرم وزن دارد، در حالی که نوع شیشه ای آن 229 گرم وزن دارد. در مقایسه، Honor V Purse، یک تلفن کیف‌دار ، دارای طراحی باریک تر است. ابعاد آن 158.2 x 187.3 x 6.6 میلی متر و وزن آن 214 گرم است.

نیت روشنایی: Honor Magic 6 Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Full HD + خمیده 120 هرتز OLED با حداکثر روشنایی 5000 نیت. شایان ذکر است که تا زمان راه‌اندازی نیت روشنایی گوشی در بالاترین میزان بود. از Realme GT 6T، که حداکثر روشنایی 6000 نیت را ارائه می دهد.< /p>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا