فناوری

عرضه جهانی سری Vivo V40 قریب الوقوع است، در پایگاه داده IMEI ظاهر می شود

عرضه جهانی سری Vivo V40 قریب الوقوع است، در پایگاه داده IMEI ظاهر می شود

شماره مدل های سری Vivo V40 فاش شد

  • انتظار می رود سری Vivo V40 شامل سه مدل باشد : Vivo V40، Vivo V40 Pro و Vivo V40e. نام بازاریابی تلفن‌ها تأیید شده توسط پایگاه داده IMEI.
  • مانند سایر محصولات سری V، سری V40 آینده نیز می‌تواند تمرکز بیشتری بر روی دوربین‌ها و زیبایی‌شناسی داشته باشد. هزاره ها.
  • Vivo V40 Pro با شماره مدل V2347 در پایگاه داده ظاهر شده است.
  • از سوی دیگر، Vivo V40 استاندارد در ظاهر شده است. پایگاه داده با شماره مدل V2348. در همان زمان، Vivo V40e دارای شماره مدل B2403 است.

سری Vivo V40: انتظارات از تلفن‌ها

91mobiles به طور انحصاری هندی گزارش شده است. مدل های Vivo V40 بین آگوست و سپتامبر 2024به بازار عرضه خواهند شد. برای یادآوری، سری Vivo V30 در اوایل سال جاری معرفی شد. Vivo V40 Pro نیز اخیرا در اپراتورهای EE بریتانیا مشاهده شد وب سایت. این نشان داد که این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد: یکی با NFC و دیگری بدون. در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری از طریق این لیست فاش نشده است.

علاوه بر Vivo V40 Pro، V40، و V40e، یک Vivo V40 Lite نیز در دست ساخت است. این مدل خاص در بلوتوث مشاهده شد SIG و انجمن صدور گواهینامه جهانی (GCF). اولی فاش کرد که این تلفن دارای شماره مدل V2341 و اتصال بلوتوث 5.1 خواهد بود. گزارش‌هایی وجود دارد که این گوشی در حال حاضر توسط مهندسان Vivo در حال آزمایش داخلی است و اعتقاد بر این است که با پردازنده بهتر و دوربین‌های بهبودیافته عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا