فناوری

ساختگی آیفون 16 پرو مکس فاش شده نشان دهنده نمایشگر بزرگتر و قرارگیری دوربین عقب بالاتر است

ساختگی آیفون 16 پرو مکس فاش شده نشان دهنده نمایشگر بزرگتر و قرارگیری دوربین عقب بالاتر است

iPhone 16 Pro Max dummy در مقابل iPhone 15 Pro حداکثر: اندازه صفحه نمایش

  • طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط Leakster Majin Bu، ظاهراً ساختگی iPhone 16 Pro Max جای پایی بزرگتر از iPhone 15 Pro Max دارد.

  • اعتقاد بر این است که اپل می تواند مدل برتر آینده را 0.2 اینچ بزرگ کند. iPhone 15 Pro Max دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است در حالی که iPhone 16 Pro Max می تواند دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی باشد.
  • از آنجایی که صفحه نمایش ساختگی خاموش است، ما نمی توانیم اندازه قاب آنها را مقایسه کنید. انتظار می رود اپل فناوری جدیدی به نام ساختار کاهش مرز (BRS) معرفی کند تا حاشیه های گوشی های آینده خود را رام کند. این می تواند به معنای املاک و مستغلات بیشتر برای کاربر باشد. همچنین، این شرکت می‌تواند صفحه نمایش بزرگ‌تری را بدون بزرگ‌کردن ابعاد کلی گوشی ارائه دهد. بنابراین، این ارجاعات ساختگی را با کمی نمک در نظر بگیرید.

iPhone 16 Pro Max در مقابل iPhone 15 Pro Max: دوربین های عقب

  • iPhone 16 Pro برآمدگی دوربین عقب Max کمی بالاتر از پیش‌نمایش قرار دارد. با این حال، تفاوت زیادی در اندازه لنزها مشاهده نمی‌کنیم.
  • گفته شده است که حسگر اصلی زیرین در 16 Pro Max دارای اندازه 1/1.14 اینچ است. اگر درست باشد، این اندازه بزرگتر از سنسور 1/1.28 اینچی در 15 خواهد بود. Pro Max.
  • به عنوان مشاور Ice Universe بیان می کند، یک حسگر بزرگتر می تواند احساس کند و بزرگتر به نظر برسد، به خصوص در طراحی صفحه تخت. بیایید ببینیم Apple چگونه با این موضوع برخورد می کند.

Apple iPhone 15 Pro Max Video

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا