فناوری

iFixit’s Extensive Vision Pro Teardown جزئیات نمایشگر و باتری را بررسی می کند – امتیاز تعمیر پذیری 4 را دریافت می کند

iFixit’s Extensive Vision Pro Teardown جزئیات نمایشگر و باتری را بررسی می کند – امتیاز تعمیر پذیری 4 را دریافت می کند

بیش از شش ماه پس از معرفی، اپل سرانجام هفته گذشته هدست ویژن پرو را عرضه کرد. این هدست صنعت را تحت تأثیر قرار داد زیرا کاربران تجربیات خود را با دستگاه به اشتراک گذاشتند. ویژن پرو پیشرفته ترین محصول اپل تا به امروز است، حتی بیشتر از اپل واچ، با توجه به تحقیقات انجام شده برای تحقق آن. سحر و جادو در درون است و iFixit این اختیار را گرفته است که Vision Pro را از بین ببرد تا قدرت های آن را آشکار کند.

Vision Pro دارای تراکم پیکسلی 3386 پیکسل در هر اینچ و بسته باتری بیش از حد مهندسی شده با حسگرها

در یک ویدیوی جدید، iFixit باتری، نمایشگر و قابلیت تعمیر Vision Pro را بررسی می کند و نشان می دهد که هدست چگونه کار می کند و آیا می توان آن را به راحتی تعمیر کرد. در ابتدا توضیح داد که چگونه صفحه نمایش microLED ویژن پرو دارای تراکم پیکسلی شگفت انگیزی است. افراد حاضر در iFixit متوجه شدند که بیش از 50 پیکسل ویژن پرو می توانند در یک پیکسل از نمایشگر آیفون 15 پرو قرار بگیرند. اشاره شد که Vision Pro دارای 3386 پیکسل در هر اینچ یا 34 پیکسل در درجه است که منجر به یک تجربه واقعیت افزوده خیره کننده می شود.

علاوه بر این، حذف همچنین نشان می‌دهد که تراشه M2 اپل در کنار تراشه جدید R1 برای پردازش داده‌های لحظه‌ای از دوربین‌ها و سنسورهای مختلف کار می‌کند. این شامل سنسورهای داخلی و خارجی، از جمله روشنگرهای IR و دوربین‌ها می‌شود. تراشه R1 جدید اپل در زمان واقعی پردازش می کند، که منجر به تاخیر بسیار کم بین ترجمه محیط خارجی می شود. اپل به طور بالقوه هدست را با تراشه های 3 نانومتری خود در کنار تراشه ارتقا یافته R2 ارتقا خواهد داد که عملکرد را بیشتر بهبود می بخشد.

تخریب iFixit بسته باتری را نیز برجسته می‌کند که شامل سه باتری مجزا در اندازه آیفون است که روی هم قرار گرفته‌اند. در حالی که اندازه آن از باتری آیفون کوچکتر است، اما با ضخامت آن آن را جبران می کند. با این حال، پوسته خارجی برای باز کردن سخت است و به ابزار نیاز دارد، زیرا اپل نمی‌خواهد کاربران آن را باز کنند. با این حال، این یک تکه دال بیش از حد مهندسی شده است که سنسورهای دما و یک شتاب سنج را در خود جای داده است.

توجه داشته باشید که کاربران نمی توانند از بسته باتری Vision Pro به عنوان پاوربانک استفاده کنند، زیرا این پورت فقط از کانکتور اختصاصی اپل پشتیبانی می کند. با این حال، iFixit موفق شد محدودیت‌های اپل را برای ارتقای بسته باتری ویژن پرو تغییر دهد و دور بزند. در نهایت دوبرابر عمر باتری هدست داشت. در حالی که قابلیت تعمیر در Vision Pro یک مشکل است، iFixit ادعا می کند که این هدست جفت شدن قسمت اپل را در نظر نمی گیرد. این بدان معنی است که افراد می توانند قطعات واحدهای دیگر را تعویض کنند و هدست هشداری را ایجاد نمی کند.

ifixits extensive vision pro teardown d8acd8b2d8a6db8cd8a7d8aa d986d985d8a7db8cd8b4daafd8b1 d988 d8a8d8a7d8aad8b1db8c d8b1d8a7 d8a8d8b1d8b1d8b3 65c3e41093697

در مجموع، لوازم جانبی ماژولار Vision Pro مایه سعادت است، زیرا کاربران می توانند به راحتی لایت سیل، بالشتک لایت سیل، هدبند و موارد دیگر را تعویض کنند. با این حال، شیشه جلویی خمیده می‌تواند به راحتی آسیب ببیند، مهم نیست چقدر بادوام باشد. با توجه به دوام و قابلیت تعمیر، iFixit امتیاز تعمیرپذیری 4 از 10 را به Vision Pro اعطا کرده است. برای جزئیات بیشتر می توانید ویدیوی کامل بالا را مشاهده کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا