فناوری

شماتیک ها طراحی آیفون 16 را نشان می دهد که شبیه آیفون 12 است زیرا سنسورهای دوربین از طرح بندی مورب به طرح عمودی تغییر می کنند.

شماتیک ها طراحی آیفون 16 را نشان می دهد که شبیه آیفون 12 است زیرا سنسورهای دوربین از طرح بندی مورب به طرح عمودی تغییر می کنند.

اپل در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات زیادی در سری آیفون 16 است. در حالی که مدل‌های «پرو» برجستگی سال خواهند بود، با توجه به تعداد پیشرفت‌هایی که روی میز به ارمغان می‌آورند، آیفون 16 با مجموعه‌ای از تغییرات طراحی خود عرضه خواهد شد. ما انتظار داریم یک چیدمان کاملاً جدید برای لنز دوربین و سنسورهای بالقوه جدید برای افزایش قابلیت ضبط ویدیو داشته باشیم. جدیدترین شماتیک های آیفون 16 نشان می دهد که از نظر طراحی باید منتظر چه چیزی باشیم.

شماتیک ها جزئیات طراحی آیفون 16 را با دکمه اکشن و چیدمان دوربین جدید نشان می دهند

قبلا گزارش شده بود که آیفون 16 می تواند دارای طراحی مشابه آیفون X یا آیفون 12. در حالی که زبان طراحی کلی یکسان خواهد ماند، انتظار می رود طرح دوربین از مورب به عمودی تغییر کند. این بدان معنی است که هر دو سنسور دوربین در پشت به صورت عمودی تراز خواهند شد. همانطور که در شماتیک های لو رفته آیفون 16 مشاهده می کنید (از طریق Majin Bu در X)، طراحی زیبا است. مشابه آیفون 12 از پشت.

لنز دوربین به صورت عمودی با یک میکروفون در فلات دوربین تراز شده است. مشاهده می شود که پلاتو دوربین نسبت به مدل های فعلی کمی بیرون زده است. این به طور بالقوه می تواند به این معنی باشد که شرکت در حال کار برای ترکیب سنسورهای بزرگتر است. با این حال، اینها شماتیک های اولیه آیفون 16 هستند و طراحی نهایی می تواند متفاوت از آنچه در حال حاضر به آن نگاه می کنیم باشد. بقیه طراحی تقریباً شبیه مدل‌های فعلی است اما با تفاوت‌های کلیدی.

در پشت، همچنین می‌توانید برش را برای فلاش ببینید. این قبلتر گزارش کرده بود که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس می توانند با یک اسکنر LiDAR برای ضبط ویدیوی فضایی عرضه شوند. اسکنر LiDAR وظیفه جمع آوری جزئیات عمق را بر عهده دارد و این ویژگی در حال حاضر در آخرین مدل های آیفون 15 پرو وجود دارد. ویدئوهای فضایی را می توان در هدست ویژن پرو ضبط و مشاهده کرد. قبلاً یاد گرفتیم که ویدیوهای فضایی تجربه فراگیرتر را ارائه می دهند. در هدست اخیر اپل معرفی شده است. با این حال، باید دید که آیا مدل‌های نسبتا ارزان‌تر آیفون امسال یک اسکنر LiDAR ارائه می‌کنند یا خیر.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا