فناوری

ویدیوی مقایسه جدید Until Dawn نسخه آینده UE5 را با نسخه 2015 PS4 مقایسه می کند

ویدیوی مقایسه جدید Until Dawn نسخه آینده UE5 را با نسخه 2015 PS4 مقایسه می کند

یک ویدیوی اولیه مقایسه Until Dawn منتشر شده است که تصاویری از نسخه آینده Unreal Engine 5 را با نسخه اصلی 2015 مقایسه می کند.

پس از چندین شایعه، سونی نسخه جدیدی از Until Dawn را که توسط توسعه دهنده Ballistic Moon ساخته شده بود، در طول پخش هفته گذشته PlayStation State of Play معرفی کرد. این نسخه جدید برای PS5 و PC با تصاویری به روز شده و در موتور بازی جدید Epic اجرا می شود. علاوه بر این، این نسخه ریمستر شده Until Dawn دارای ویژگی‌های جدیدی از جمله دوربین سوم شخص خواهد بود. این چیزی است که تیم سازنده عنوان آینده پس از رونمایی آن گفت: «بازسازی شده در Unreal Engine 5، Until Dawn شاهد تعدادی پیشرفت در سراسر صفحه بوده است که همه با علاقه و مراقبت از نسخه اصلی تیم عاشقان وحشت ساخته شده اند. ، متعصبان فیلم و بازی سازان کهنه کار در Balistic Moon. و امسال برای PS5 و PC می آید!”، تیم در Ballistic Moon نوشت. “Until Dawn با جدیدترین ابزارها و تکنیک ها بازسازی شده است. انیمیشن‌های جدید و بهبودیافته بر اساس موفقیت اجرای شخصیت اصلی ساخته شده‌اند. شخصیت‌ها، محیط‌ها و VFX ارتقا یافته‌اند – همه برای یک تجربه ترسناک سینمایی واقعاً پیشرفته.»

پس چگونه تصاویر بازی با عنوان اصلی PS4 در سال 2015 مقایسه می شود؟ YouTuber ‘Cycu1’ تریلر اعلامی تازه منتشر شده را با گرافیک های نسخه اصلی مقایسه کرد عنوان. با نگاهی به مقایسه، واضح است که بافت و نور بهبود یافته است. ما همچنین می توانیم ببینیم که موهای شخصیت ها بسیار بهبود یافته است. ویدیوی مقایسه زیر را ببینید و خودتان قضاوت کنید. آیا می توانید پیشرفت ها را ببینید؟

نسخه به‌روزرسانی‌شده Until Dawn اواخر امسال برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. سونی و بالستیک مون هنوز تاریخ انتشار واقعی را اعلام نکرده اند.

d988db8cd8afdb8cd988db8c d985d982d8a7db8cd8b3d987 d8acd8afdb8cd8af until dawn d986d8b3d8aed987 d8a2db8cd986d8afd987 ue5 d8b1d8a7 d8a8d8a7 65be5e7b40c42

“ما از پالت رنگی وسیع‌تر و چشم‌اندازهای جدید برای ایجاد جزئیات بیشتر و احساسی‌تر در داستان.» تیم سازنده درباره جلوه‌های بصری به‌روز بازی می‌گوید. ما به اندازه کافی شجاع بودیم که نوری را به گوشه های تاریک و نادیده کوه بلک وود بتابانیم و یک دوربین سوم شخص اضافه کردیم، به این معنی که اکنون می توانید به پشت پرده بازی اصلی نگاه کنید و مکان های پیشرفته و جدید را با تعاملات جدید کاوش کنید. این بازی با استفاده از دوربین سوم شخص و افزودن انیمیشن‌های متنی حرکت شخصیت‌ها، اکنون به بازیکن اجازه می‌دهد تا واقعاً تجربه آن شب سرنوشت‌ساز را احساس کند.»

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا