فناوری

Palworld 8 میلیون واحد در Steam فروخته است. شرکت پوکمون بازی را “بررسی” خواهد کرد

Palworld 8 میلیون واحد در Steam فروخته است. شرکت پوکمون بازی را “بررسی” خواهد کرد

در اینجا به‌روزرسانی روزانه فروش Palworld: بازی صنایع دستی بقا در جهان باز با مکانیک‌های مجموعه هیولا اکنون در کمتر از یک هفته پس از راه‌اندازی دسترسی اولیه، از هشت میلیون واحد تنها در Steam فروخته شد. این بازی همچنین نقطه عطف دو میلیون بازیکن همزمان در پلتفرم Valve را شکست، شاهکاری که تنها در زمانی که بازی Battle Royale در اوج خود بود، توسط PUBG: Battlegrounds مدیریت می‌شد. هنوز بیش از یک میلیون تفاوت بین این دو وجود دارد، اما عاقلانه نیست که در این مرحله Palworld را تخفیف دهیم.

اطلاعات رسمی زیادی در مورد نسخه Xbox بازی وجود ندارد، اما Simon Carless از GameDiscoverCo دیروز گفت که آنها حداقل 1.5 میلیون دانلود را تخمین می زنند. Mat Piscatella از Circana توئیت کرد که Palworld دوشنبه گذشته در ایالات متحده از Fortnite پیشی گرفت. به کاربران فعال روزانه در ایکس باکس می رسد. میانگین زمان پخش در آن روز بیش از 200 دقیقه بود.

با تبدیل شدن بازی Pocketpair به یک پدیده جهانی، جای تعجبی نیست که شرکت پوکمون مورد توجه قرار گرفته است. پس از برداشتن مود که پوکمون‌های واقعی را در Palworld اضافه کرده‌اند، اکنون دارند. بیانیه کامل را منتشر کرد و گفت که بازی را “بررسی” خواهند کرد.

ما درخواست‌های زیادی در رابطه با بازی شرکت دیگری که در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد دریافت کرده‌ایم. ما هیچ مجوزی برای استفاده از دارایی‌ها یا دارایی‌های Pokémon در آن بازی اعطا نکرده‌ایم. ما در نظر داریم برای رسیدگی به هرگونه اقدامی که حقوق مالکیت معنوی مرتبط با پوکمون را نقض می‌کند، بررسی و اقدامات لازم را انجام دهیم. ما به گرامی داشتن و پرورش هر یک از پوکمون ها و دنیای آن ادامه خواهیم داد و برای گرد هم آوردن جهان از طریق پوکمون در آینده تلاش خواهیم کرد.

بسیاری از وکلا از آن زمان به دادگاه مراجعه کرده‌اند و نشان می‌دهند که رسیدگی به این پرونده دشوار است. خواهیم دید که آیا The Pokémon Company تصمیم می‌گیرد که به آن حمله کند یا خیر. در همین حال، Pocketpair منتشر شد یک نقشه راه برای به‌روزرسانی‌های آتی Palworld.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا