اقتصاد

کیف پول بیت کوین ETF بیت‌ویز کتیبه‌ها و کمک‌های نادر را جذب می‌کند

کیف پول بیت کوین ETF بیت‌ویز کتیبه‌ها و کمک‌های نادر را جذب می‌کند

شرکت مدیریت دارایی Bitwise آدرس بیت‌کوین صندوق قابل معامله در بورس BTC (ETF) خود را در 24 ژانویه عمومی کرد اولین صادرکننده از 10 صادرکننده ETF بیت کوین است که این کار را انجام می دهد. آدرس کیف پول بیت کوین در عرض چند ساعت پس از عمومی شدن، نکات و کمک های مالی متعددی دریافت کرده است، از جمله برخی از موارد معمولی بیت کوین و نشست های کمیاب.

آدرس کیف پول در حال حاضر حاوی کتیبه هایی به ارزش 6083 دلار است و در مجموع بیش از 16000 کتیبه‌ها. این کتیبه ها شامل دو airdrops RSIC، یک بیت کوین پانک، یک بیت کوین Burials، یک Quadkey و چندین مورد دیگر است. این حساب همچنین دارای هزاران کتیبه BRC-20 است. با این حال، موجودی معتبر/فعال BRC-20 در حساب وجود ندارد .

daa9db8cd981 d9bed988d984 d8a8db8cd8aa daa9d988db8cd986 etf d8a8db8cd8aad988db8cd8b2 daa9d8aadb8cd8a8d987d987d8a7 d988 daa9 65b236e6108e8

Ordinal ها توکن های غیرقابل تعویض مبتنی بر بیت کوین (NFT) را با درج داده هایی مانند تصاویر، ویدیوها و موارد دیگر روی یک ساتوشی فردی در بلاک چین پایه بیت کوین ایجاد می کنند. ساتوشی کوچکترین واحد بیت کوین است که 100000000 ساتوشی در یک بیت کوین وجود دارد. Ordinal ها سال گذشته به وجود آمدند اما جامعه رمزنگاری را شگفت زده کردند.

موارد مرتبط: Bitwise کمپین رسانه ای ETF رمزنگاری را با «جالب ترین مرد جهانmedia ETF راه اندازی کرد.

محبوبیت Ordinals و کتیبه‌ها دو طرف را ایجاد کرد که از یک طرف، جامعه طرفدار Ordinals معتقد است که شبکه بیت‌کوین را قابل تعویض‌تر می‌کند و همه کاره است، در حالی که طرف مقابل معتقد است کتیبه های معمولی اغلب فضای بلوک اضافی را اشغال می کنند و شبکه را شلوغ می کنند.

در حالی که اکثر جامعه رمزنگاری از اقدام Bitwise برای عمومی کردن دارایی های ETF خود تمجید کردند، برخی نیز به این موضوع اشاره کردند. تنها انتقال 12000 بیت کوین، نشان می دهد که مدیر دارایی هیچ تراکنش آزمایشی برای تأیید آدرس ارسال نکرده است.

بقیه از مدیر دارایی به دلیل استفاده از کیف پول تک کلیدی به جای کیف پول چند بخش که ایمن تر تلقی می شود، سؤال کردند. کیف پول Multisig مانند صندوق امانات یک بانک عمل می کند که برای باز کردن آن به چندین کلید خصوصی به طور همزمان نیاز دارد. بنابراین، با دو یا چند کلید خصوصی، یک کیف پول مولتی سیگ امنیت بیشتری را به ذخیره‌سازی دارایی‌های کریپتو اضافه می‌کند.

Cointelegraph با BitWise تماس گرفت تا در مورد برنامه این شرکت برای پشتیبانی از Ordinals و استفاده از کلید تک بر روی کیف پول‌های چند قسمتی جویا شود اما در زمان انتشار پاسخی نداد.

مجله:

سوالات بزرگ: آیا بیت کوین می تواند پرداخت ها دوباره افزایش می یابد؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا