خودرو

BYD چیست؟

BYD چیست؟

شاید دیده باشید که BYD در سراسر پوشش یورو 2024 گچ شده است. شرکت خودروسازی شریک رسمی مسابقات است – اما BYD چیست و چه چیزی را باید بدانید؟

اگر یورو 2024 را تماشا کرده اید و نمی دانید که BYD کیست یا چیست، احتمالا تنها نیستید. به این دلیل که نام BYD برای اروپا نسبتاً جدید است، اما در سال 1995 در چین تأسیس شد و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین الکتریکی در این کشور تبدیل شد.

این شرکت در فناوری باتری تخصص دارد و در حال حاضر شروع به آوردن طیف وسیعی از وسایل نقلیه بدون آلایندگی خود به بریتانیا کرده است. در واقع، ممکن است قبلاً با یک اتوبوس سفر کرده باشید، زیرا در حال حاضر نزدیک به 2000 اتوبوس BYD در اینجا وجود دارد.

در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره BYD بدانید…

BYD چیست و چه معنایی دارد؟

byd da86db8cd8b3d8aad89f 6669ba10650ba

شرکت BYD یک شرکت فناوری مستقر در شنژن چین است. خودروهای آن توسط یک شرکت تابعه به نام BYD Auto ساخته می‌شوند که خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین تثبیت کرده است و اکنون اروپا را هدف گرفته است و اولین خودروهای خود را عرضه می‌کند. اینجا در سال 2023. با این حال، BYD به طور کلی باتری، نیمه هادی ها و موارد دیگر را نیز می سازد.

BYD مخفف Build Your Dreams است، و در حالی که در پشت یکی از مدل‌های اولیه این شرکت قرار داده شده است، خودروهای جدیدتر به سادگی دارای آرم BYD هستند، زیرا اروپایی‌ها فکر می‌کردند که این شعار کمی ساده است…

بدون در نظر گرفتن، مدل‌های BYD عموماً شیک و خوش ساخت هستند، از هاچ‌بک‌های مقرون به صرفه تا سالون. آنها عمدتاً خودروهای تمام الکتریکی هستند، اما Seal U به تازگی در بریتانیا به فروش رسیده است و دارای موتور هیبریدی پلاگین.

آیا می توانید اتومبیل های BYD را در بریتانیا بخرید؟

بله، می‌توانید خودروهای BYD را در بریتانیا بخرید. در حال حاضر چهار مدل در فروش وجود دارد که تعداد بیشتری نیز در راه است. در اینجا خلاصه ای از محدوده این شرکت آمده است:

BYD Atto 3

byd da86db8cd8b3d8aad89f 6669ba12aaf71

Wowscore: 6/10
Atto 3 اولین خودروی BYD بود که در بریتانیا به فروش رسید. چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، زیرا فضای داخلی به خوبی در کنار هم قرار گرفته است و ویژگی های طراحی عجیب و غریبی دارد، در حالی که رانندگی با آن راحت است. با این حال، صندوق بار بسیار کوچک است و صندلی‌های عقب بسیار تنگ هستند. این کمترین جذابیت در بین مدل های BYD است.

BYD Dolphin

byd da86db8cd8b3d8aad89f 6669ba14b20f0

Wowscore: 8/10
BYD Dolphin بسیار جذاب‌تر است. در تصاویر کوچک به نظر می رسد اما در واقع یک هاچ بک جادار است. شما مقدار زیادی کیت برای پول نقد خود دریافت می کنید و قیمت آن واقعاً مناسب است، ثابت می کند که ماشین های الکتریکی نیازی به اخاذی ندارند. کیفیت داخلی کمی متفاوت است، و شما باید برای نسخه باتری بزرگ هزینه بیشتری بپردازید، اما Dolphin یک همه کاره عالی است.

BYD Seal

byd da86db8cd8b3d8aad89f 6669ba170be98

Wowscore: 8/10
BYD Seal یک جایگزین مستقیم برای تسلا مدل 3، و قابل تامل است زیرا رانندگی در جاده های پرپیچ وخم هم راحت و هم سرگرم کننده است. بین شارژ فاصله زیادی دارد و مانند دلفین نسبت به قیمتش به خوبی مجهز است. بوت آنقدر بزرگ نیست و استفاده از صفحه نمایش لمسی دشوار است.

BYD Seal U ( سپتامبر آینده)

byd da86db8cd8b3d8aad89f 6669ba192f5b9

BYD Seal U به تازگی در بریتانیا به فروش رسیده است و انتظار می رود تحویل آن در ماه سپتامبر آغاز شود، و در حالی که ما هنوز پشت فرمان نبوده ایم، آنچه می دانیم این است که این اولین مدل BYD است که عرضه می شود. در اینجا فروخته می‌شود که کاملاً الکتریکی نیست – اگرچه موتور هیبریدی پلاگین آن دارای برد فقط الکتریکی 60 مایلی است. ظاهر بیرونی به وضوح از سالون Seal الهام گرفته شده است، در حالی که در داخل همان صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ را دارید.

BYD Seagull (آینده 2025)

byd da86db8cd8b3d8aad89f 6669ba1b82067

BYD تایید کرده است که Seagull در بریتانیا فروخته خواهد شد. این خودرو در سال 2025 پیش‌بینی می‌شود و یک ماشین الکتریکی کوچک مقرون‌به‌صرفه، مشابه بهار داچیا خواهد بود. و Citroen e-C3. مدل جدید هنوز معرفی نشده است، اما خودروی فعلی تا 250 مایل برد دارد که برای خودروهای برقی با این اندازه قابل توجه است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا