خودرو

خودروی الکتریکی جدید کیا EV3 رونمایی شد: بهتر از ولوو EX30؟ 

خودروی الکتریکی جدید کیا EV3 رونمایی شد: بهتر از ولوو EX30؟ 

این کیا EV3 جدید است، یک SUV کوچک الکتریکی با بیش از 370 مایل برد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این جایگزین Volvo EX30 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • کیا EV3 جدید معرفی شد
  • جایگزین Volvo EX30
  • طراحی یکسان با مفهوم
  • بیش از 370 مایل برد
  • مواد داخلی سازگار با محیط زیست
  • در اواخر امسال به فروش می رسد

کیا EV3 جدید اینجاست تا با Volvo EX30 مقابله کند، و در ظاهر این کوچک SUV چیزهای زیادی برای آن دارد. شما بیش از 370 مایل برد، یک چکمه بزرگ و تمام آخرین فناوری را دریافت می کنید.

این محصول تا اوایل پاییز در اروپا به فروش نمی رسد و هنوز خبری از قیمت آن نیست – اگرچه این برند قبلاً گفته بود که رقمی زیر 30000 پوند را هدف قرار داده است.

طراحی جدید کیا EV3

کیا دوباره این کار را انجام داده است. درست مانند EV9، EV3 جدید تقریباً شبیه به خودروی مفهومی کیا است که اولین بار سال گذشته دیدیم. کمی شبیه EV9 است که با 50% فتوکپی شده است، اگرچه این چیز بدی نیست.

کیا EV3 جدید مقایسه جلو

طراحی لامپ جلوی عمودی چیزی است که این روزها در سری کیا انتظارش را داریم، با این حال EV3 دارای چراغ‌های روشنایی در روز است که به داخل تریم روی کاپوت می‌چرخند. به طور کلی یک طراحی جلویی بسیار تمیز است، فقط مقداری ورودی هوا پایین تر است تا همه چیز را خراب کند.

جانب کیا EV3 جدید< /em>

از جانبی به آن نگاه می‌کنیم، روکش مشکی درشتی وجود دارد که باعث می‌شود EV3 کمی عضلانی‌تر به نظر برسد، و دستگیره‌های هموار درب نیز بسیار براق هستند. نه رنگ برای انتخاب وجود دارد، از جمله این رنگ سبز روشن کاملاً جدید.

مقایسه عقب کیا EV3 جدید

در قسمت عقب چیزی از Volvo EX30 وجود دارد. خط سقف شیب دار و حالت اسکات شبیه به آن خودرو است و چراغ های عقب تقریباً کپی کربنی از EV9 هستند.

محدوده و عملکرد جدید کیا EV3

می‌توانید بین دو باتری کیا EV3 جدید خود، یک بسته 58 کیلووات ساعتی یا یک واحد 81 کیلووات ساعتی دوربرد یکی را انتخاب کنید. بزرگتر از این دو تا 373 مایل برد دارد، اما این مقایسه با جایگزین های این خودرو چگونه است؟

کیا EV3 تاپ جدید< /em>

خب ولوو EX30 می‌تواند تا 295 مایل را با یک بار شارژ مدیریت کند، در حالی که Smart #1 دقیقاً 100 مایل با کیا فاصله دارد. پژو E-2008 نیز شمع نگه نمی‌دارد، زیرا آن خودرو 250 مایل برد دارد.

پشت کیا EV3 جدید

بر خلاف EV9 دیفرانسیل عقب، EV3 جدید دارای یک موتور الکتریکی تکی است که چرخ های جلو را تامین می کند. این خودرو کمی بیش از 200 اسب بخار قدرت دارد و شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 7.5 ثانیه انجام می شود. از این نظر، EX30 EV3 را شکست داده است، زیرا با یک موتور دوگانه 428 اسب بخار در دسترس است.

داخلی و سرگرمی جدید کیا EV3

داخلی فضایی است که کمی از طرح مفهومی کمتر شده است، اما کابین EV3 هنوز کاملاً مدرن و بد بو به نظر می رسد.

مقایسه داخلی جدید کیا EV3

درست مانند EV9 بزرگتر، داشبورد توسط دو صفحه نمایش 12.3 اینچی – یکی برای سرگرمی اطلاعاتی و دیگری در جلوی راننده، تسلط دارد و مواد بازیافتی زیادی روی صندلی‌ها و کارت‌های درب استفاده می‌شود. همچنین یک میز کشویی دستی در وسط وجود دارد که برای مک‌دونالدهای بی‌پروا هنگام شارژ کردن مناسب است.

داخلی جدید کیا EV3< /em>

میز حتی شبیه میز کار آشپزخانه است، اگرچه احتمالاً برای خرد کردن سبزیجات مناسب نیست. اگر بعد از Big Mac خود کمی احساس خواب آلودگی می کنید، صندلی ها را می توان روی حالت آرامش برای دراز کشیدن و چرت زدن تنظیم کرد.

جدول کیا EV3
شکل>

از نظر عملی، این ممکن است یک SUV کوچک باشد، اما یک بوت بسیار بزرگ دارد. شما 460 لیتر فضای چمدان، 60 لیتر بیشتر از Volvo EX30 و 130 لیتر بیشتر از Smart #1 ارائه می دهید.

قیمت و تاریخ عرضه کیا EV3 جدید

دفترهای سفارش کیا EV3 جدید در پاییز باز می‌شود، اما قیمت آن هنوز تایید نشده است.

زمانی که این کانسپت برای اولین بار در سال گذشته رونمایی شد، کیا گفت که قصد دارد برچسب قیمتی در حدود 35000 دلار آمریکا داشته باشد. این تقریباً 29000 پوند است که آن را چند هزار پوند ارزان‌تر از ولوو EX30 می‌کند.

کیا EV3 این پتانسیل را دارد که یکی از بهترین SUV های کوچک برقی موجود در بازار باشد، اما باید منتظر بمانید تا ما پشت فرمان بنشینیم تا بفهمیم آیا واقعاً با EX30 مطابقت دارد یا نه

a href=”https://www.carwow.co.uk/news/7335/carwow-awards-2024#gref”>ماشین سال Carwow.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا