خودرو

یک میلیونمین خودروی الکتریکی ثبت نام در بریتانیا

یک میلیونمین خودروی الکتریکی ثبت نام در بریتانیا

ژانویه 2024 یک میلیونمین خودروی الکتریکی ثبت شده در بریتانیا بر اساس داده های انجمن تولیدکنندگان و بازرگانان موتور (SMMT) است. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

طبق آخرین داده‌های ثبت نام خودروهای جدید از SMMT (انجمن تولیدکنندگان و بازرگانان موتور)، یک میلیونمین وسیله نقلیه الکتریکی در ژانویه 2024 در بریتانیا ثبت شد.

در حالی که تعداد کل خودروهای ثبت نام شده (کلیه موتورها) در ژانویه 2024 با رشد 8.2 درصدی نسبت به ماه مشابه سال گذشته به 142,876 دستگاه رسید، ثبت نام خودروهای برقی باتری دار (BEV) افزایش شدید 21 درصدی را به دست آورد. 20935 دستگاه) در مقایسه با ژانویه 2023. انتظار می‌رود در مجموع بیش از 100000 EV در سال 2024 در بریتانیا ثبت شود.

اکثر خودروهای برقی ثبت‌شده در بریتانیا در ژانویه 2024 از بخش‌های ناوگان و کسب‌وکار آمده‌اند که در آن معافیت‌های مالیاتی BIK (منافع در نوع) برای خودروهای برقی، آنها را به انتخابی بازده مالیاتی برای رانندگان خودروهای شرکتی تبدیل می‌کند.

داده‌های خود Carwow نشان می‌دهد که 80٪ از رانندگان یک خودروی الکتریکی را به عنوان خودروی بعدی خود در نظر می‌گیرند.

John Veichmanis، مدیر عامل Carwow، می‌گوید:: «برای اطمینان از اینکه کسانی که در حال تغییر به یک خودروی الکتریکی هستند واقعاً این تغییر را انجام می‌دهند، واضح است که چیزهای بیشتری وجود دارد. از طریق مشوق های مالی، ارتباط شفاف از سوی دولت و اعتماد به شبکه شارژ انجام شود. ما درخواست SMMT را برای دولت برای استفاده از بودجه بهار برای ایجاد مشوق هایی برای خریداران خصوصی بیشتر برای در نظر گرفتن خودروهای برقی به اشتراک می گذاریم.”

موتورهای بنزینی همچنان محبوب‌ترین موتورها در بریتانیا هستند و بیش از 57 درصد از فروش خودروهای جدید در ژانویه را تشکیل می‌دهند، در حالی که فروش خودروهای دیزلی و هیبریدی الکتریکی (HEV) به ترتیب 10.1 درصد و 15.8 درصد کاهش یافت. .

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا