خودرو

MG 3 جدید در نمایشگاه ژنو رونمایی می شود: سوپرمینی اقتصادی هیبریدی

MG 3 جدید در نمایشگاه ژنو رونمایی می شود: سوپرمینی اقتصادی هیبریدی

هچ‌بک قدیمی MG 3 با سال تعویض می‌شود و روکش‌ها در 26 فوریه از خودروی ew جدا می‌شوند. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه دهید.

  • MG 3 جدید در نمایشگاه خودروی ژنو 2024 عرضه می شود
  • طراحی بیرونی کاملاً جدید
  • داخلی کاملاً بازسازی شده
  • اولین مدل MG هیبریدی خود شارژ
  • قیمت کمتر از 20000 پوند پیش بینی می شود

ام‌جی 3 در حال حاضر کمی کار می‌کند، با جایگزینی هیوندای i20 از سال 2018 در دسترس است. خوب یک جایگزین کاملاً جدید در موتور ژنو در راه است. نشان می دهد، و برای اولین بار به صورت ترکیبی ارائه می شود.

MG همچنین نگاهی اجمالی به استایل جلویی و همچنین فضای داخلی به ما داده است. در حالی که 3 جدید احتمالاً گران‌تر از خودروی خروجی است، همچنان انتظار می‌رود قیمت آن از زیر 20000 پوند شروع شود.

طراحی جدید MG 3

برای دیدن رونمایی کامل از MG 3 جدید در نمایشگاه ژنو باید تا 26 فوریه صبر کنید، با این حال MG به کسانی که بی تاب هستند، نگاهی اجمالی به طراحی جدید ارائه کرده است.

در حال حاضر فقط می‌توانید قسمت جلویی آن را ببینید، و به نظر می‌رسد که نمای جلویی بسیار شیک‌تر و نوک تیزتر دارد، کمی شبیه به MG 5. جلوپنجره عریض نیز بسیار با ابهت و ظاهری اسپرت است.

داخلی جدید MG 3

MG همچنین تصویری از کابین 3 جدید منتشر کرده است، و به نظر می‌رسد با وجود اینکه فقط می‌تواند صندلی‌های اسپورت را ببیند، گام بزرگی نسبت به خودروی فعلی است.

کنسول وسط بسیار بالاتر از نمونه موجود در خودروی فعلی است و باعث می‌شود جای اسپرت‌تری برای نشستن به نظر برسد. همچنین می‌توانید صفحه‌های یدک‌کش را ببینید که از داشبورد بیرون می‌آیند و فضایی با فناوری پیشرفته‌تر به کابین می‌دهند.

موتورهای جدید MG 3

گفتن اینکه چه چیزی زیر کاپوت MG 3 جدید خواهد بود، به غیر از این که یک هیبریدی بنزینی خواهد بود، دشوار است. هیچ خودروی دیگری در محدوده MG گزینه هیبریدی خود شارژ را ارائه نمی دهد، HS تنها خودرویی است که به لطف هیبریدی پلاگین خود به آن نزدیک می شود. سیستم.

MG ادعا می کند که این خودرو “قابلیت رانندگی با آلایندگی صفر” را دارد، به این معنی که به Renault Clio E-Tech و تویوتا یاریس به عنوان یکی خواهد پیوست. از تعداد بسیار معدود خودروهای هیبریدی در کلاس هاچ بک کوچک.

MG 3 جدید چند است؟

در حالی که قیمت‌های MG 3 جدید هنوز اعلام نشده است، به احتمال زیاد قیمت آن بیش از قیمت 14320 پوندی که به خودروی فعلی متصل است، خواهد بود. هنوز هم می‌توانید انتظار داشته باشید که قیمت آن کمتر از 20000 پوند باشد و خودروهایی مانند Vauxhall Corsa و Hyundai i20 را کاهش دهد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا