خودرو

فیس لیفت جدید فورد کوگا فاش شد: قیمت و مشخصات

فیس لیفت جدید فورد کوگا فاش شد: قیمت و مشخصات

این فورد کوگا جدید است و برای سال 2024 به‌روزرسانی‌های زیادی به آن داده شده است. برای هر آنچه که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • فورد کوگا جدید معرفی شد
  • SUV فیس لیفت به زودی به فروش می رسد
  • طراحی بیرونی به روز شده
  • قیمت ها از 32080 پوند شروع می شود
  • فناوری داخلی ارتقا یافته
  • موتورهای هیبریدی جدید

فورد SUV Kuga را برای سال 2024 به‌روزرسانی کرده است و این جایگزین Volkswagen Tiguan دارای فناوری جدیدی است که ارتقا یافته است. موتورهای هیبریدی و استایل بهینه شده.

در چند هفته آینده می‌توانید Kuga جدید خود را سفارش دهید و قیمت‌ها از 32080 پوند شروع می‌شود.

قیمت و مشخصات فورد کوگا جدید

فورد کوگا جدید در چند هفته آینده برای سفارش در دسترس خواهد بود و تحویل در ماه‌های آینده آغاز می‌شود. چهار سطح برای انتخاب وجود دارد که قیمت آنها از 32080 پوند شروع می شود. این در واقع حدود 1000 پوند کمتر از خودروی خروجی است و 2000 پوند ارزان تر از فولکس واگن تیگوان است.

فورد کوگا تیتانیوم جدید

مجموعه جدید فورد کوگا با مدل تیتانیوم آغاز می‌شود و از 32080 پوند شروع می‌شود. برای این کار، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ‌های جلوی فول ال‌ای‌دی، صفحه‌نمایش لمسی 13.9 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین معکوس دریافت می‌کنید.

فورد کوگا ST-Line جدید

بالا رفتن به ST-Line 37.380 پوند برای شما هزینه دارد و بادی کیت اسپرت و رینگ های آلیاژی 18 اینچی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین کیت اضافی مانند دوربین پارک 360 درجه و صندلی‌های با قابلیت تنظیم برقی 12 جهته دریافت می‌کنید.

فورد کوگا جدید فعال

کسانی که از کمپینگ در مسیر پرتحرک لذت می‌برند، ممکن است سیستم تعلیق بالاتری را که با نسخه اکتیو کوگا دریافت می‌کنید ترجیح دهند. علاوه بر ارتفاع اضافی، روکش مشکی ناهموار و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی منحصربفرد دارید. این نسخه 38955 پوند را برای شما بازگردانده است.

فورد کوگا ST-Line X جدید

ماشین های پرطرفدار ST-Line X از 39670 پوند شروع می شوند. خودتان را با این ماشین پذیرایی کنید و سقف شیشه ای پانوراما بازشو، صندلی های گرم شونده جلو و عقب، فرمان گرم شونده و رینگ های آلیاژی 19 اینچی خواهید داشت.

طراحی جدید فورد کوگا

این ممکن است فقط یک فیس لیفت اواسط عمر برای فورد کوگا باشد، اما در قسمت جلو تغییرات زیادی به آن داده شده است. جلوپنجره بسیار بزرگتر و با ابهت تر از قبل است و چراغ های جلو در بال های جلو کشیده شده اند تا براق تر به نظر برسند.

به سراغ ST-Line یا ST-Line X بروید و سپر پایینی عمیق تری خواهید داشت که دارای چین هایی به ظاهر اسپرت است. Active دارای طراحی ظاهری سخت تری با روکش مشکی در اطراف است.

تغییرات در قسمت عقب خودرو ظریف تر است. چراغ‌های عقب LED با ظاهری مدرن‌تر از قبل دارید، و سپر پایینی نیز کمی دوباره طراحی شده است.

داخلی و سرگرمی جدید فورد کوگا

وارد فورد کوگا جدید شوید و همان طراحی اولیه قبلی را خواهید یافت. به‌روزرسانی‌های داخلی شبیه به آنچه در فیس لیفت Ford Focus با سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و طرح‌بندی داشبورد ساده‌شده وجود دارد.

است.

نکته برجسته صفحه نمایش لمسی عظیم 13.0 اینچی است که از داشبورد بیرون زده است، یک ارتقاء بزرگ نسبت به صفحه نمایش 8.0 اینچی که در خودروی خروجی داشتید. شما Apple CarPlay و Android Auto را به‌صورت استاندارد دریافت می‌کنید، و همچنین دارای الکسا داخلی است تا بتوانید بدون اتصال به تلفن، سؤال بپرسید یا دستور دهید.

مانند فوکوس، فورد کوگا جدید دستگیره‌های آب و هوای فیزیکی را کنار گذاشته است و این عملکردها اکنون از طریق صفحه لمسی کنترل می‌شوند. این ظاهر داخلی را ساده می کند، با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم برای سهولت استفاده چه می کند.

موتورهای جدید فورد کوگا و رانندگی

علاوه بر ارتقاهای داخلی، تعدادی موتور جدید و بهبودیافته در زیر کاپوت وجود دارد.

بررسی مت از فورد کوگا فعلی را بررسی کنید…

موتور پایه 1.5 لیتری بنزینی با گیربکس شش سرعته دستی است که 150 اسب بخار قدرت دارد. همچنین یک موتور 2.5 لیتری هیبریدی بنزینی با قدرت 180 اسب بخار وجود دارد که با سیستم جلو یا تمام چرخ محرک در دسترس است. به سراغ دومی بروید و می توانید تا 2.1 تن را یدک بکشید که بهترین در کلاس برای هیبریدی است.

هیبریدی پلاگین کوگا همیشه محبوب‌ترین انتخاب بوده است و این مدل جدید محدوده تمام الکتریکی را بهبود بخشیده است. این خودرو از یک موتور 2.5 لیتری بنزینی همراه با یک موتور الکتریکی استفاده می کند و می تواند با استفاده از باتری به تنهایی تا 42 مایل برد را مدیریت کند. این حدود هفت مایل بیشتر از ماشین خروجی است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا