خودرو

بهترین ماشین ها با چکمه های بزرگ

بهترین ماشین ها با چکمه های بزرگ

برای بسیاری از افراد، اندازه صندوق عقب یکی از مهمترین فاکتورها در مورد تعویض خودرو است. بسیار مهم است که صندوق عقب خودرو بتواند در مواقعی که به آن نیاز دارید، چیزهایی را که شما نیاز دارید را در خود جای دهد – خواه این صندلی‌ها و لوازم زندگی خانوادگی، ابزارها و مواد یک علاقه‌مند به DIY یا حتی فقط یک فروشگاه هفتگی بسیار سنگین.

بنابراین، اگر به خودرویی نیاز دارید که در صندوق عقب آن فضای زیادی برای آشغال‌ها وجود داشته باشد، در جای مناسبی هستید. در زیر مجموعه‌ای از ماشین‌های کوچک، SUVs، ماشین‌های مستغلات، ماشین‌های سالنی و حمل‌کنندگان افراد با بزرگترین و کاربردی‌ترین چکمه‌ها.

ماشین های کوچک با بزرگترین چکمه ها

1. رنو کلیو

  • فضای صندوق عقب: 391 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1069 لیتر

اگر به دنبال خودروی کوچکی هستید که فضای صندوق بار را به حداکثر برساند، رنو کلیو باید در فهرست نهایی شما باشد – اگرچه نسخه هیبریدی فضای کمتری نسبت به نسخه معمولی ارائه می‌کند. انواع بنزینی این باعث می‌شود که نسخه غیرهیبریدی یکی از کاربردی‌ترین خودروهای کوچک موجود در فروش باشد، با صندوق عقب بزرگ‌تر از Volkswagen Polo (351 لیتر)، Audi A1 (335 لیتر) ) و پژو 208 (311 لیتر). از سوی دیگر، هیبریدی یکی از کوچکترین هاست که ظرفیتی مشابه با 303 لیتری فورد فیستا دارد.

دسترسی به همه این فضاها آسان نیست، اما به لطف لبه صندوق عقب و سپر عقب با ست شدن بالا، بنابراین حمل و نقل وسایل سنگین به داخل و خارج دشوار است. کف صندوق عقب نیز بسیار کم است، بنابراین باید برای مرتب کردن چمدان خود دست به دست کنید.

2. فورد پوما

  • فضای صندوق عقب: 456 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1216 لیتر

صندوق عقب 456 لیتری پوما فضای بزرگ و مربعی دارد و اگرچه لبه بارگیری کمی وجود دارد، اما بارگیری آن نسبتاً آسان است. همچنین برخی از نقاط اتصال مفید، قلاب‌های چمدان، و یک سوکت 12 ولتی وجود دارد، در حالی که استفاده از پوشش سبک و انعطاف‌پذیر چمدان آسان است و در صورت عدم نیاز می‌توان آن را در زیر زمین نگهداری کرد.

صندلي‌هاي عقب با تقسيم 60:40 را تا کنيد و 1216 ليتر فضا به دست مي‌آوريد، اما ترفند مهماني پوما، نام مسخره‌اي Megabox است. این نام ممکن است آشغال باشد، اما در واقع یک جعبه ذخیره سازی مفید 80 لیتری در زیر کف صندوق عقب است (بنابراین چرخ یدکی دریافت نکنید) که برای پنهان کردن اشیاء قیمتی یا برای حمل اقلام بلندتر به صورت عمودی طراحی شده است. همچنین دارای دوشاخه تخلیه است، بنابراین اگر Megabox خود را با چیزی کثیف، مانند وسایل ورزشی یا چاه های گل آلود پر کرده اید، می توانید فقط دوشاخه را بکشید و همه آن را شلنگ بکشید.

3. هیوندای i10

  • جای صندوق عقب: 252 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1050 لیتر

اولین نکته قابل توجهی که در مورد چکمه هیوندای i10 متوجه می‌شوید این است که وقتی درب عقب را باز می‌کنید، دیافراگم مستطیلی تمیزی را خواهید دید. بارگیری موارد بزرگتر را ساده می کند.

کف بار قابل تنظیم هنگام بارگیری کیس های سنگین تر زمانی که در موقعیت بالایی خود قرار دارد نیز کاربردی است (اگرچه کاملاً هم سطح با آستانه بار قرار نمی گیرد).

i10، به عنوان یک خودروی کوچک، دارای چکمه‌ای است که برای انجام بسیاری از وظایف عملی، فراتر از استفاده روزانه از خرید، بسیار کوچک است. اما صندلی های عقب i10 با تقسیم 60:40 را کاهش دهید و فضای قابل حمل 1050 لیتری آزاد خواهید کرد. و با قرار گرفتن کف بار در موقعیت بالاتر، یک کف صاف و هموار وجود دارد که می تواند مقدار شگفت انگیزی از چمدان را ببلعد.

SUV ها با بزرگترین چکمه ها

1. مرسدس GLS

  • فضای صندوق عقب: 470/890 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 2400 لیتر

Mercedes GLS یک SUV بزرگ با صندوق باری بزرگ است که تا 470 لیتر ظرفیت چمدان را حتی با هفت صندلی در جای خود ارائه می دهد. این فضای بیشتر از بسیاری از هاچ‌بک‌ها است. در حالت پنج صندلی، 890 لیتر و اگر همه صندلی‌ها را برای جابجایی بار پایین بیاورید، 2400 لیتر حجم دارد. صندوق عقب GLS نسبت به رنج روور بهتر است که تنها 229 لیتر در نسخه هفت سرنشین شاسی بلند یا 725 لیتر در حالت پنج صندلی.

2. BMW X7

  • فضای صندوق عقب: 326/750 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 2210 لیتر

برای اینکه یک SUV 5.2 متری چیزی کمتر از جادار و کاربردی باشد، باید مشکلی جدی وجود داشته باشد. این بدان معناست که ظرفیت صندوق بار 320 لیتری X7، حتی با وجود هر هفت صندلی در جای خود، هنوز برای یک فروشگاه هفتگی کافی است. صندلی های عقب را پایین بیاورید و فضای موجود به 750 لیتر می رسد که بسیار بزرگ است. در مقایسه، یک BMW X5 حداکثر 650 لیتر در قالب پنج صندلی دارد، در حالی که یک لندروور دیسکاوری دارای 258 لیتر با هر هفت صندلی است (با خم شدن دو صندلی به 1137 می رسد).

ردیف سوم X7 نیز قابل تا شدن است و فضای زیادی برای دویدن نوک ایجاد می‌کند، حتی اگر X7 برای حمل زباله‌های باغ خیلی شیک به نظر برسد. نیازی نیست کاور چمدان را پشت سر بگذارید، زیرا جا برای قرار دادن آن در زیر زمین وجود دارد.
درب عقب تاشو یکی دیگر از ویژگی‌های مفید است، بنابراین هنگام بیرون آوردن چادر پس از پیاده‌روی در کشور جایی برای نشستن دارید. .

3. کیا سورنتو

  • فضای صندوق عقب: 616 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1996 لیتر

با هفت نفر سرنشین، چکمه کیا سورنتو به اندازه کافی بزرگ نیست که بتوانید بیشتر از چند کوله خرید کنید، اما ردیف سوم را تا کنید و فضای بار 616 لیتری حاصل باید به اندازه هر چیزی باشد که بتوانید به سمت آن پرتاب کنید. صندلی‌های وسط را نیز تا کنید و فضای بزرگ 1996 لیتری را به‌دست آورید که به راحتی می‌توان از آن حداکثر استفاده را کرد. کف تقریباً مسطح است و فقط شیب کمی دارد، جایی که چکمه به پشتی صندلی‌های ردیف وسط می‌رسد، و لبه‌ای برای بلند کردن وسایل وجود ندارد. سیستم تعلیق خود تراز استاندارد است، بنابراین هر چقدر هم که در عقب پرتاب کنید، سورنتو زیر بار نمی‌افتد.

ماشین های مستغلات با بزرگترین چکمه ها

1. Skoda Superb

  • فضای صندوق عقب: 660 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1950 لیتر

نمی توان راهنمایی برای بهترین خودروها با چکمه های بزرگ ایجاد کرد و از Skoda Superb Estate با فضای بار 660 لیتری مانند انبار خود چشم پوشید. . این پوتین تقریباً به اندازه‌ای است که می‌توانید بخرید و اندازه آن به این معنی است که می‌توانید 10 کیف دستی را بدون تا کردن صندلی‌های عقب و بدون بارگیری بالای درپوش چمدان در صندوق عقب قرار دهید. قلاب های مورد انتظار (که برخی از آنها جمع می شوند)، نقاط اتصال و سوکت 12 ولت، به علاوه مقداری فضای ذخیره سازی مفید زیر کف را دریافت می کنید. صندلی‌های عقب را تا کنید و فضای عظیم 1950 لیتری خواهید داشت.

2. Toyota Corolla Touring Sports

  • فضای صندوق عقب: 596 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1606 لیتر

Corolla Touring Sports دارای یک چکمه بسیار بزرگ برای یک خودروی نسبتاً جمع و جور است. حتی اگر در نظر داشته باشید که این یک هیبریدی است، و بنابراین باید فضایی برای قرار دادن یک بسته باتری حجیم و موتور الکتریکی در کنار موتور و مخزن سوخت آن پیدا کنید.

چکمه کرولا پایین، پهن است و به راحتی از طریق یک درب عقب بزرگ قابل دسترسی است. شما حتی یک فضای ذخیره سازی زیر کف مفید (در مدل های 1.8 لیتری) و چند ریل چکمه فلزی برای محافظت از فرش در هنگام لغزش وسایل تا پشت آن دارید. صندلی‌ها جمع می‌شوند تا یک کف کاملاً صاف باقی بمانند. این بزرگ‌ترین چکمه یا هوشمندانه‌ترین چکمه نیست، بلکه فقط یک فضای بزرگ و مفید در یک ماشین فشرده و کارآمد است.

3. پژو 308 SW

  • فضای صندوق عقب: 608 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1634 لیتر

شکل مربعی چکمه‌ی پژو 308 به شما امکان می‌دهد تا وسایل را به راحتی داخل آن ببندید، در حالی که لبه آن با زمین همسطح است تا بارگیری و تخلیه آسان شود. . فضای 608 لیتری مدل بنزینی در مقایسه با نمونه هایی مانند Vauxhall Astra Sports Tourer (597 لیتر) نسبتاً خوب است و در حد و اندازه است. Ford Focus Estate (608 لیتر). Volkswagen Golf Estate (611 لیتر) و Skoda Octavia Estate (640 لیتر) هرچند هر دو از آن پیشی می گیرند.

انتخاب مدل هیبریدی پلاگین به این معنی است که به دلیل سیستم الکتریکی 60 لیتر از دست می‌دهید که همچنان بهتر از Astra هیبریدی است و به طور شگفت انگیزی بهتر از اشکودا اکتاویا PHEV، که نزدیک به یک چهارم فضای صندوق عقب خودروی استاندارد را از دست می دهد. با تا کردن صندلی‌های عقب به سمت پایین، یک کف پیوسته تقریباً مسطح به دست می‌آورید که پشتی صندلی‌ها زاویه کمی دارند. وقتی آنها را در خودروی بنزینی یا دیزلی تا کنید، 1634 لیتر به دست می آورید، در حالی که PHEV 1574 لیتر است.

خودروهای سالنی با بزرگترین چکمه‌ها

1. اشکودا اکتاویا

  • فضای صندوق عقب: 600 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1555 لیتر

کلمه ای که هنگام توصیف چکمه اشکودا اکتاویا به ذهن خطور می کند، چه دریچه یا استیت را انتخاب کنید، تاثیرگذار است. این هاچ بک سالن مانند دارای حجم عظیم 600 لیتری با صندلی های عقب در جای خود است که از نمونه هایی مانند فورد فوکوس (375 لیتر)، Volkswagen Golf (381 لیتر) و Honda Civic (404 لیتر).

فرقی نمی‌کند که صندلی‌های عقب را بالا یا پایین داشته باشید: فضای زیادی در هر دو حالت وجود دارد و به لطف اهرم‌هایی که در کناره‌های دیوار صندوق عقب قرار گرفته‌اند، واژگون کردن پشتی صندلی‌های عقب آسان است. Octavia همچنین دارای نقاط اتصال و قلاب‌هایی در دیواره‌های جانبی است که از سقوط و ریختن کیسه‌ها در سراسر زمین جلوگیری می‌کند.

2. جگوار XF

  • فضای صندوق عقب: 540 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1484 لیتر

بر روی کاغذ، XF ظرفیت بوت مشابه Audi A6 و BMW سری 5 دارد.، اما اگر می‌خواهید وسایل حجیم مانند چوب گلف یا ویلچر را بارگیری کنید، دیافراگم باریک کمی ناخوشایند است. اگر قرار است این اعصاب شما را به هم بریزد، شاید XF Sportbrake (جنگ اسپیک برای املاک) گزینه بهتری نسبت به سالن باشد.

از سوی دیگر، صندلی‌های عقب XF به‌جای دو قسمت معمولی‌تر، به سه قسمت تقسیم و جمع می‌شوند، که انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد و حمل بارهای طولانی و حجیم را آسان می‌کند، در حالی که هنوز فضا برای چند سرنشین پیدا می‌کند. برگشت.

3. سیتروئن C4 X

  • جای صندوق عقب: 510 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1360 لیتر

سیتروئن C4 X یک ماشین عجیب و غریب واقعی است – بخشی از خودروی شاسی بلند، بخشی هاچ بک و بخشی از خودرو است. این خودرو بر اساس سیتروئن C4 معمولی ساخته شده است، اما به جای هاچ بک آن خودرو، یک صندوق عقب مناسب قرار دارد – بنابراین در حالی که انعطاف پذیری حمل بارهای حجیم را قربانی می کنید، شما آن را با ظرفیت کلی بسیار بزرگتر جبران می کنید.

صندوق عقب پهن است و برای یک سالن کاملاً خوش‌شکل است، و می‌توانید صندلی‌های عقب را برای بارهای طولانی‌تر تا کنید، که همیشه در خودروهای سالنی مشخص نیست. اگر E-C4 X تمام الکتریکی را انتخاب کنید، حتی فضایی در زیر زمین برای ذخیره کابل‌های شارژ خود خواهید داشت.

افراد حامل با بزرگترین چکمه‌ها

1. فولکس واگن توران

  • فضای صندوق عقب: 137/743 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 1857 لیتر

اگر هر یک از هفت صندلی توران را پر کنید، تنها 137 لیتر فضای چمدان خواهید داشت، که کمتر از فضایی است که در یک تسلا مدل S. حتی یک VW Up! 251 لیتر در پشت صندلی های عقب خود ارائه می دهد. با این حال، اگر به جفت صندلی‌های عقب نیاز ندارید، می‌توانید آن‌ها را صاف تا کنید تا فضای بار را به 937 لیتر افزایش دهید.

اگر به فروشگاه‌های مبلمان با بسته‌بندی تخت سفر می‌کنید، می‌توانید هر دو ردیف عقب را صاف تا کنید تا حجم عظیمی از 1875 لیتر داشته باشید. حتی شاسی بلندهای هفت نفره عظیم مانند SEAT Tarraco 230/700/1775 لیتر دارند که نشان می‌دهد MPVهای چند منظوره چقدر هستند.

2. Ford Grand Tourneo Connect

  • فضای صندوق عقب: 322/1287 لیتر
  • فضای صندوق عقب: 2620 لیتر

Tourneo Connect در واقع یک ون با صندلی است، بنابراین جای تعجب نیست که بدنه بزرگ و مربعی این خودرو فضای بار بزرگی را پنهان می کند. با قرار گرفتن ردیف سوم صندلی‌ها، تقریباً به اندازه یک سوپرمینی معمولی فضای خواهید داشت – برای یک فروشگاه هفتگی کافی است اما نه بیشتر. با این حال، از Tourneo Connect به عنوان یک پنج نفره استفاده کنید و واقعاً غارنشین است، با فضایی برای دوچرخه، صندلی چرخدار، یا واقعاً هر چیزی که می خواهید به آن پرتاب کنید.

با همه صندلی‌های تا شده، در واقع به داشتن یک ون کامل بازگشته‌اید – بنابراین اگر خانه‌تان را جابه‌جا می‌کنید، یک پروژه DIY یا فقط مقدار زیادی آشغال برای جابجایی دارید، می‌توانید این کار را انجام دهید. آن را به راحتی یا می توانید از تطبیق پذیری هفت صندلی با اندازه کامل لذت ببرید. آیا MPV ها عالی نیستند؟

3. فولکس واگن ID Buzz

  • فضای صندوق عقب: 1121 لیتر

صندوق عقب ID Buzz حجم عظیمی از 1121 لیتر دارد. وقتی صندلی‌ها را تا می‌کنید، کفی صاف پیدا نمی‌کنید: در عوض می‌توانید یک تخته اختیاری بگیرید که دو سطح را برای چکمه بزرگ ایجاد می‌کند، که می‌توانید برای افزایش فضای بار بردارید. اما هیچ خودروی دیگری به اندازه ID Buzz که در خیابان‌ها جلوتر از رقبای خود عمل می‌کند، وجود ندارد.

مگر اینکه به دنبال یک جایگزین واقعی مبتنی بر ون مانند Mercedes EQV که دارای 1500 لیتر فضای صندوق عقب است، بهترین خودروی بعدی تسلا مدل Y، با 971 لیتر فضای ذخیره سازی در جلو و عقب.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا