خودرو

نقد و بررسی آئودی Q7 2024

نقد و بررسی آئودی Q7 2024

LAUREN MCCAY: بنابراین برای شلوغی و شلوغی زندگی به ماشین نیاز دارید. بچه ها، کارپول ها، هرج و مرج، آه، من! اینجا در Edmunds، ما فکر می کنیم که یک SUV می تواند پاسخ شما باشد. اگر به یکی از آنها فکر می کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این برای شماست. و حتماً در کانال ما مشترک شوید و حتماً برای پیدا کردن ماشین بعدی خود از edmunds.com دیدن کنید. بنابراین چه چیزی در رتبه بندی ادموندز وجود دارد؟

ابتدا، تیم آزمایش ما هر وسیله نقلیه را در یک تمرین سخت قرار می دهد و قابلیت ها، جادار بودن و کارایی آنها را ثبت می کند. سپس آن‌ها را در ده‌ها دسته امتیاز می‌دهیم، همه امتیازها را جمع می‌کنیم و voila، فهرست رتبه‌بندی برتر ماست. این بهترین مدل از بهترین مدل هایی است که ما تا به امروز آزمایش کرده ایم.

آنها می گویند بهترین چیزها در بسته های کوچک وجود دارد. به همین دلیل است که من با بچه های کوچک شروع می کنم — SUV های بسیار کوچک. آنها مانند زمانی هستند که مارک های چیپس سیب زمینی فکر می کردند که واقعا ما را با اندازه میان وعده گول می زنند. متأسفانه من چهار تا از اینها را در یک جلسه خوردم. به هر حال–

[پخش موسیقی]

تعداد کمی از SUV های جمع و جور وجود دارد که ما آنها را بسیار چشمگیر می خوانیم. CX-30 و Trailblazer. اما برترین انتخاب ما در این رده، تاپ های فولکس واگن 2022 است که از قیمتی بیش از 20000 دلار شروع می شود. فولکس واگن در گذشته به خاطر ارائه سدان های کوچک عالی شهرت داشت. اما سپس آنها به ماشین مخفی خود – ولتاژ اتاق فکر – رفتند تا ناوگان خود را دوباره تصور کنند. و پوف، تسلا روی سیاره زمین فرود آمد.

چرا ما آن را دوست داریم؟ راحتی فوق العاده ای دارد و فضای داخلی یکی از بهترین ها در کلاس خود است. همچنین یکی از بزرگترین ها است. مصرف سوخت بسیار خوب است و فناوری داخل آن بسیار بیمار است. این یک سیستم صدای ضرب و شتم دارد که بیس بیشتری نسبت به کنسرت اتحاد مجدد Bone Thug ارائه می‌کند.

SUV کوچکی که به عنوان وسیله نقلیه با اندازه مناسب شناخته می شود. اگر از طرفداران فوق العاده ادموندز هستید، می دانید که هوندا CRV برای سال ها شاسی بلند کوچک مورد علاقه ما بوده است. اما بالاخره از رتبه اول خارج شد. در این دسته، مزدا CX-5، هیوندای توسان را خواهید یافت. اما این مزدا CX-50 2023 کاملاً جدید است که CRV را به حاشیه رسانده و بهترین انتخاب ما در این کلاس است. این خودرو در کنار CX-5 موجود فروخته می‌شود، که می‌دانم با داشتن دو SUV مشابه در یک کلاس، وضعیت کمی عجیب است. اما تفاوت های کافی برای توجیه هر کدام وجود دارد.

CX-50 با گلگیرهای برجسته تر و جلوپنجره باریک تر، ظاهری خشن تر دارد. همچنین در مقایسه با CX-5 قابلیت های آفرود و یدک کشی بهبود یافته ای را ارائه می دهد. و به دلیل هندلینگ جذاب، جادار بودن، فضای داخلی برجسته و ظاهر کلی در لیست ما برای بهترین SUV کوچک قرار دارد. اکنون، به خاطر داشته باشید که هندلینگ نیز به آن سواری محکم‌تری می‌دهد. مزدا تمایل دارد در میان بهترین مدل های رانندگی در کلاس خود باشد. و CX-50 تفاوتی ندارد.

این لیست همچنان در حال افزایش است. و بعدی هوندا پاسپورت 2022 است که در صدر فهرست بهترین شاسی بلندهای سایز متوسط ​​قرار دارد. اکنون، سال‌ها پیش، هوندا پاسپورت را به خانواده شاسی‌بلندهای خود اضافه کرد تا فاصله بین CRV جمع‌وجور و Pilot سه ردیفه سایز متوسط ​​را پر کند. اساساً پاسپورت نسخه کوتاه تری از Pilot است.

اکنون، صندلی ردیف سوم ندارد، اما ظاهری ناهموارتر و قابلیت آفرود بیشتری دارد و در لیست ما قرار می گیرد زیرا مقرون به صرفه، جادار و سواری لذت بخشی است. پاسپورت همچنین فاصله کافی از سطح زمین و سیستم چهار چرخ محرک در دسترس را برای سفرهای کمپینگ یا شرایط آب و هوایی نامطلوب و کاملاً ناخوشایند ارائه می دهد. به نظر می رسد همیشه در زمان نامناسبی می آید.

[پخش موسیقی]

اگر خانواده در حال رشدی دارید، وسایل زیادی برای جابه‌جایی دارید، یا نمی‌دانم، سگ‌هایی به ارزش یک باغ‌وحش برای حمل کردن داشته باشید–

[ پارس کردن ]

-پس یک شاسی بلند سه ردیفه سایز متوسط ​​احتمالاً مشکل شماست. و Telluride برای سه سال متوالی رتبه اول SUV ما بوده است. این خودرو با کیفیت سواری نرم، فضای داخلی لوکس و ردیف سومی که می‌تواند به راحتی برای بزرگسالان بزرگ‌تر از 35000 دلار شروع شود، بسیار محبوب و قابل درک است. و به راحتی می تواند هشت نفر را در خود جای دهد. بزرگترین در خط تولید کیا. دلیل دیگری برای اینکه در لیست ما قرار دارد.

[پخش موسیقی]

حالا، شما فکر می کنید هشت نفر چشمگیر است. این عدد را امتحان کنید، بعلاوه یک سگ، فضای بار را دو برابر کنید و یک کبک در درخت گلابی، سپس voila. شما Chevy Suburban 2022 را دارید، بهترین انتخاب ما برای بهترین SUV بزرگ. بله، از بیرون مرموز به نظر می رسد. لطفا، نه پاپاراتزی. بدون تصویر. اما در داخل، خیلی بیشتر است. ما آن را به دلیل فضا دوست داریم. مثل یک تونل بی پایان است. سلام.

با این حال، به طور جدی، در شروع کار، بیش از 40 فوت مکعب وجود دارد، ردیف سوم را تا کنید، و شما بیش از 90 خواهید داشت. Suburban سواری نرم، فناوری چشمگیر و MPG مناسبی با توجه به اندازه آن دارد. ما فقط در حال حرکت هستیم. گروه بعدی خودروهای ما که کمی بعد از پنج با آن می روند، همه انتخاب های لوکس ما هستند. و به نظر می رسد که من کمی کم لباس هستم.

[SNAPS]

این بهتر است. من یک راننده معمولی نیستم. من راننده باحالی هستم

ما در حال شروع کار با ساب کامپکت لوکس خود هستیم. اکنون، اگر در مورد خودروهای شیک صحبت می کنیم، مطمئن هستم که می توانید فقط چند مارک را در لیست ما حدس بزنید. اما امروز، فقط یک شاسی بلند لوکس فوق کوچک وجود دارد، عزیزم. و این برای ما مرسدس بنز GLB 2022 است. عملکرد این خودرو در سطح بالایی قرار دارد. و ما سطح راحتی صندلی ها را دوست داریم. یعنی سلام. آنها مانند، عملکرد ماساژ.

آه، منظورم این است که وقتی می‌توانید بعد از کار به یکی از اینها بپردازید، چه کسی به آن رئیس پراسترس ریزمدیریت اهمیت می‌دهد. خوب، به طور جدی، ممکن است بخواهید با درمانگر خود در مورد آن صحبت کنید.

اوه متاسفم. یک لحظه آنجا گم شدم. خوب، جدا از اینکه این GLB به طور کلی یک سواری دلپذیر است، این GLB همچنین فضای ذخیره سازی بسیار خوبی برای اندازه خود دارد که می تواند اشیاء بزرگ و حجیم را در خود جای دهد.

[پخش موسیقی]

اگر زندگی سرسبز را می شناسید، پس واضح است که یک یا دو روز را در آبگرم گذرانده اید، به این معنی که با سازندگان GLB و همچنین رقیب آن در کلاس بعدی – Genesis GV70 2022 – [ نامفهوم] برخی از صندلی های بسیار راحت و قابل تنظیم با گرمایش، تهویه، و آن ویژگی فوق العاده ماساژ. آه

با این وجود، این SUV کوچک لوکس جدید در لیست ما قرار دارد و به دلیل فضای داخلی جادار، فضای بار زیاد، هندلینگ سریع و در کل سواری ترکیبی، یکی از خودروهای با رتبه برتر ما است. و هزینه آن هزاران کمتر از سایر SUV های لوکس است، به این معنی که می توانید مهمانی کنید و با جونزها همگام شوید. اما هیچ کس واقعاً نباید بداند که چقدر برای شما هزینه دارد.

[پخش موسیقی]

برای دسته بعدی ما – چه کسی پریر من را در رختکن رها کرد؟ آماتورها همانطور که گفتم، به سراغ بهترین شاسی بلندهای متوسط ​​لوکس برویم. مرسدس بنز GLE 2022. پس مطمئنم که حدس زده اید. اگر می‌خواهید فضای بیشتری داشته باشید و فناوری پیچیده‌تری می‌خواهید و می‌خواهید این کار را با استعداد انجام دهید، امروز کمی بیشتر از برخی دیگر برای شما هزینه خواهد داشت.

ما فکر می کنیم GLE یک انتخاب عالی است. با طراحی مجدد 2020، گزینه های عملکردی فراوانی با GLE و برخی از آفرود در دسترس است که آن را به یک سواری سرگرم کننده تبدیل می کند. و آن فضای داخلی اکنون، من دقیقاً آنچه را که بررسی ما می گوید، برای شما می خوانم. کابین GLE نزدیک به کامل است. نزدیک به کامل؟ آیا ما معمولاً در مورد هر ماشینی چنین می گوییم، بچه ها؟ کیفیت و ماهیت کاربردی آن واقعاً در درجه دوم قرار دارد. و بسیار جادار است. فضای زیادی برای پا و سر برای همه.

[پخش موسیقی]

بنابراین شما کمی فضای بیشتر و ردیف صندلی اضافی می خواهید. و شما می خواهید تمام چیز جالب مامان را از بین ببرید؟ دخترم بهترین دوست من است. پس ما می گوییم آئودی Q7 2022 یک انتخاب عالی است. این خودرو در لیست ما برای بهترین شاسی بلند لوکس سه ردیفه سایز متوسط ​​قرار دارد. و ما آن را دوست داریم زیرا آرام، راحت و همه کاره است. ما آنقدر آن را دوست داریم که به طور مداوم آن را مدل شماره یک خود برای این نوع SUV قرار داده ایم.

Q7 یکی از راحت ترین خودروهای کلاس خود است. صندلی‌های جلو نرم هستند و برای مسافت‌های طولانی پشتیبانی می‌کنند. و سیستم تعلیق استاندارد آن سواری متعادل و نرمی را به شما می دهد. با این حال، اگر اهل فن نیستید، ممکن است کمی در سیستم رابط سرگرمی اطلاعاتی با دو صفحه لمسی Q7 گم شوید. خیلی دکمه ها

[بیپ]

در پایان لیست ما با بهترین SUV لوکس بزرگ، مرسدس بنز GLS 2022 است. هنگامی که برای خرید بهترین شاسی بلند مرسدس بنز آماده شدید، می توانید GLS سه ردیفه را تهیه کنید. همه چیز در مورد حداکثر تجمل، راحتی و آسایش است، مانند چهار فصل در ابر با آلفرد در اختیار شما. خیلی دور؟

دارای تجهیزات استاندارد جدید، مانند سیستم کنترل آب و هوای خودکار چهار منطقه ای و صندلی های تهویه شده است. از فضای داخلی و راحتی گرفته تا فناوری، این SUV در تست‌های ما برای ما امتیاز بالایی کسب می‌کند، زیرا با تفکر، پیچیدگی و دقت بسیار ساخته شده است. و به همان اندازه که هست، mpg هنوز هم بسیار چشمگیر است.

خوب، این یک سواری وحشیانه بود. Pun به طور کامل در نظر گرفته شده وجود دارد. چه تصمیم داشته باشید که با یک تائو ساب کامپکت بروید یا آن را با مرسدس بنزید، هر خودروی موجود در لیست ما به شما راحتی فوق العاده، فضای خوبی نسبت به اندازه خود می دهد و شما و مسافرانتان را برای مدت طولانی در جاده راضی نگه می دارد.

بنابراین اگر واقعاً یک SUV می‌خواهید که شما را خوشحال کند، باید یک کار انجام دهید: وارد شوید و آن را امتحان کنید. و نگران نباشید. ما شما را مجبور نمی کنیم کمد لباس خود را عوض کنید. آیا می دانستید که ما برای هر دسته 10 تای برتر داریم؟ بنابراین edmunds.com را بدون توجه به نوع ماشین، کامیون یا SUV که به دنبال آن هستید، بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا