اخبار روز

۹۷۶ پروژه نیمه‌تمام روی دست لرستان

۹۷۶ پروژه نیمه‌تمام روی دست لرستان

۹۷۶ پروژه نیمه‌تمام روی دست لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا دالوند در همایش روز شوراها که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهدا بوده است، اظهار داشت: ملت ایران ثابت کرده که برای این آب و خاک، ناموس و جان‌شان را فدا می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی استان، تعداد آن‌ها را ۹۷۶ طرح عنوان کرد و گفت: در ابتدای دولت سیزدهم این پروژه‌ها تعطیل و یا نیمه تعطیل بودند که با تلاش‌های استاندار و پیگیری‌های شبانه‌روزی فعال شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه به کوتاهی عمر مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: این موضوع یک چالش برای این شهرها است.

دالوند با بیان اینکه جایگاه شوراها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و یکی از افتخارات نظام شوراهای اسلامی شهر هستند، افزود: همفکری و همدلی در شوراها سبب پیشرفت شهرها و روستاها می‌شود.

وی با یادآوری اینکه شورای اسلامی شهر بروجرد با همفکری و همدلی شهری زیبا و آباد را ترسیم کرده‌اند که سبب افزایش رضایتمندی شهروندان شده است، اضافه کرد: از دیگر شوراهای شهر و روستا در استان نیز توقع داریم سرمایه اجتماعی را افرایش دهند؛ باید از مشارکت مردمی در توسعه شهرها بهره ببریم، همچنین شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها منجر به توسعه و آبادانی شهرها می‌شود.

دالوند در ادامه سخنان خود به افزایش نرخ بیمه تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: این موضوع باعث بالا رفتن نرخ صدور پروانه ساخت و بیمه کارگران شده است.

وی گفت: بازنگری در ماده ۱۰۰ در خرم‌آباد، بروجرد و دیگر شهرها چالش‌هایی به وجود آورده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا