درهم برهم

انواع مختلف قطعات چمدان چیست؟

انواع مختلف قطعات چمدان چیست؟

انواع مختلف قطعات چمدان چیست؟

بسیاری اوقات، تعمیر قطعات چمدانی که شکسته شده اند مقرون به صرفه تر از خرید یک چمدان جدید است. چند نوع اصلی از قطعات چمدان ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. به طور کلی دستگیره ها، چرخ ها و زیپ ها رایج ترین قطعات چمدانی هستند که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. افرادی که گارانتی در چمدان خود ندارند، می توانند قطعات تعویض چمدان را از یک فروشگاه تخصصی، چمدان خریداری کنند. سازنده، یا آنلاین.

قطعات دسته های چمدان بسیار رایج است. اینها هنگام حمل بار بسیار سنگین یا زمانی که چمدان ها به طور تقریبی جابجا شده اند ممکن است بشکنند. دو نوع اصلی دسته چمدان ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند – دسته های معمولی یا دسته های جمع شونده.

Sometimes it's more affordable to repair luggage instead of replacing it.

گاهی اوقات تعمیر چمدان به جای تعویض آن مقرون به صرفه تر است.

دسته چمدان معمولی شکسته را می توان با بازکردن پیچ های اطراف دستگیره جدا کرد. سپس می توان دسته جدید را در جای خود قرار داد و پیچ ها را تعویض کرد. ممکن است تعویض دسته جمع شونده کمی دشوارتر باشد، اما کار می تواند انجام شود. پیچ های نگهدارنده دسته باید برداشته شوند. اینها معمولاً در بالا و پایین چمدان و گاهی در زیر آستر داخلی قرار دارند. سپس می‌توان شفت‌های دسته جدید را در جای خود قرار داد و پیچ‌ها باید تعویض شوند.

Typically, rubber luggage wheels work a little better than hard plastic luggage wheels.

به طور معمول، چرخ های چمدان لاستیکی کمی بهتر از چرخ های چمدان پلاستیکی سخت کار می کنند.

چرخ‌های چمدان نیز ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. این قطعات چمدان حمل و نقل چمدان را آسان می کند. در صورت شکستگی یا اگر به سادگی کار نمی کنند، می توان آنها را تعویض کرد. به طور معمول، چرخ‌های چمدان لاستیکی کمی بهتر از چرخ‌های چمدان پلاستیکی سخت کار می‌کنند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

چرخ‌ها معمولاً با پیچ یا پرچ به چمدان وصل می‌شوند. برداشتن پیچ ها ساده است، اما پرچ ها ممکن است به یک میله و کمی ماهیچه نیاز داشته باشند. پس از برداشتن چرخ قدیمی، چرخ جدید را می توان در جای خود قرار داده و به چمدان وصل کرد. با این حال، پیچ‌ها یا پرچ‌هایی که آنها را در جای خود نگه می‌دارند، نباید خیلی محکم سفت شوند. این می تواند باعث ترک خوردن پلاستیک اطراف این قطعات چمدان شود.

زیپ چمدان از قطعات ضروری چمدان است. اینها چمدان را بسته نگه می دارند. اگر زیپ به سادگی گیر کرده باشد، فرد می تواند از موم یا روغن برای روان کردن دندان ها استفاده کند. با این حال، اگر خراب باشد، معمولاً یک زیپ جدید برای چمدان تهیه کنید.

Wax or oil may be used to lubricate the teeth of a stuck luggage zipper.

ممکن است از موم یا روغن برای روان کردن دندان های زیپ چمدان گیر کرده استفاده شود.

به طور کلی، زیپ های سنگین در اکثر انواع چمدان استفاده می شود. این ها اغلب از فلز ساخته می شوند و دندان های نسبتا بزرگی دارند. زیپ ها معمولاً به داخل یک چمدان چسبانده یا دوخته می شوند. بعد از اینکه زیپ قدیمی به دقت برداشته شد، زیپ جدید را می توان به همان روش وصل کرد.

حتما بخوانید : مقصد گردشگری چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا