درهم برهم

هتل شناور چیست؟

هتل شناور چیست؟

هتل شناور چیست؟

هتل‌های شناور هتل‌هایی هستند که روی زمین محکم قرار ندارند و معمولاً روی آب قرار دارند. در حالی که یک هتل شناور را می توان به گونه ای طراحی کرد که روی آب شناور باشد، اکثر هتل های این نوع در واقع به طور ایمن روی پایه ها قرار می گیرند تا ساختمان تکان نخورد. طرح‌های مختلف هتل شناور وجود دارد، اما یک استراتژی محبوب، ساخت کابین‌های کوچک فردی بر روی آب، ایجاد حریم خصوصی و فضای جشن است. همچنین می توان یک هتل شناور ایجاد کرد که به جای آب در هوا شناور باشد، اگرچه سرمایه گذاری لازم برای ایجاد چنین هتلی بسیار زیاد است.

 

بیشتر اوقات، یک هتل شناور به روشی شبیه به مرکز استراحت یا یک هتل سنتی اتاق ها به میهمانان اجاره داده می شود و سرویس اتاق و سایر امکانات رفاهی ارائه می شود. در برخی موارد، هدف هتل صراحتاً عاشقانه است و ممکن است هتل دارای سوئیت های ویژه ماه عسل و عروسی باشد. از آنجایی که اتاق‌ها اغلب تقسیم‌بندی شده‌اند و به یکدیگر متصل نیستند، گاهی اوقات به آنها ویلا یا خانه‌های ییلاقی می‌گویند.

 

 
ژست زنی

برای بسیاری از مسافرانی که به مقصدهای ساحلی می روند، هتل های شناور به دلیل نزدیکی ضروری به آب ایده آل هستند. بسیاری از اتاق‌های این هتل‌ها به اندازه‌ای نزدیک به آب هستند که به ساکنان اجازه می‌دهند امواج را بشنوند و برخی نیز امکان شنا کردن مستقیماً از عرشه را دارند. هتل های شناور از این نوع به ویژه در مقاصد گرم محبوب هستند، اما در مناطق سردسیری که شنا توصیه نمی شود وجود دارند. در این مکان ها، مزایای یک هتل شناور ممکن است شامل مناظر و حفظ محیط زیست باشد.

 

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

برخی از گروه ها هتل های شناور را نه به دلیل کشش آب بلکه به دلیل کاهش اثرات زیست محیطی می سازند. در این موارد، هتل شناور ممکن است در واقع شناور باشد، زیرا این هتل ها اغلب بر روی بارج ساخته می شوند. یکی دیگر از طراحی های رایج برای هتل های شناور سازگار با محیط زیست شامل تعلیق هتل از بالا، کاهش نیاز به ایجاد تماس با زمین است. مشکل ساز است، هتلی از این نوع باید در منطقه ای با شرایط آب و هوایی نسبتاً ساکن باشد تا کشتی را ایمن نگه دارد.

 

هتل‌های شناور هوابرد به روشی مشابه هتل‌های شناور روی آب عمل می‌کنند، اما این سازه‌ها احتمالاً به هیچ وجه به زمین متصل نمی‌شوند. به منظور ثابت ماندن، کشتی های هوایی از این نوع باید کاملاً بزرگ باشند تا حرکت ناشی از باد را متعادل کنند. هزینه توسعه یک هتل هوایی می‌تواند بسیار زیاد باشد، اما یک هتل شناور هوابرد این پتانسیل را دارد که مناظر عالی و تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه دهد.

 

حتما بخوانید : مقصد گردشگری چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا