اخبار روز

ارتقای جایگاه معلم به ارتقای تمدنی و فرهنگی جامعه کمک می‌کند

ارتقای جایگاه معلم به ارتقای تمدنی و فرهنگی جامعه کمک می‌کند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ارتقای جایگاه معلم به ارتقای تمدنی و فرهنگی جامعه کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله شعبانی موثقی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از معلمان برتر استان همدان اظهار کرد: تواضع فرشتگان در برابر انسان، به علت علم انسان بود، قدردان مجاهدت‌های علمی معلمان هستیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: معلم، وظیفه‌اش رسیدگی به علم آموزی بشر است‌، کدام انسان فرهیخته و نابغه را می‌توان نام برد که پای تربیت معلمی ننشسته باشد بنابراین همه مدیون معلمان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: هیچ مجموعه‌ای را نمی‌توان نام برد که به اندازه آموزش و پرورش در عرصه حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تربیت انسان دارای حساسیت و اهمیت باشد.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه معلمی شغل نیست، بلکه عشق است‌؛ عنوان کرد: در آموزش و پرورش در کنار تربیت از منظر اجتماعی، به دنبال نگاه تعالی اسلام یعنی تربیت انسان موحد دارای نظم نیز هستیم‌؛ موظف هستیم برای ارتقای منزلت و جایگاه معلم در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به اینکه ارتقای جایگاه معلم به ارتقای تمدنی و فرهنگی جامعه کمک می‌کند، اضافه کرد: برخی از معلمان از اجرای طرح رتبه بندی گلایه دارند که باید عادلانه بر مبنای شاخص‌های پیش بینی شده این طرح اجرا شود، اقدامات خوبی در کمیته مشترک حوزه و آموزش و پرورش انجام شده و پذیرای پیشنهادات معلمان عزیز در این زمینه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد: در این جلسات صاحبان اصلی جلسه که خود معلمان هستند باید صحبت کنند و می‌توان به عنوان یک جلسه مطالبه‌گری به آن نگاه کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا