سلامت

کریسمس: 7 ایده برای هدیه ساخته شده در فرانسه برای ارائه

کریسمس: 7 ایده برای هدیه ساخته شده در فرانسه برای ارائه

کریسمس: 7 ایده برای هدیه ساخته شده در فرانسه برای ارائه

Noël : 7 idées de cadeaux made in France à offrir

امسال، بیش از هر زمان دیگری، صنعتگران و بازرگانان محلی ما به حمایت ما نیاز دارند. انتخاب ما از هدایای 100% ساخت فرانسه را برای هدیه دادن به عزیزانتان برای کریسمس سازگار با محیط زیست که با کوکوریکو همخوانی دارد، کشف کنید!

کوسن گرمایی ساخته شده از lin

کمر درد، درد مفاصل و ماهیچه، گرفتگی شکم یا قاعدگی دردناک… پد گرم کننده بهترین متحد در برابر دردهای روزمره است. پر از کتانی، می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد و احساس آرامش شدیدی را ایجاد کرد. تحت تأثیر گرما، گردش خون بهبود می یابد و باعث شل شدن عضلات می شود. کوسن La Makinelin سالم تر و مقرون به صرفه تر از تکه های مسکن حرارتی است که در داروخانه ها یافت می شود. ساخته شده در Fontenay-sous-bois، در منطقه پاریس، در اندازه های مختلف موجود است و با انواع بدن سازگار است. شخصی که آن را به او می دهید نمی تواند بدون آن زندگی کند!

قیمت خرده فروشی توصیه شده: 60 €

حفاظ‌های صمیمی قابل شستشو

این هدیه‌ای است که زنی را در حرکت “ضایعات صفر” خوشحال می‌کند. . محصولات برند Plim از پنبه ارگانیک ساخته شده و در فرانسه به صورت 100% ساخته شده اند. آنها در رنگ های زیادی موجود هستند که هر کدام زیباتر از رنگ بعدی هستند و با تمام نیازهای شما (ترشحات واژن، قاعدگی، بی اختیاری، بارداری و غیره) سازگار هستند. جاذب و قابل تنفس هستند و باعث نشتی یا بو نمی شوند.

قیمت خرده فروشی توصیه شده: از 12 €

لیوانی که متحول می شود

کسی که به شما نزدیک است طرفدار شمع است؟ امسال او را با یک شمع غیرعادی غافلگیر کنید! برند فرانسوی ByTiline، شمع‌های معطر را از مواد 100% طبیعی می‌سازد که در گلدان‌های چینی تزئین شده با دست ریخته می‌شوند. پس از مصرف موم، شیشه قابل استفاده مجدد است! به عنوان یک فنجان، کش، رامکین یا قلک… هرکسی آزاد است که به شمع خود یک زندگی دوباره بدهد!

قیمت خرده فروشی پیشنهادی: از 25 €

دستگاهی برای تهیه کپسول قهوه

این دستگاه عالی است هدیه برای پدر، عمو یا برادر شوهرت که تمام روز قهوه می نوشند! از آنجایی که کپسول های قهوه نشان دهنده یک فاجعه زیست محیطی واقعی هستند، برند Idocaps Idocaper را توسعه داده است که امکان ساخت 12 کپسول را تنها در 3 دقیقه فراهم می کند. فراتر از جنبه خلاقانه ای که ممکن است عاشقان قهوه را سرگرم کند، کپسول های Idocaps در 6 هفته تجزیه می شوند. ساخته شده از نشاسته ذرت و گندم، فاقد مواد شیمیایی هستند و جایگزینی عالی برای کپسول های معمولی هستند.

قیمت خرده فروشی توصیه شده: از 69.90 €

یک اسفنج Konjac

دیسک های پاک کننده آرایش و دستمال شستشوی استفاده شده خود را با اسفنج Konjac تعویض کنید. 100% طبیعی و زیست تخریب پذیر، به آرامی پوست را لایه برداری کرده و آن را عمیقا پاکسازی می کند. قبل از اولین استفاده، اسفنج سفت است، کافی است چند دقیقه آن را زیر آب بگذارید و سپس آن را فشار دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با انجام حرکات دایره ای کوچک پوست خود را لایه برداری کرده و از شر سلول های مرده خلاص شوید. خبر خوب، برای انواع پوست، حتی حساس ترین پوست ها، مناسب است!

قیمت خرده فروشی پیشنهادی: 6.70 €

یک بطری آب از جنس استنلس استیل 100% ساخت فرانسه

Zeste اولین بطری فولاد ضد زنگ ساخته شده در فرانسه: در بریتانی برای درپوش و در نرماندی برای بطری. طراحی شده توسط دو طراح فرانسوی، طعم نوشیدنی ها را تغییر نمی دهد و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. کلاهک در رنگ های مختلف موجود است تا سلیقه همه را برآورده کند.

قیمت خرده فروشی توصیه شده: 35 یورو

درختی برای شرکت در نوسازی جنگل

اگر درختی را که ریشه محکمی در جنگل فرانسه دارد به یکی از عزیزان خود پیشنهاد دهید چه؟ این مفهوم که توسط استارت‌آپ برتونی EcoTree تصور می‌شود، جنگل‌ها را نجات می‌دهد و باید برای کسی که دائماً به دنبال سرمایه‌گذاری جدید است جذاب باشد. بازده مورد انتظار 2% در سال است. برای آشتی دادن توسعه پایدار و سودآوری کافی است! هدیه ای ماندگار، اصلی و زیبا.

قیمت خرده فروشی توصیه شده: از 18 €

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا