ورزش

مهدوی: حواشی، پرسپولیس را از شرایط آرمانی دور کرده است/ سپاهان فراتر از همه تیم‌هاست

مهدوی: حواشی، پرسپولیس را از شرایط آرمانی دور کرده است/ سپاهان فراتر از همه تیم‌هاست

محمدرضا مهدوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و عقب افتادن این تیم از کورس قهرمانی اظهار داشت: متأسفانه بازی جالبی نبود. پرسپولیس هفته قبل هم خوب بازی نکرد. تیم گل‌محمدی دچار معضلات حاشیه‌ای شده که بچه‌ها را از شرایط آرمانی دور کرده است. آنها مقابل استقلال خوزستان هم روی اشتباهات فردی دو گل خوردند. درست است که بازی دست پرسپولیس بود، ولی نتوانست نتیجه بگیرد. این نتایج برای پرسپولیسی که می‌خواهد قهرمان شود خوب نیست و کار را سخت می‌کند. امیدوارم با بازگشت مصدومان پرسپولیس هم به روند خوب خود بازگردد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس نمایش فنی خوبی نیز در بازی‌های خود ندارد،‌ گفت: فقط مسائل حاشیه‌ای دلیل این موضوع است. مصدومیت بچه‌های تأثیرگذار مثل امیری، پورعلی‌گنجی و سلمانی هم خیلی مهم است. به طور مثال اگر امیری در ترکیب تیم بود، قطعاً نمایش بهتری ارائه می‌کرد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس قبل از بازی با استقلال خوزستان فقط شش گل خورده بود. با تمام احترامی که برای بازیکنان قائلم اما بازیکن در پرسپولیس و استقلال باید ششدانگ باشد؛ بعضی از بازیکنان نه تنها ششدانگ نیستند بلکه به پازل تاکتیکی یحیی هم نمی‌خورند. یک فوروارد باید در این تیم بازی کند که همیشه بوی گل بدهد.

مهدوی راجع به نتایج خوب سپاهان نیز توضیح داد: همه تیم‌ها امسال خوب هستند، ولی سپاهان فراتر از همه تیم‌هاست. دلیلش هم مورایس است که خیلی بار فنی فوتبال اصفهان را بالا برده است. او سال گذشته هم اگر حواشی فوتبال ایران را می‌شناخت قهرمانی پرسپولیس را سخت می‌کرد. امسال نیز با اینکه چهار امتیاز از سپاهان کم کرده‌اند، ولی صدر جدول را گرفته و مدعی اصلی قهرمانی است.

«آیا با این شرایط شانسی برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟»، وی در پاسخ به طرح این سؤال گفت: بله! به هر حال تیم‌ها می‌توانند در نیم‌فصل خطوط خود را ترمیم و نتایج را جبران کنند. درست است که سپاهان تیمش را خوب بسته و نصف بازیکنان خوب لیگ را گرفته و همه تیم‌ها را فلج کرده است، اما نیم‌فصل دوم هم تعیین‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا