تسلا سایبرتراک در حال آمدن به بریتانیا است… به نوعی
سایبرتراک جدید تسلا در حال تور بریتانیا
هنوز سفارشی برای Cybertruck در بریتانیا و اتحادیه اروپا نمیپذیریم (هنوز)
قیمت ها از 66000 پوند شروع می شود
نسخه دیفرانسیل عقب ارزانتر در سال 2025 عرضه میشود
تا 845 اسب بخار و 13960 نیوتن متر گشتاور
340 مایل برد ادعا شده
طراحی به مفهوم وفادار می ماند
تحویل سایبرتراک جدید تسلا در حال حاضر در ایالات متحده در حال انجام است، با این حال ممکن است اروپایی ها احساس FOMO داشته باشند. خب این ممکن است تغییر کند، زیرا Cybertruck در حال برگزاری تور است.
هنوز نمیتوانید در خارج از آمریکای شمالی یکی را سفارش دهید، با این حال مردم در سراسر بریتانیا و اروپا میتوانند بیایند و در مجموعهای از رویدادها که تسلا آن را ادیسه سایبری مینامد، این وسیله نقلیه گیجکننده را ببینند.
Tesla Cybertruck به بریتانیا می آید
اما این Cybertruck مفرد است. متأسفانه، هنوز نمیتوانید این سر تبر چرخان را در بریتانیا یا اروپا سفارش دهید، با این حال طرفداران تسلا میتوانند در یکی از بیش از 100 رویداد در سراسر قاره شرکت کنند تا در Cybertruck در فلز تماشا کنند.
از 4 ماه مه در لندن، این کامیون به سولیهول، بیرمنگام منچستر، ادینبورگ و گلاسکو خواهد رفت و سپس به هلند، بلژیک، ایرلند، فرانسه، آلمان، دانمارک و سوئیس میرود.
شاید هنوز نتوانید پشت فرمان بنشینید، اما این تور Cybertruck به مشتریان خارج از ایالات متحده بارقهای از امید را میدهد که سرانجام میتواند مقصد سواحل ما باشد.
Tesla Cybertruck چقدر است؟
Tesla Cybertruck جدید در حال حاضر فقط برای سفارش در ایالات متحده در دسترس است و هیچ صحبتی در مورد زمان یا عرضه آن در بریتانیا یا اروپا وجود ندارد. قیمت اولیه برای کسانی که در سراسر حوض هستند 79,990 دلار (66,000 پوند) برای یک ماشین دو موتوره است که اگر نسخه سه موتوره Cyberbeast را می خواهید به 99,000 دلار (82,000 پوند) افزایش می یابد. این تقریباً 20000 دلار (15000 پوند) بیشتر از وعده اولیه در سال 2019 است و حدود 30000 دلار (24000 پوند) بیشتر از یک فورد F-150 لایتنینگ است.
اگر برای شما کمی غنی به نظر می رسد، نسخه دیفرانسیل عقب در سال 2025 با قیمت 60990 دلار (50000 پوند) در دسترس خواهد بود. با این حال، شما از نظر برد موفقیت آمیز هستید، زیرا با شارژ 250 مایل در مقایسه با 340 مایل که خودروی دو موتوره می تواند انجام دهد.
حداقل Cybertruck به صورت استاندارد کاملاً بارگذاری شده است. هیچ چیز اضافی اختیاری وجود ندارد، تنها چیزی که باید انتخاب کنید این است که کدام خروجی برق را می خواهید. همه سایبرتراک ها به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش لمسی عظیم 18.5 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، چراغ های LED و سقف شیشه ای تمام قد هستند.
رانندگی سایبرتراک جدید تسلا
به مت واتسون خود ما در اواخر سال گذشته این فرصت داده شد تا پشت فرمان تسلا سایبرتراک در تگزاس بنشیند، و این یک وانت بار بسیار چشمگیر برای رانندگی است.
اولین چیزی که از پشت فرمان به شما توجه می کند، دید رو به جلو است. Cybertruck دارای بزرگترین شیشه جلو در بین هر خودروی تولیدی است و نمای عالی را در اختیار شما قرار می دهد.
دید عقب بیشتر مشکل ساز است، زیرا پوشش تونیو کل شیشه عقب را مسدود می کند. دوربینهای زیادی وجود دارد تا مطمئن شوید که میتوانید اطراف کامیون را ببینید، از جمله دوربینهایی که نقاط کور را به شما نشان میدهند.
برای گشت و گذار در اطراف نیز به خوبی راحت است. بسیاری از پیکاپها روی دستاندازهای جاده کاملاً تکان میخورند، اما سیستم تعلیق بادی Cybertruck تمام عیوب را به خوبی برطرف میکند. با وجود لاستیکهای گلی نصب شده در این خودروی آزمایشی، صدای آزاردهنده جاده یا باد بسیار کم است.
Cybertruck حدود 18 فوت طول دارد، بنابراین ممکن است انتظار بهترین مانورپذیری را نداشته باشید. خوب، مذاکره از طریق پارکینگهای تنگ در واقع بسیار آسان است، عمدتاً به لطف سیستم هوشمند فرمان به سیم.
هیچ ارتباط فیزیکی بین فرمان و چرخهای جلو وجود ندارد، همه این کارها به صورت الکترونیکی انجام میشود. این بدان معناست که وقتی میخواهید در فضایی تنگ بفشارید، چرخش چرخانده نمیشود، زیرا قفل به قفل فقط 180 درجه چرخش میگیرد.
با این وجود، عادت کردن در جاده های سریعتر نیاز است، زیرا Cybertruck به ورودی های کوچک فرمان بسیار حساس است. با افزایش سرعت، واکنش کمتری نشان می دهد تا احساس پیچش کمتری داشته باشید، اما تا زمانی که با آن آشنا نشوید، ممکن است کمی بد به نظر برسد.
طراحی جدید تسلا Cybertruck: چه چیزی از سال 2019 تغییر کرده است؟
باورش سخت است که چهار سال از اولین باری که ایلان ماسک کاورهای مفهومی تسلا سایبرتراک را بیرون کشید می گذرد، و اکنون خودرو در نهایت به اینجا رسیده است که می توانیم نگاهی بیندازیم که چه تعداد از وعده های این برند برای این کامیون برقی بوده است. انجام شد.
ممکن است تعجب آور باشد که می بینیم طراحی گیج کننده ها آن را کم و بیش بدون آسیب وارد جاده کرده است. هنوز هم مانند یک تکه اوریگامی فولاد ضد زنگ به نظر می رسد و آن پانل های بدنه در واقع ضد گلوله هستند. این خودروی تولیدی همان نوار نور LED باریک مدل مفهومی را دارد، اگرچه پرتوهای اصلی به خوبی در سپر پایینی پنهان شده اند. وقتی صحبت از سپر جلو شد، کمی بزرگتر و پایین تر از طراحی اصلی است و احتمالاً مطابق با مقررات تصادف است.
چیزها به همان اندازه زاویه دار باقی می مانند، با این شبح که Cybertruck را کمی شبیه یک سر تبر روی چرخ می کند. در مورد چرخها، قطر آنها 20 اینچ است، اگرچه به لطف لاستیکهای غولپیکر کوچکتر از این به نظر میرسند، و روکش چرخهای هوا دقیقاً شبیه به کانسپت هستند. همه سایبرتراکها با این روکش فلزی بدون پوشش تحویل داده میشوند، اگرچه تسلا به تازگی دو گزینه بستهبندی را راهاندازی کرده است که میتوانید آنها را با قیمت ۶۵۰۰ دلار (کمی بیش از ۵۰۰۰ پوند) در یک فروشنده نصب کنید. فقط دو مورد برای انتخاب وجود دارد: مشکی مات یا سفید.
قسمت عقب مانند بقیه کامیون منحصر به فرد است، فقط سپر پایینی که روی کانسپت تغییر یافته است. تسلا همچنین درگاه شارژ را در قوس چرخ پلاستیکی مشکی قرار داده است، برخلاف چیزی که در بدنه مفهومی برش داده شده است.
موتورها و عملکرد جدید تسلا Cybertruck
نقطه ورود کنونی به محدوده Cybertruck یک خودروی دو موتوره با قدرت 600 اسب بخار و چهار چرخ متحرک است. این برای راهاندازی آن از صفر تا 60 مایل در ساعت در 4.1 ثانیه کافی است، تقریباً مشابه یک پورشه 911 کاررا 2.
ببینید چگونه تسلا Cyberbeast در یک مسابقه درگ در برابر GMC Hummer EV…
پیش میرود
این رقم قابل توجه قدرت همچنین به این معنی است که این کامیون می تواند پنج تن وزن را یدک بکشد، که تقریباً 500 کیلوگرم از ظرفیت بکسل فورد F150 لایتنینگ پیشی می گیرد.
اگر کمی ضعیف به نظر میرسد، باید مدل Cyberbeast را با نام مناسب بخواهید. این موتور سوم را برای شما به ارمغان می آورد که قدرت را به 845 اسب بخار و گشتاور 930 نیوتن متر می رساند و زمان شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را به 2.6 ثانیه کاهش می دهد. این تنها 0.1 ثانیه از V12 Lamborghini Revuelto است. Cyberbeast همچنین دارای همان ظرفیت بکسل پنج تنی خودروی استاندارد است.
در سال 2025 نسخه دیفرانسیل عقب ارزان تری از Cybertruck وجود خواهد داشت، اگرچه مشخصات دقیق این خودرو هنوز تایید نشده است. تسلا گفته است که شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 6.5 ثانیه انجام می دهد که نشان می دهد قدرتی در حدود 450 اسب بخار دارد.
داخل و سرگرمی جدید تسلا Cybertruck
Tesla Cybertruck جدید دارای فضای داخلی بسیار شیک برای وانت است و سیستم اطلاعات سرگرمی یکی از بهترینهای موجود در بازار است.
در سبک واقعی تسلا، کابین Cybertruck تقریباً کاملاً عاری از دکمه است. داشبورد تحت سلطه یک صفحه نمایش لمسی عظیم 18.5 اینچی است و بقیه چیزها تمیز و مینیمالیستی هستند. حتی دریچه های هوا نیز از دید پنهان هستند.
با توجه به اینکه همه چیز از طریق آن صفحه کنترل می شود، کار خوبی است که بسیار پاسخگو و آسان برای استفاده است. برخی از ویژگیها میتوانند با داشتن دکمههای فیزیکی انجام شوند، برای مثال باز کردن جعبه دستکش از طریق آن نمایشگر کار سادهای است، اما منوها بهطور منطقی چیده شدهاند و آن حس شوخ طبعی تسلا را با ویژگی بالشتک هووپی تعبیه شده برای شوخی دوستانتان دارد. .
Cybertruck همچنین دارای یک تکرار جدید از فرمان یوغی تسلا است، اما بسیار بهتر از فرمان مدل S است. این اولین خودروی تولیدی است که فرمان با سیم دارد، به این معنی که لازم نیست از آن عبور کنید. وقتی قفل به قفل میروید، دستهایتان را بالا ببرید و مانورهای با سرعت پایین را بسیار آسانتر کنید.
آنچه کمی آزاردهنده است عدم وجود ساقه های ستون فرمان است. شما برف پاک کن ها، چراغ ها و نشانگرها را با استفاده از دکمه های لمسی روی فرمان کنترل می کنید و در حالی که عادت کردن به آن ها چندان دشوار نیست، به آسانی تکان دادن ساقه نیست. حداقل بوق در مرکز چرخ است، برخلاف مدل 3 جدید که دارای یک دکمه حساس لمسی کوچک است.
کیفیت داخلی نیز بسیار مناسب است، مطمئناً مانند یک اسب کار مفید در داخل احساس نمی شود. تقریباً به هر کجا که نگاه کنید پلاستیک های نرم و لطیفی وجود دارد و حتی یک جلوه چرمی روی درها وجود دارد تا فضای شیک را بهبود بخشد. به اندازه یک SUV بزرگ آلمانی محکم نیست، اما دور از دسترس نیست.
کسانی که در صندلیهای عقب نشستهاند نیز احساس نمیکنند از جشنواره فناوری کنار گذاشته شدهاند، زیرا صفحهنمایش لمسی دیگری در پشت آن وجود دارد تا آنها را سرگرم کند. میتوانید کارهایی مانند پخش ویدیو، کنترل آب و هوای عقب و حتی حرکت دادن صندلی سرنشین جلو به جلو انجام دهید تا فضای پای بیشتری به خود بدهید.
فضای سایبرتراک جدید و کاربردی بودن تسلا
Tesla Cybertruck به عنوان یک پیکاپ بسیار کاربردی تر از سالن معمولی خانوادگی شما است. هکتارها فضای داخلی و همچنین ظرفیت حمل کافی برای بلعیدن تقریباً هر چیزی که یک خانواده یا سازنده می تواند به آن پرتاب کند وجود دارد.
به لطف تنظیمات انبوهی که در صندلیها و فرمان میکنید، راحت بودن در پشت یوک بسیار آسان است. صندلیهای جلو نیز زیبا و راحت هستند، اگر نگوییم جذابترین صندلیها برای خودرویی که این سطح از عملکرد را ارائه میدهد.
هنگامی که پای راست خود را میکارید، سوراخهای فراوانی نیز وجود دارد تا وقتی پای راست خود را میکارید، تکهها و بابهای شما در اطراف کابین پرواز نکنند. فضای زیر بغل بزرگ است و سطل های درب با اندازه خوب وجود دارد. شما همچنین چند جا لیوانی و همچنین دو پد شارژ بی سیم در کنسول مرکزی دارید.
شما یک جعبه دستکش با اندازه مناسب نیز دارید، که بیشتر شبیه یک کشوی دستکش است. به اندازه کافی بزرگ است، اما باز کردن آن با استفاده از صفحه نمایش یا دستورات صوتی دردناک است. یک دکمه ساده بسیار ساده تر بود.
فضا در صندلی های عقب
فضای صندلیهای عقب به اندازه صندلیهای جلو سخاوتمندانه است، با هکتارها فضای پا برای کشیده شدن. صندلیهای جلو نیز به اندازهای بالا نصب شدهاند که پاهایتان را زیر آنها بلغزانند، و حتی اگر میخواهید فضای پا در لیموزین وجود داشته باشد، میتوانید صندلی سرنشین را به جلو ببرید.
فضای سر نیز بسیار مناسب است، اگرچه کسانی که قد بلندی دارند ممکن است کمی مشکل داشته باشند. Cybertruck یک سقف شیشه ای تمام قد دارد که به پشت سر سرنشینان عقب کشیده شده است که نور زیادی را به داخل می دهد، اما باید مراقب باشید که سر خود را روی آن در جاده های ناهموار نکوبید.
یکی دیگر از ویژگیهای خوب برای آنهایی که خانوادههای پرجمعیت دارند، سه لنگر ISOFIX در عقب است، و درهای عقب تقریباً تا 90 درجه باز میشوند، بنابراین نصب صندلی کودک یک چیز کیک است. فضای ذخیره سازی در اینجا نیز خوب است، با سطل های درب مناسب و چند جا لیوانی.
فضا در بستر بار
Tesla Cybertruck یکی از بهترین پیکاپ های الکتریکی برای حمل بار است. در زیر آن روکش فوقالعاده سخت، فضای عظیم 2831 لیتری دارید. این 2300 لیتر بیشتر از ارائه Rivian R1T و بیش از 2000 لیتر بیشتر از GMC Hummer EV است.
ویژگیهای هوشمندانه زیادی نیز در تخت وجود دارد. شما چند میله نور LED، تعداد زیادی نقاط اتصال و تعدادی سوکت 230 ولتی برای برق رسانی ابزارها و لوازم خانگی دارید. شما همچنین یک قفسه عظیم در زیر زمین با پلاگین تخلیه دارید. بنابراین می توانید آن را با یخ پر کنید و از نوشیدنی سرد در کمپ لذت ببرید.
از نظر بار، Cybertruck میتواند تا 1131 کیلوگرم را در بستر تحمل کند. این تقریباً 300 کیلوگرم بیشتر از Rivian R1T و تقریباً 500 کیلوگرم بیشتر از GMC Hummer EV است.
باتریها و برد جدید Tesla Cybertruck
وقتی تسلا سایبرتراک برای اولین بار رونمایی شد، ایلان ماسک قول مسافت بیش از 500 مایل را داد. چهار سال بعد و این رقم تا حدودی کاهش یافته است، اگرچه گزینه ای وجود دارد که می توانید برای نزدیک شدن به آن مشخص کنید.
Cybertruck استاندارد دو موتوره تا 340 مایل برد دارد که 20 مایل بیشتر از Ford F150 Lightning است. اگر میخواهید فراتر از آن بروید، میتوانید چیزی به نام توسعهدهنده محدوده را انتخاب کنید. این در اصل یک بسته باتری بزرگ دیگر است که در بستر زندگی می کند و برد آن را تا بیش از 470 مایل افزایش می دهد.
به سراغ Cyberbeast سه موتوره بروید و برد استاندارد به 320 مایل یا بیش از 440 مایل در صورت دریافت توسعه دهنده برد کاهش می یابد. هر دو خودرو را میتوان با استفاده از سوپرشارژرهای 250 کیلوواتی تسلا شارژ کرد که میتوانند در عرض 15 دقیقه به مسافت 128 مایل اضافه کنند.
بهدنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس carwow جایی برای رفتن است. میتوانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.