سریال و انمیشن

معرفی سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

معرفی سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

معرفی سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند یک سریال ترکیه ای در ژانر اکشن، جنایی و درام است. در این مقاله به معرفی بازیگران سریال راهزنان و بررسی داستان این سریال ترکی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

اولین قسمت سریال راهزنان در دنیا حکومت نمیکنند (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) در تاریخ 8 سپتامبر 2015 از شبکه ATV پخش شد، فیلمنامه این سریال ترکی توسط Raci Shaşmaz و Bahadır Özdener به کارگردانی Onur Tan منتشر شد. این سریال که در مجموع از 6 فصل تشکیل شده است با قسمت 199 خود که در تاریخ 15 ژوئن 2021 پخش شد برای آخرین بار روی پرده رفت.

فصل هفتم سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند ترکی قرار بود از شبکه ATV پخش شود بعلت عدم توافق بر سر قرارداد های مالی بر روی پرده نرفت و بجای آن فیلم سینمایی راهزنان پخش شد و این سریال برای همیشه به پایان رسید.

داستان راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند

سریال edho / سریال ادهو ترکی

سریال راهزنان ترکی زندگی هیزیر چاکربیلی را روایت می کند که از سن و سال پایین پایین وارد شبکه های مافیایی شده است. او هرچقد ثروتمندتر می شود بی عدالتی اش بیشتر می شود. هیزیر یک مرد عاشق است و دوست داشته شدن را دوست دارد. او اعضای خانواده خود را بسایر دوست دارد. اما همه چیز از یک پیشنهاد بزرگ شکل می گیرد.

زمان پخش سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند از شبکه جم

ساعت پخش سریال راهزنان از شبکه جم تی وی در ساعت 15:00 از شبکه جم ریور است. تکرار سریال Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz نیز از همین شبکه در ساعات 23:00، 19:00 و 13:00 است. هنچنین سریال ترکی راهزنان از شبکه ریور پلاس نیز در ساعت 19:00 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای

بازیگران سریال راهزنان در دنیا حکومت نمیکنند

در ادامه به معرفی هنرپیشه‌های سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند ترکیه ای خواهیم پرداخت.

اوکتای کاینارجا (Oktay Kaynarca) بازیگر سریال راهزنان در نقش هیزیر

سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

Oktay Kaynarca  متولد 27 ژانویه 1965 از اصلی ترین  بازیگران سریال ترکی راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند است. او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی محبوب، دره گرگ ها (2003) (دره گرگ ها) شناخته شده است.

در ترکیه، اوکتای کاینارجا با کارش در تلویزیون بیشتر شناخته شده است. او در سریال کالتی ترکی Kurtlar Vadisi (دره گرگ ها) نقش «سلیمان چاکر» را بازی کرد. شخصیت او به قدری مورد همدردی بود که وقتی کاراکتر او در سریال درگذشت، هوادارانش به صورت غیابی مراسم ترحیم را انجام دادند. او در سریال ترکی راهزنان در نقش هیزیر چاکیربِیلی ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

دنیز چاکر (Deniz Çakir) از بازیگران سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند در نقش مریم

سریال راهزنان در دنیا حکومت نمیکنند

دنیز چاکیر در آنکارا به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته تئاتر در کنسرواتوار دولتی دانشگاه Hacettepe آنکارا به پایان رساند. سپس به استانبول نقل مکان کرد و اولین حضور تلویزیونی خود را با سریال تلویزیونی Kadin Isterse (2004) انجام داد. او یک سریال کمدی دیگر «ایسته بنیم» (2006) و «ایکی آرادا بپرس» (2005) ساخت.

او اجرای موفقیت آمیز خود را در درام کانال D “Yaprak Dokumu” (2006) در نقش فرهوند انجام داد. او همچنین یک صداپیشه موفق است. دنیز چاکیر یکی از بازیگران سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند در نقش مریم چاکیربیلی است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2023

یونس امره ییلدیریمر (Yunus Emre Yildirimer) بازیگر نقش آلپ‌ارسلان چاکیربیلی  

بازیگران سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند

یونس امره یلدریمر از هنرپیشه‌های سریال راهزنان در 5 فوریه 1982 در سیرت ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و دستیار کارگردان است که با فیلم‌های «اسکیا بر جهان حکومت نمی‌کند» (2015)، «عمارت تورکان هانیم» (2020) و «سلام» (2013) شهرت دارد. او از سال 2013 با ملیسا یلدیریر ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

اوزان آکبابا (Ozan Akbaba) بازیگر سریال راهزنان ترکی در نقش الیاس

داستان سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند

اوزان اکبابا از بازیگران سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند در 30 ژوئن 1982 در قارص ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و آهنگساز است که برای Eskiya Dünyaya Hükümdar Olmaz (2015)، Pizza Boy (2011) و Anka (2022) شناخته شده است. وی از سال ۱۳۹۶ با بوکت آریکان اکبابا ازدواج کرده است و دارای یک فرزند است.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

مریم اوزرلی (Meryem Uzerli) از بازیگران سریال راهزنان در نقش سوزی

سریال راهزنان / سریال ترکی راهزنان

مریم اوزرلی در کاسل به دنیا آمد و دارای ملیت آلمانی-ترکی است. در 17 سالگی در استودیو بازیگری Frese ثبت نام کرد و تا 20 سالگی در آن حضور داشت. او در استودیو شائوسپیل فرس در هامبورگ اقامت گزید و در رشته بازیگری و تئاتر تحصیل کرد. موفقیت واقعی مریم در سال 2010 با بازی او در نقش حورم سلطان در یکی از موفق ترین سریال های ترکی “Muhtesem Yüzyil” (قرن باشکوه) رقم خورد.

او همچنین در آلمان در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی بازی کرده است و انگلیسی را به خوبی می‌داند. در «قرن باشکوه» بازی او از حرم سلطان چنان تأثیری داشت که او را به خاطر آن نقش به یاد می‌آورند. اوزرلی در سال 2011 برنده دو جایزه بهترین بازیگر زن برای نقش حرم سلطان و جایزه ویژه ستاره های تلویزیون شد. در سال 2012 برای بازی در نقش حرم سلطان جایزه بهترین بازیگر زن در رشته درام را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

سابینا آیرولا (Sabina Ajrula) بازیگر سریال ترکی راهزنان در نقش خیریه

سریال ترکی راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند

سابینا توزیا یکی دیگر از هنرپیشه‌های سریال ترکی راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند است که در سال 1946 در اسکوپیه مقدونیه متولد شد. در سریال قرن باشکوه، آفیفه هاتون و اسکیا نقش شخصیت Hayriye Cakirbeyli را در سریال No Ruler of the World she بازی کردند. او این سریال را در سال 2021 به دلیل فلج جزئی به دلیل تومور در مغزش ترک کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

تورگای تانولکو (Turgay Tanülkü) از بازیگران سریال راهزنان در دنیا حکومت نمیکنند

هنرپیشه‌های سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکی

Turgay Tanülkü در 18 ژوئیه 1953 در Usak ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Eskiya Dünyaya Hükümdar Olmaz (2015)، لبه بهشت (2007) و دره گرگ ها (2003) شناخته شده است. تورگای از هنرپیشه های سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند در نقش شاهین آقا است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

سویل آکی (Sevil Aki) از بازیگران سریال ترکی راهزنان در نقش امینه

زمان پخش سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند از شبکه جم

سویل آکی در 9 سپتامبر 1971 در ارزروم ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای ازدواج آزاد کاهیده (2016)، اسکیا بر جهان حکومت نمی کند (2015) و بن بو جیهانا سیگمازم (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد (EGO)

سخن پایانی؛ سریال Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال ترکی راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند پرداخیتم. آیا شما سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند را تماشا کرده اید. نظرات خود را درباره سریال ترکی راهزنان با ما درمیان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا