فال

فال روزانه یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۴ خرداد:

فال روز تولد:  امسال اگر به دنبال یادگیری چیزهای جدید و گسترش مهارت ها و توانایی های خود باشید برای شما ثروت و موفقیت بسیاری را به همراه خواهد داشت. اگر قدر موقعیت هایی که برایتان فراهم می شوند را بدانید حتما به خواسته های خود دست پیدا خواهید کرد. اگر اهل تجارت هستید امسال وارد زمینه های جدید و پرسودتری خواهید شد و با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و موفقیت حرفه ای بیشتری را برای شما تضمین خواهند کرد. با وجود برنامه سخت و فشرده کاری که در انتظارتان خواهد بود از لحاظ سلامتی در وضعیت خوبی خواهید بود. سرمایه گذاری هایی که طی امسال انجام شوند منافع مادی بسیاری را برای شما به همراه خواهند داشت. شاید به دلیل برخی سوء تفاهم ها بین شما و خانواده همسرتان مشکلاتی به وجود بیایند، سعی کنید اجازه ندهید زندگی زناشوییتان تحت تأثیر این مشکلات قرار بگیرد. صبوری و آرامش همه این مسائل را از بین خواهد برد. برای برخی از مجردها روابط عاشقانه جدیدی که احتمال ختم شدن آنها به ازدواج زیاد بالا نیست پیش بینی می شوند.


فال روزانه متولدین فروردین

حرف زدن با دوستان صمیمی در مورد خواسته ها و اهدافتان به شما کمک زیادی خواهد کرد. در واقع تا زمانی که این افکار و احساسات خود را به زبان نیاورده اید درک کامل آنها برای خودتان نیز دشوار خواهد بود. گاهی در زندگی عاطفیتان احساس می کنید یک انرژی بازدارنده جلویتان را گرفته و نمی گذارد احساس رضایت کافی داشته باشید. شاید این احساس شما به خاطر ترس از تعهد و یا شدت احساسات طرف مقابلتان باشد. در هر صورت باید این نکته را در نظر داشته باشید که این بی میلی در رفتارتان روی رابطه تان تاثیر منفی خواهد گذاشت. اطراف خود را با افرادی که خوش مشرب هستند پر کنید. در حال حاضر بهتر است از انجام کارهایی که برایتان ناخوشایند و غیر جذابند پرهیز کنید. برای چند ساعتی دنیای اطراف خود را تعطیل کنید. دور اندیشی و تدبیر شما به موقع به کمکتان خواهد آمد. از عهده انجام کاری که فکرتان را به خود مشغول کرده به خوبی بر می آیید. فرصت شناس باشید و سکوت کنید، لزومی ندارد در پی توجیه کاری باشید.


فال روزانه یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز از صبح زیاد سرحال نیستید و ممکن است در خانه تنش هایی به وجود بیایند و نتوانید به راحتی با حرف زدن مشکلاتتان را از بین ببرید. بعضی حرف هایی که ناگفته رها شده بودند بالاخره مطرح خواهند شد و نبرد بر سر قدرت بالا خواهد گرفت. بهتر است که با حرف زدن راه حلی برای این وضعیت پیدا کنید، اگر می بینید نمی توان با حرف زدن این سوء تفاهم ها و ناراحتی ها را از بین برد سعی کنید کمی با خودتان خلوت کرده و بحث بر سر این مسائل را برای روز دیگری بگذارید. در ارتباط با دیگران صداقت بیشتری داشته باشید، افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید شنونده خوبی هم باشید. فردی در اطرافتان هست که احساسات خود را نشان نمی دهد، دلیلش صرفا این است که او ضربه روحی خورده، به او فرصت بدهید که به شما اعتماد بکند. از توانایی های بالقوه خود استفاده کنید و قدر خودتان را بدانید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

شما از این که همیشه مسئولیت همه چیز را به عهده داشته باشید خسته شده اید. حتی ممکن است امروز ناگهان طغیان کرده و تمام برنامه های قبلیتان را بهم بریزید و دیگران را در تعجب و شگفتی رها کنید. شما می خواهید کمی بحال خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید، با این حال باید مواظب قدم هایی که بر می دارید باشید. کاری نکنید که فردا نشود بهای آن را پرداخت یا آن را به حالت اولش بازگرداند. آنقدر به دنیا دل نبندید که از بالا و پایین شدن آن بهم بریزید، شاید بهتر باشد که همیشه روز طرز فکر و عقایدتان پافشاری نکنید. موضوعی که برای شما خیلی مهم است، ممکن است در دیگری احساسی را بر انگیخته نکند. ممکن است با شنیدن یک پیشنهاد به شدت برافروخته شوید، بخصوص اگر دیگران با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات چند روزی به تعویق بیفتند تا بعد به یک راه حل مناسب برسید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است برای شما با ناهمواری هایی همراه باشد. وضعیت شما مانند ورزشکار المپیکی است که در روز مسابقه در خط آغاز ایستاده و نگران این است که شاید به اندازه کافی تمرین نکرده باشد. یادتان باشد که در این مرحله مهمترین چیز حفظ اعتماد به نفستان است. شما با تمام وجود می خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید و به همین خاطر هم هر چقدر نقشه تان اساسی تر و افراط گرایانه تر باشد به نظر خودتان جذاب تر خواهد بود. ولی متاسفانه ممکن است باعث شوید یکی از ایده های هوشمندانه تان ارزش خود را از دست بدهد. از کسی که از شما پول قرض می گیرد حتما رسید بگیرید. هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر می دارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما بشود. در مذاکرات موفق خواهید شد. اکنون زمان شکیبایی و احتیاط است. اگر بتوانید روحیه و خصوصیات همکار خود را بهتر بشناسید، در کارها موفق تر خواهید بود، شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدی تر منجر خواهد شد.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز وضعیت کیهانی به گونه ای است که باعث شده شما نسبت به انجام هر کاری که ممکن است شما را به چالش بکشاند ترس و هراس داشته باشید. اما شما باید جسارت پذیرفتن مسئولیت های تازه را داشته باشید، تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به موفقیت شود ترس هایتان است. ایده های دیگران امروز به نظرتان آنقدر جالب و خلاقانه هستند که شاید فکر کنید که ایده های خودتان حتی ارزش این که بخواهند به زبان آورده شوند را ندارند. ولی مقایسه کردن افکار خودتان با دیگران اصلا کار درستی نیست. با سعه صدر به استقبال عزیزی بروید و نا امید نباشید. درهای رحمت به زودی به روی شما گشوده خواهند شد. شما فکر می کنید یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید، لازم است در رابطه تان با او تجدید نظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببیند. برای به دست آوردن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز شما مجبور خواهید شد مسئولیت چیزی را در رابطه عاطفی خود به عهده بگیرید و خوشبختانه شانس با شما یار خواهد بود. شاید ارزش ها و رسوم خانوادگی شما را از زندگی مورد علاقه تان باز داشته باشند. امروز آن روزی است که اگر به خودتان احترام می گذارید و دیگران را وادار کنید به شما و خواسته هایتان احترام بگذارند. با وجود این که اوضاع اقتصادیتان در حال حاضر بد نیست ممکن است اخباری بشنوید که باعث نگرانی شما در این رابطه بشوند، پیش از آن که از صحت اخباری که شنیده اید اطمینان حاصل کنید بیهوده نگران نشوید. این اواخر بیش از حد در کار غرق شده اید و فرصتی برای استراحت کافی و در کنار خانواده بودن نداشته ‌اید. بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنید. شخصی رفتار عجیبی دارد او با این کار تنها می‌خواهد حس کنجکاوی شما را بر انگیزد،شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل احساسی، لازم نیست با سیاست رفتار کنید و هر لحظه سعی کنید تا گامی به جلو بردارید یا اتفاق بعدی را حدس بزنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز باید استعدادهای خودتان را بیشتر از همیشه جدی بگیرید، شما در حال حاضر این فرصت را دارید که از این توانایی های خود بهره ببرید، فقط باید خیلی خوب به موقعیت هایی که برای استفاده از این هدیه های خداوند در اختیارتان قرار می گیرند دقت کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. با فشارهایی که این اواخر به شما وارد شده، یک تعطیلات دو سه روزه، یا یک دور همی دوستانه چیزهایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی بازگردانند. یک پیشنهاد جدید می تواند روزهای تان را از یکنواختی در بیاورد شما عاشق رقابت هستید، خوشبختانه شما خوش بین هستید و این سبب می شود از فرصتی که پیش می آید به نفع احسن استفاده کنید.بر خلاف میل خود ناچار می شوید با کسی قطع رابطه کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید. چرخ روزگار در آستین خود طرح ها و برنامه های جدیدی دارد با صبر و حوصله به امور عقب افتاده رسیدگی کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

شما مجبور نیستید به ارزش ها و باورهای همه اهمیت بدهید و خودتان را با آنها تطبیق دهید. اگر بخواهید کارهایتان را بر اساس الگوهایی که دیگران برایتان تعیین می کنند پیش ببرید، هیچگاه حس خوبی نسبت به خودتان و نتیجه زحماتتان نخواهید داشت. امروز داشتن ثبات در رفتارتان برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید رفتار چندان دوستانه ای با دیگران داشته باشید، ولی مواظب باشید حداقل با اطرافیان و دوستانی که به شما نیاز دارند بدرفتاری نکنید و اگر باری از دوششان بر نمی دارید با رفتار تندتان باری به دوششان اضافه نکنید. از عشقی سطحی دوری کنید و به هرکسی دست دوستی ندهید در رابطه تان با شخصی به طور غریزی اگر مشکلی در میان باشد متوجه می شوید، شاید بهتر باشد کمی از او فاصله بگیرید. درک و آگاهی تان شما را به سمت مسیری سود بخش می کشاند کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید اما مراقب اطرافیان خود هم باشید. هرگز در کار دیگران تجسس یا دخالت نکنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

مدتی است شما به این نتیجه رسیده اید که جاه طلبی هایتان تا چه حد شما را خسته می کنند. اگر قصد دارید به آنها ادامه بدهید اما آرامش و تعادل بیشتری نیز در زندگیتان داشته باشید اکنون زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات مهمی را در این رابطه بگیرید. شاید دلتان بخواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز روی تختتان و یا جلوی تلویزیون لم بدهید. اما یادتان باشد اگر به وعده هایی که داده بوده اید عمل نکنید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. هشیاری خود را حفظ کنید و اجازه ندهید بعضی از حسودان مانع پیشروی در کارها شوند. ذهن خود را بیهوده درگیر مسایل حاشیه ای و بی اهمیت نکنید. از ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر بدست خواهید آورد. ساده ترین ایده ها اغلب موثر ترین هستند آنچه که به ذهنتان می رسد را بنویسید. از شخصی دلخورید این دلخوری را به فراموشی بسپارید و آشتی کنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز شما بین میل به معاشرت و حضور در اجتماع و میل به فرو رفتن در دنیای افکار و رویاهایتان گیر افتاده اید و در انتخاب میان این دو مردد هستید؟ چه کسی گفته که نمی توان بین این دو دنیا تعادل ایجاد کرده و به هر دوی آنها اهمیت داد؟ اگر خوب نگاه کنید و رفتاری منطقی داشته باشید خواهید دید که مجبور نیستید یکی را نسبت به دیگری در اولویت قرار دهید. با وجود این که امروز کارهای نیمه کاره ای که از روزهای قبل باقی مانده اند وقت زیادی از شما خواهد گرفت. ناراحت نباشید، تعطیلات هنوز ادامه دارند و برای استراحت وقت خواهید داشت. اختلاف عقیده با دیگران برایتان مشکل ساز می شود. با دقت به کارهایتان فکر کنید و نقشه ها و طرح هایتان را اجرا کنید. نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستی را باید آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت در او آشکار شود. مهربان و در عین حال سخت گیر باشید. در مورد مساله ای رک و صریح نظر خود را بیان کنید.


♒ فال متولدین بهمن

اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان روی ذهن خلاق و پویای شما اثر بگذارد؛ شاید پیشرفت کارها به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نباشد، ولی پشتکار و اراده شما بالاخره نتیجه داده و پیشرفت های قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. امروز شاید مجبور باشید در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم گیری مهمی کنید. ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که در این رابطه جای یک چیزی خالی است. احتمال دارد که ریشه اصلی این مشکل به حس عدم استقلال و آزادی بازگردد، قبل از هر کاری بهتر است سعی کنید به ریشه مشکل پی ببرید. شما دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید. با یکی از همکاران مشکلی دارید زمان خوبی برای رفع این اختلاف است. برای کسی زحمت کشیده اید که از شما قدردانی و شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. کسی به شما پیشنهاد می کند که در پروژه ای مشارکت نمایید. پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی کنید. این مشارکت اگر بر مبنای تفاهم باشد، نتایج درخشانی در بر خواهد داشت.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز از صبح که بیدار می شوید هزار و یک ایده مختلف برای این که چگونه از روز تعطیل خود لذت ببرید در سر خواهید داشت. اگر بخواهید اینقدر وسواس به خرج بدهید تا به خودان بیایید نصف روز را از دست داده اید؛ کمی دست بجنبانید! امروز از شما خواسته می شود که قولی داده و یا تعهد و مسئولیتی را بپذیرید و به احتمال زیاد این موضوع در ارتباط با زندگی عاطفیتان خواهد بود. آیا باید این قدم را بردارید یا خیر؟ این سوالی است که بیشتر روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. شما دلسوز هستید و هرچه می کنید برای دل خودتان انجام می دهید نه تایید دیگران. پیغامی که به شما گفته می شود نباید در رفتارتان تغییری ایجاد کند بیشترین استفاده را از این وضعیت ببرید. با مهم ترین فرد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای او آرام شوید. افکار منفی را کنار بگذارید و مثبت اندیش باشید. دل به امور واهی نبندید و به وعده های پوچ دیگران تکیه نکنید.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا