حاشیه

ماجرای ازدواج اجباری الناز حبیبی کولاک کرد | کتک خوردن الناز حبیبی برای ازدواجش غوغا کرد

ماجرای ازدواج اجباری الناز حبیبی کولاک کرد | کتک خوردن الناز حبیبی برای ازدواجش غوغا کرد

ماجرای ازدواج اجباری الناز حبیبی کولاک کرد | کتک خوردن الناز حبیبی برای ازدواجش غوغا کرد



آنچه دیگران می خوانند:

سکانسی از سریال حیثیت گمشده با بازی الناز حبیبی و ماجرای ازدواج اجباری وی را در فیلم زیر تماشا کنید. الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و دانش آموخته رشته تدوین است. الناز حبیبی در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده است. الناز حبیبی در یک خانواده سنتی بزرگ شده
است و همیشه می گوید با اینکه خانواده ام در خارج از ایران زندگی می کنند ولی پایبند آداب و رسوم هستند. الناز حبیبی یکبار ازدواج کرد ولی طولی نکشید که از همسرش جدا شد.

 

 

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است.

 

الناز حبیبی

 

فیلم های الناز حبیبی

کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: سینما : رمانتیسم عماد و طوبا / تورنادو / پیتوک / ژن خوک / خجالت نکش / دشمن زن / ماه گرفتگی / زاپاس / هدیه / ناخواسته / پیتزا مخلوط / فصل باران‌های موسمی / رفیق بد / تلویزیون: خندوانه / دوپینگ / دل دار / سارق روح / دورهمی / پرستاران / دردسرهای عظیم ۲ / سر به راه / دردسرهای عظیم ۱ / دودکش ۱ / به خاطر مونا / فراموشی / تا ثریا 

 

آغاز فعالیت هنری الناز حبیبی

الناز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در کودکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری می کرد.

وی می گوید:

اواخر کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند. با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

او در مورد حمایت های پدرش افزود :

پدرم به‌شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌شد.

خانم حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در ۱۸ سالگی و از سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار غریب در سال ۱۳۸۶ و سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ و سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰ شهرت یافت.

سال ۱۳۹۳ اوج شهرت وی با بازی در سریال دردسرهای عظیم و فیلم سینمایی خجالت نکش بود.

 

الناز حبیبی

 

جوایز و افتخارات الناز حبیبی

برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره رنگین کمان چین برای فیلم زاپاس (۱۳۹۵)

نامزد جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایش شاه ماهی از سی و هشتمین دوره جشنواره تئاتر فجر (۱۳۹۸)

نامزد بهترین بازیگر زن کمدی بیستمین دوره جشن حافظ برای دوپینگ (۱۳۹۹)

مقام دوم بازیگری ششمین دوره جشنواره تئاتر رضوی (۱۳۸۷)

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۹)

منبع : شما نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا