سریال و انمیشن

معرفی سریال دوباره هرگز (Never Twice) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال دوباره هرگز (Never Twice) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال دوباره هرگز (Never Twice) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال دوباره هرگز یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای؛ محصول سال ۲۰۱۹ است. برای آشنایی بیشتر با سریال Never Twice 2019 با ما همراه باشید.

سریال کره ای دوباره هرگز با بازی پارک سه وان (Park Se-wan)، کواک دونگ یئون (Kwak Dong-yeon)، یون یو جونگ (Youn Yuh-jung)، او جی هو (Oh Ji-ho)، یه جی وان (Ye Ji-won)، پارک آه این (Park Ah-in) و سونگ وون سوک (Song Won-seok) ساخته شده است. ژانر سریال کره ای دوباره هرگز کمدی، خانوادگی و درام می‌باشد. کارگردانی این اثر توسط چوی وون سوک انجام شد و نگارش فیلمنامه آن به عهده گو هیون سوک بوده است. زمان پخش سریال کره ای دوباره هرگز تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۹ برابر با ۱۱ آبان ۱۳۹۸ تا ۷ مارس ۲۰۲۰ برابر با ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ در شبکه تلویزیونی MBC بود. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال دوباره هرگز می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

داستان سریال دوباره هرگز

نقد سریال Never Twice 2019

خلاصه سریال کره ای دوباره هرگز به این صورت است که یک هتل با سابقه و اصیل در قلب شهر سئول واقع شده است. این هتل قدیمی می‌باشد، اما جذابیت‌های دنیای قدیمی را در خود دارد. همانطور که زمستان به پایان می‌رسد، مهمانان به صورت تک تک شروع به ورود به هتل می‌کنند. به طرز عجیب و تصادفی، هرکدام از آنها وقتی وارد می‌شوند، عبارت “دوباره هرگز” را تکرار می‌کنند. حقیقت این است که همه آنها دلیلی قدرتمند برای حضور در اینجا دارند. چه چیزی ممکن است این افراد را به هم متصل کرده باشد؟ چه چیزی در نظر گرفته می‌شود که با توجه به اقامت بلندمدت، شماره اتاق، جنسیت، سن و شهر محل تولدشان، همه نقطه مشترکی دارند؟ علت واقعی حضور در هتل ناکوون به تدریج فاش می‌شود…

همچنین بخوانید :

تعداد قسمت های سریال دوباره هرگز

زمان پخش سریال کره ای دوباره هرگز

انتشار این سریال کره‌ای به صورت تک فصلی از نوامبر سال 2019 تا مارس 2020 ادامه داشت. این سریال 72 قسمت دارد و هر هفته 4 قسمت از آن منتشر می‌شد. دلیل تعداد قسمت‌های زیاد آن این است که قسمت‌های 70 دقیقه‌ای به دو قسمت 35 دقیقه‌ای تقسیم شدند تا در میان اپیزودها تبلیغات نمایش داده شود.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال دوباره هرگز

هنرپیشه های سریال کره ای دوباره هرگز

این مجموعه تلویزیونی توسط کمپانی Pan Entertainment ساخته شد. همانطور که متوجه شدید این اثر 72 قسمت دارد و به صورت هفتگی طی 4 اپیزود به انتشار می‌رسید. در ادامه با هنرپیشه های سریال کره ای دوباره هرگز آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

پارک سه وان در نقش گیوم پارک ها

معرفی سریال دوباره هرگز

پارک سه وان متولد ۲۴ سپتامبر ۱۹۹۴ برابر با ۳ تیر ۱۳۷۳ یک بازیگر کره‌ای است. در سال ۲۰۱۶، پارک وارد عرصه بازیگری تلویزیونی شد و در مجموعه درام کوتاه “معلم سرخ” بازی کرد. وی در سال ۲۰۱۷ با نقش‌های مکمل خود در مجموعه “مدرسه ۲۰۱۷” و درام کمدی عاشقانه “من ربات نیستم”، توجه بیشتری به خود جلب کرد.

در دسامبر ۲۰۱۸، پارک در یک اثر درام به نام “رقص تنها” بازی کرد که بر اساس مستندی با همین نام ساخته شده بود. او این نقش را در کنار جانگ دونگ یئون، بازی کرد که با او در مجموعه “مدرسه ۲۰۱۷” همکاری داشت. این نقش اولین نقش اصلی او بود.

همچنین بخوانید :

کواک دونگ یون در نقش نا هائه جون

سریال دوباره هرگز

کواک دونگ یئون متولد ۱۹ مارس ۱۹۹۷ برابر با 29 اسفند 1375، بازیگر تلویزیونی کره‌ای است. وی در سال ۲۰۱۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی “شوهرم خانواده‌دار شد” به بازیگری وارد شد و به خاطر این نقش، جایزه بهترین بازیگر جوان را در جوایز درام کره دریافت کرد.

سپس در سریال‌های “مدلی دوران نوجوانی”، “کشاورز مدرن” و در سال ۲۰۱۶ با درام تاریخی “عشق در آفتاب” شناخته شد. وی همچنین به خاطر نقش‌هایش در مجموعه “زیبایی گانگنام”، “قهرمان عجیب من”، “وینچنزو” و “دهان بزرگ” شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

یون یو جونگ در نقش بوک مک ری

سریال کره ای دوباره هرگز

یون یو جونگ متولد ۱۹ ژوئن ۱۹۴۷ برابر با 29 خرداد 1326 یک بازیگر کره‌ای است که در حوزه فیلم و تلویزیون بیش از پنج دهه فعالیت دارد. او جوایز و افتخارات زیادی از جمله جایزه اسکار، جایزه گیلد صفحه‌های بازیگران، جایزه فیلم بریتانیایی، دو جایزه روح مستقل و یک نامزدی برای جایزه انتخاب منتقدان در دسته بهترین بازیگر نقش مکمل را به دست آورد. او در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای حضور داشته است.

او به خاطر نقشش در فیلم “میناری” شهرت بین‌المللی به دست آورد. بازی برجسته و مورد تحسین او در نقش سونجا در این فیلم باعث شد که او اولین بازیگر کره‌ای باشد که در دسته بهترین بازیگر نقش مکمل، جایزه انجمن بازیگران، جایزه روح مستقل، جایزه فیلم بریتانیایی و جایزه اسکار را برنده شود و همچنین اولین نامزد برای جایزه انتخاب منتقدان در همین دسته باشد.

اوه جی هو در نقش گام پونگ جی

سریال Never Twice 2019

او جی هو متولد ۱۲ مه ۱۹۷۶ برابر با 22 اردیبهشت 1355 بازیگر کره‌ای است. او برای بازی در سریال‌های تلویزیونی “زوج یا مشکل”، “شکارچیان برده”، “ملکه دفتر” و “بانوی زیبا” شناخته شد.

او در شهر موکپو در استان جنوب‌جولا، کره‌ متولد و بزرگ شد. این هنرمند از دوره مدیریت تجارت الکترونیک در دانشکده فنی صنعتی آنیانگ خارج شد و در سن ۲۲ سالگی به تنهایی به سئول رفت تا در زمینه بازیگری فعالیت کند. او ابتدا به عنوان یک مدل تجاری فعالیت کرد و سپس در سال ۱۹۹۸ با نقش کوچکی در یک فیلم به بازیگری وارد شد.

برخی دیگر از بازیگران سریال کره ای دوباره هرگز عبارتند از:

  • یه جی وون (Ye Ji-won) در نقش بنگ یون جی
  • پارک آه-این (Park Ah-in) در نقش نه هاه ری
  • سونگ وون-سئوک (Song Won-seok) در نقش کیم وو جائه

نمرات سریال دوباره هرگز

"بازیگران

بررسی سریال Never Twice 2019 توسط منتقدان و طرفداران نمرات خوبی را به همراه داشت و می‌توان گفت موفق بوده است. نقد سریال Never Twice 2019 از سایت Imdb نمره 8 از 10، از سایت Viki نمره 9.1 از 10 بوده. این اثر همچنین 92 درصد از واکنش‌های مثبت کاربران گوگل را دریافت کرد.

کلام آخر

بررسی سریال Never Twice 2019

سریال دوباره هرگز یکی از سریال‌های کره‌ای است که نمرات و نظرات مثبتی دریافت کرد. اگر به سریال‌های ساخت کره با ژانر عاشقانه، درام و کمدی علاقه دارید، می‌توانید به دانلود سریال Never Twice 2019 بپردازید و از آن لذت ببرید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا