سریال و انمیشن

معرفی سریال خواننده دور افتاده (Castaway Diva) | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال خواننده دور افتاده (Castaway Diva) | داستان، بازیگران و نمرات

سریال خواننده دور افتاده با بازی پارک اون بین، چه جونگ هیوپ و چا هاک یون، پس از انتشار نیمی از قسمت‌های خود توانست از دیگر درام‌های درحال پخش پیشی بگیرد و به رتبه 1 صعود کند. با بررسی سریال Castaway Diva 2023 همراه ما باشید.

سریال کره ای خواننده دور افتاده با همکاری اوه چونگ هوان (Oh Choong Hwan) و پارک هی ریون (Park Hye Ryun)، خالق مشترک آثار معروفی مانند سریال “Start-Up” و سریال “While You Were Sleeping” ساخته شده و محصول شبکه tvN است. این درام داستان دختری را روایت می‌کند که پس از 15 سال از جزیره‌ای متروک نجات می‌یابد و آرزو دارد که یک خواننده شود. این مجموعه 12 قسمتی از 28 اکتبر 2023 (1 آبان 1402)، هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:20 از شبکه tvN پخش می‌شود. بینندگان بین المللی می‌توانند آن‌را به‌طور همزمان در نتفلیکس تماشا کنند. با معرفی سریال خواننده دور افتاده همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال خواننده دور افتاده

بررسی سریال Castaway Diva 2023 / معرفی سریال خواننده دور افتاده

موک ها (با بازی پارک ایون بین)، آرزو دارد خواننده شود و طرفدار خواننده‌ای معروف به نام یون ران جون (با بازی کیم هیو جین) است. با این حال، در دوران راهنمایی، او طی حادثه‌ای به جزیره‌ای متروکه می‌رسد. موک ها موفق می‌شود بیش از پانزده سال به تنهایی در آن‌جا زنده بماند و زمانی که بالاخره نجات پیدا می‌کند، باید با دنیایی که در غیاب او به طرز چشمگیری تغییر کرده است، سازگار شود. او در حالی که یاد می‌گیرد در پویایی‌های اجتماعی پیچیده در این جامعه مدرن حرکت کند، مصمم است به رویای خود برای خواننده شدن دست یابد و برای تحقق این رویا هر کاری می‌کند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال خواننده دور افتاده

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای خواننده دور افتاده آشنا شویم.

پارک اون بین در نقش سئو کوک ها؛ سریال خواننده دور افتاده

نقد سریال خواننده دور افتاده / داستان سریال خواننده دور افتاده

پارک اون بین متولد 4 سپتامبر 1992 است. این بازیگر در آثاری مانند سریال “Extraordinary Attorney Woo 20202” در کنار کانگ ته اوه، سریال “The King’s Affection 2021” در کنار رو وون، سریال “Do You Like Brahms?  2020” در کنار کیم مین جه و سریال “Hot Stove League 2018” در کنار نام گونگ مین بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

چه جونگ هیوپ در نقش کانگ بو گول

بازیگران سریال Castaway Diva / نمرات سریال Castaway Diva 2023 / زمان پخش سریال کره ای خواننده دور افتاده

چه جونگ هیوپ متولد 19 می 1993 است. این هنرمند را می‌توانید در عناوینی همچون سریال “Unlock My Boss 2022” در کنار سئو ایون سو، سریال “Love All Play 2022” در کنار پارک جو هیون و سریال “Nevertheless 2021” در کنار هان سو هی دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

کیم هیو جین در نقش یون ران جو؛ سریال خواننده دور افتاده

ژانر سریال خواننده دور افتاده / تعداد قسمت های سریال کره ای خواننده دور افتاده

کیم هیو جین متولد 10 فوریه 1984 است. این بازیگر در سریال “Private Lives 2020” در کنار کیم یونگ مین، سریال “Strangers 6 2012” در کنار اوه جی هو و سریال “Marry Me, Mary! 2010” در کنار جانگ گئون سوک حضور دارد.

چا هاک یون در نقش کانگ وو هاک؛ سریال خواننده دور افتاده

بازیگران سریال خواننده دور افتاده / سریال کره ای خواننده دور افتاده / معرفی سریال خواننده دور افتاده

چا هاک یون معروف به ان (N)، بازیگر و خواننده عضو گروه VIXX، متولد 30 جون 1990 است. این هنرمند در آثار دیگری مانند سریال “Joseon Attorney 2023” در کنار بونا، سریال “Bad and Crazy 2021” در کنار لی دونگ ووک و سریال “Mine 2021” در کنار کیم سئو هیون بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کیم جو هون در نقش لی سئو جون

هنرپیشه های سریال کره ای خواننده دور افتاده / خلاصه سریال کره ای خواننده دور افتاده

کیم جو هون متولد 1 مارس 1980 است. این بازیگر در عناوینی مانند سریال “Big Mouth 2022” در کنار لی جونگ سوک، سریال “Now, We Are Breaking Up 2021” در کنار سونگ هه کیو، سریال “Do Do Sol Sol La La Sol 2020” در کنار گو آرا و سریال “Dr. Romantic 2020-2023” در کنار هان سوک کیو نقش‌آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

بررسی و نقد سریال Castaway Diva

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای خواننده دور افتاده گفتیم، سئو موک ها (پارک اون بین) دختری است که آرزوی تبدیل شدن به یک دیوا یا خواننده کی پاپ معروف را دارد. او در یک مسابقه برنده می‌شود و برای شرکت در آزمون با کشتی به سمت سئول حرکت می‌کند، اما به دلیل یک حادثه ناگوار در جزیره ای خالی از سکنه سرگردان می‌شود و پس از 15 سال نجات پیدا می‌کند.

قسمت اول سریال Castaway Diva بر دوران کودکی موک ها و کی هو تمرکز دارد. این دو دانش‌آموز هر دو با خشونت خانگی و پدرانی سخت‌گیر بزرگ شده‌اند. موک ها که می‌خواهد مورد توجه خواننده مورد علاقه‌اش قرار بگیرد، از کی هو برای فیلمبرداری و ویرایش یک ویدیو برای شرکت در یک مسابقه خوانندگی کمک می‌خواهد. مهارت‌های فیلم‌برداری و تدوین کی‌هو، همراه با آواز قدرتمند موک‌ها، مقام اول را در آن مسابقه به‌دست آورد. با این حال، رفتن به سئول غیرممکن به نظر می‌رسد، بنابراین موک ها تصمیم می‌گیرد تسلیم شود.

کی‌هو که می‌داند موک‌ها نیز از آزار خانگی رنج می‌برد، به او می‌گوید که اگر دوباره کتک خورد پیش او بیاید تا باهم از آن جزیره فرار کنند و رویای یک آینده بهتر را داشته باشند. متأسفانه، پدر موک ها آنها را در حالی که می‌خواهند سوار کشتی شوند، پیدا می‌کند. کی هو سعی می‌کند جلوی او را بگیرد، اما مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و پدر موک ها با موفقیت سوار کشتی می‌شود تا دخترش را پیدا کند و به زور برگرداند. موک ها نمی‌خواهد با پدرش به آن کابوس قدیمی برگردد و به سمت عقب کشتی می‌دود. پدرش با دیدن پریدن دخترش به دریا، برای نجات او وارد دریا می‌شود، اما متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد و موک ها به مدت 15 سال در جزیره ای ناشناخته گیر می‌افتد.

شاید هر دختر دیگری در آن سن و سال، پس از چند روز در جزیره جانش را از دست می‌داد، اما مهارت های بقای او هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی چشمگیر است. مهم‌تر از همه، زندگی در یک جزیره بدونن خشونت و آزار پدرش، برای او شبیه یک آزادی بود. در سمت دیگر ماجرا، پس از ناپدید شدن موک ها، کی هو در نهایت پدرش را قبل از ناپدید شدن از جزیره چونسام، بخاطر خشونت خانگی گزارش می‌دهد. پدر پلیس او از کارش اخراج می‌شود و برای یافتن پسرش به سئول می‌رود و دیگر خبری از هیچ‌کدامشان نیست.

سریال خواننده دور افتاده / سریال Castaway Diva / سریال کره ای خواننده دور افتاده

لی ری در نقش نوجوانی موک ها و مون وو جین در نقش نوجوانی کی هو فوق‌العاده بازی می‌کنند. این دو بازیگر جوان نه تنها به خوبی با نقش‌های خود تناسب دارند، بلکه بازی‌های چشمگیری نیز ارائه می‌دهند که باعث می‌شوند بینندگان به راحتی با با مشکلات کودکانی که دچار خشونت خانگی هستند احساس همزادپنداری کنند. ستودنی است که حتی بازیگران کودک و نوجوان نیز در درام‌های کره ای اینقدر با استعداد هستند.

در ادامه داستان سریال کره ای خواننده دور افتاده با دو برادر به نام بوگول (چه جونگ هیوپ) و وو هاک (ان) آشنا می‌شویم. بوگول یک تهیه کننده در ایستگاه تلویزیونی و وو هاک یک خبرنگار است. این دو برادر بطور اتفاقی برای تمیز کردن جزایر اطراف سئول با یک تیم به جزیره ای سفر می‌کنند که موک ها در آن ساکن شده است و پس از 15 سال، موک ها یک پهپاد در جزیره پیدا می‌کند و نمی‌داند این شی پرنده چیست. ان‌را دنبال می‌کند و به لطف پهباد وو هاک پیدا می‌شود. بو گول و ووهاک این دختر عجیب را همراه خود به سئول برمی‌گردانند و پیدا شدنش سر تیتر تمام خبرها می‌شود.

اولین فردی که مو هاک پس از نجات پیدا کردن به دنبال او می‌گردد کی هو است. در ابتدا به نظر می‌رسد که کی هو هیچ ارتباطی با این دو برادر ندارد، اما گفتگوی بین برادران نشان می‌دهد که ووهاک یک بار حافظه خود را از دست داده و هیچ خاطره‌ای از زندگی قبل از دبیرستانش ندارد. همچنین کلماتی که کی هو روی یک تکه کاغذ نوشته بود، همان چیزی است که مادر بوگول و ووهاک اغلب می‌گوید. بنابراین، ووهاک دوست دارد باور کند که دوست گمشده موهاک است و تصمیم می‌گیرد موک ها را در تحقق رویاهای او برای خواننده شدن همراهی کند.

سریال Castaway Diva در ادامه داستان خود به علاقه فراوان موهاک به بهترین خواننده دوران نوجوانی‌اش ران جو(کیم هیو جین) می‌پردازد. به نظر می‌رسد ران جو همه چیزش را از دست داده است. مدیر سابق او دیگر در کنار او نیست و فقط در بعضی برنامه های محلی حضور پیدا می‌کند. طی یک اتفاق وقتی می‌شنود که باید اجرای زنده داشته باشد، تصمیم می‌گیرد بجای لایو خواندن، از خواننده جایگزین استفاده کند. موک ها این را می‌شنود و داوطلب می‌شود تا به جای او آواز بخواند. ران جو از دیدن تماشاگرانی که بادکنک‌هایی را به رنگ فن پیج او تکان می‌دهند متاثر می‌شود و هنگام اجرای آهنگ از صدای عالی موک‌ها تعجب می‌کند.

سریال خواننده دور افتاده / سریال Castaway Diva / سریال کره ای خواننده دور افتاده

ران جو به پشت صحنه برمی‌گردد و موک ها، خواننده پشتیبان را در آغوش می‌گیرد. مشخص نیست که فیلمنامه نویس چه شخصیتی را برای ران جو ایجاد خواهد کرد. آیا او از صدای موک ها برای آواز خواندن به نفع خودش استفاده می‌کند یا به موک ها کمک می‌کند تا راه خودش را پیدا کند؟ دلیل پسرفت زندگی هنری ران جو نه تنها به دلیل وجود توده های روی تارهای صوتی اش، بلکه به دلیل قراردادی که سال ها پیش با شرکت لی سو جون امضا کرد. در این قرارداد آمده است که اگرران جو بیش از 20 میلیون نسخه آلبوم بفروشد، حق نصف سهام شرکت را دارد.

اکنون او تنها 80000 نسخه از این هدف فاصله دارد، اما تنها 6 ماه از مدت زمان قرارداد باقی مانده است و سو جون او را از شهرت دور کرده تا شرکت را به او ندهد. موک ها به سرعت متوجه این ماجرا می‌شود که لی سو جون در واقع از ران جو می‌ترسد. او بلافاصله موافقت می‌کند که نماینده لان-ژو مدیر برنامه ران جو شود و حتی دعوت برنامه بوگیول را می‌پذیرد. آیا این طرفدار قدیمی و پر شور می‌تواند همزمان با تمرکز روی آینده خودش، خواننده مورد علاقه‌اش را نیز نجات دهد؟   در همین حین پدر کی‌هو، با دیدن خبر زنده بودن موک‌ها، باور می‌کند که پسرش برای یافتن او به پیدا خواهد شد. اگرچه این پدر ترسناک پیر شده است و احتمالاً دیگر نمی‌تواند کی هو را شکست دهد، اما ترس احتمالاً در DNA کی هو ریشه دوانده است و رو به رو شدنش با پدرش قطعا هنوز هم دردناک خواهد بود.

مشخص نیست کی‌هو وقتی پدرش را ملاقات می‌کند چه واکنشی نشان خواهد داد. پدر کی-هو، پس از دریافت کارت ویزیت ووهاک، احتمالاً فرض می‌کند که وو هاک همان کی-هو است. کاری که ممکن است بعدا انجام دهد یک فکر ترسناک است. اگر ووهاک واقعاً کی‌هو باشد، همه احتمالاً می‌توانند نفس راحتی بکشند و امیدوار باشند که خط داستانی «استارت‌آپ» تکرار نشود. اما همه می‌دانیم که احتمال اینکه بو گول کی هوی واقعی باشد بیشتر است.

نمرات سریال Castaway Diva 2023 در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.4 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.6 از 10 است. ژانر سریال خواننده دور افتاده موزیکال، کمدی و رمانتیک است. تعداد قسمت های سریال کره ای خواننده دور افتاده 12 اپیزود است و با دانلود سریال Castaway Diva 2023 می‌توانید از درامی سرگرم کننده با بازی چه جونگ هیوپ و لذت ببرید.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال خواننده دور افتاده همراهتان بودیم. شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران آن چیست؟ فکر می‌کنید چه رازی پشت فراموشی ووهاک و مخفی کردن تمام حقایق از طرف بوگیول وجود دارد؟ می‌توانید نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا