سریال و انمیشن

معرفی بهترین برنامه جایگزین بلبل جان؛ از کجا فیلم و سریال دانلود کنیم؟

معرفی بهترین برنامه جایگزین بلبل جان؛ از کجا فیلم و سریال دانلود کنیم؟

معرفی بهترین برنامه جایگزین بلبل جان؛ از کجا فیلم و سریال دانلود کنیم؟

 

 

 

آیا می‌دانید برنامه‌های مشابه بلبل جان خیلی زیاد هستند؟ امروزه اپلیکیشن‌های متعددی در قالب مرکز پخش انواع فیلم و سریال ارائه شده‌اند. برخی رایگان هستند و برخی دیگر نیازمند خرید اشتراک هستند. حالا سوال این‌جاست که بهترین برنامه جایگزین بلبل جان کدام یک است؟ با نصب و اجرای اپلیکیشن جایگزین می‌توانید جای خالی بلبل جان را به خوبی پر کنید.

دیدن فیلم و سریال برای عموم مردم، از کوچک تا بزرگ، محبوبیت ویژه‌ای دارد. یکی از اپلیکیشنهای ایرانی که تا چندی پیش در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گرفت، بلبل جان بود. اما در حال حاضر مسیر ورود به این برنامه مسدود شده است. از این رو، بسیاری به دنبال پیدا کردن بهترین برنامه به جای بلبل جان هستند تا بتوانند هم‌چنان به صورت رایگان فیلم‌های مورد علاقه خود را ببینند. آیا بهترین برنامه جایگزین بلبل جان را می‌شناسید؟ در ادامه این مطلب پلازا با معرفی بهترین گزینه‌ها می‌توانید پای یک تلویزیون خانگی و آنلاین را به گوشی یا رایانه خود باز کنید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های جایگزین بلبل جان

ناگفته نماند که اگر از چند برنامه خوب در کنار هم استفاده کنید، می‌توانند به خوبی کمبودهای یکدیگر را پوشش داده و جهت مشاهده فیلم و سریال مطلوب می‌شوند. توجه کنید که امروزه این برنامه‌ها منحصر به تلفن‌های همراه نیستند. بلکه پلتفرم‌های مناسبی نیز جهت نصب بر روی کامپیوتر و رایانه‌های شخصی طراحی شده‌اند. بنابراین مسیر مطلوبی برای دیدن فیلم‌ها به صورت دسته جمعی و خانوادگی نیز فراهم شده است.

1. ایران فلیکس یا مووی باکس

بهترین برنامه به جای بلبل جان

اگر در میان اپلیکیشن‌های چندرسانه‌ای بگردید و بهترین برنامه جایگزین بلبل جان را بخواهید، ایران فلیکس یکی از گزینه‌های کامل و عالی است. این پلتفرم، آرشیو بسیار کاملی از انواع فیلم و سریال را دارد که کاربر به راحتی می‌تواند لیست علاقمندی خود را تهیه نماید. بنابراین با تهیه لیست علاقمندی، برنامه‌های محبوب خود را علامت‌دار می‌کند تا در اسرع وقت بتواند آن‌ها را ببیند و احیانا گم نشوند.

همچنین بخوانید :

این برنامه شبیه بلبل جان است و قابلیت‌های همسو و مشترک زیادی را با آن داراست. در این اپلیکیشن، بهترین کیفیت را خواهید یافت و به روزترین فیلم‌ها به نمایش درخواهند آمد. مشکلی جهت پخش در ایران فلیکس پیدا نمی‌کنید، زیرا به آسان‌ترین روش ممکن قابلیت پخش خود را به نمایش می‌گذارد. گزینه جستجو در این برنامه بسیار پیشرفته است و به راحتی خواهید توانست فیلم‌های مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیابید.

2. مووی جوان

اپلیکیشن مثل بلبل جان

برنامه های مانند بلبل جان بسیار زیادند، اما همگی عملکرد مطلوبی را از خود ارائه نمی‌دهند. در مسیر معرفی بهترین برنامه به جای بلبل جان، به مووی جوان می‌رسیم. این اپلیکیشن همانند بلبل جان به طور اختصاصی جهت نمایش انواع فیلم و سریال در دستگاه‌های هوشمند طراحی شده است و توسط بسیاری از کاربران ایرانی استفاده می‌گردد. برنامه پخش‌کننده مووی جوان جامع و به روز است و در آرشیو آن با گزینه حذف شده‌ای مواجه نخواهید شد.

محتوای این اپلیکیشن بسیار متنوع است و علاوه بر فیلم و سریال، انیمیشن و انیمه را نیز پشتیبانی می‌نماید. ضمن دیدن برترین فیلم‌های آسیایی، می‌توانید بهترین‌های هالیوود را نیز در آن ببینید. انواع کیفیت پخش در این برنامه به چشم می‌خورد و ترافیک مصرفی در این پلتفرم نیم بها می‌باشد. یک نکته هیجان‌انگیز در مورد این برنامه این است که با امکانات بی‌نظیر خود می‌تواند با انواع تلویزیون‌های هوشمند هماهنگ و همگام شود و پخش بر روی تلویزیون نیز داشته باشد.

همچنین بخوانید :

برقراری ارتباط در این مجموعه با سایر کاربران نیز برقرار شده است و می‌توانید نظرات و پیشنهادات دیگران را نیز ببینید و میزان رضایت از یک محتوای ویدئویی را رصد نمایید. یک ارتباط همه جانبه در کنار قابلیت جستجوی پیشرفته دارد و مسیر یافتن فیلم‌های گوناگون را هموارتر نموده است.اگر بگوییم بهترین برنامه جایگزین بلبل جان می‌تواند نرم‌افزار مووی جوان نیز باشد، اشتباه نکرده‌ایم.

3. الماس مووی

بهترین برنامه به جای بلبل جان

اگر پیش از این از پلتفرم بلبل جان استفاده می‌کردید و از آن راضی بودید، باید بگوییم برنامه‌های زیادی هستند که مشابه با این پلتفرم عمل می‌کنند. آیا یک برنامه مشابه بلبل جان برای ایفون می‌خواهید؟ الماس مووی یا الماس تی وی برای این کار مناسب است. این پخش‌کننده جهت نمایش بر روی دستگاه‌های مختلف با سیستم عامل‌های گوناگون طراحی شده و هم اکنون موجود است.

علاوه بر سیستم عامل منحصر به فرد و پرچم‌دار iOS، اندروید و ویندوز را نیز حمایت می‌نماید. ضمن برخورداری از جدیدترین و قدیمی‌ترین فیلم و سریال‌ها، برای تمامی آن‌ها زیرنویس چسبیده فارسی دارد. البته نسخه‌های دوبله شده در آن نیز بسیار زیاد هستند. بهترین فیلم‌های آسیایی را می‌توانید در این برنامه مشاهده کنید. علاوه بر کیفیت فول اچ دی از کیفیت‌هایی با حجم پایین نیز بهره‌مند شده است.

سرعت پخش فوق‌العاده‌ای دارد و با داشتن شرایط دانلود نیم بها، توانسته کاربران خود را راضی نماید. اگر طرفدار پخش آنلاین، بی وقفه و یا استریم هستید، برنامه مناسبی خواهد بود و پخش جریانی نیز دارد. در این صورت از حافظه دستگاه شما استفاده‌ای نخواهد شد. با تمام این امکانات خارق‌العاده و رضایت‌بخش، بی دلیل نیست که به عنوان بهترین برنامه جایگزین بلبل جان معرفی شده است.

4. موبو مووی

بهترین برنامه جایگزین بلبل جان

موبو مووی یکی دیگر از مراجع مهم جهت نمایش فیلم‌ها با کیفیت بالا و در نسخه‌های کامل است. البته ممکن است برخی بگویند که این پخش کننده اپلیکیشن محسوب نمی‌شود و در روند یافتن بهترین برنامه جایگزین بلبل جان گنجانده نخواهد شد. اما بهتر است بگوییم که این سایت تخصصی از حالت ساده و معمول خود فراتر رفته است و یک سایت عادی محسوب نمی‌شود.

شما در این سایت یک بانک و مرجع غنی از فیلم را می‌بینید که جهت راهنمایی و هدایت کاربران خود، علاوه بر ارائه چکیده یا خلاصه فیلم، اطلاعات مختصری را نیز در مورد فیلم یا سریال مربوطه ارائه می‌دهد. جایگاه هر فیلم در رقابت‌های معمول را مشخص کرده و نظرات کاربران مختلف را در مورد آن شفاف می‌کند. می‌توانید با دیدگانی باز و بر اساس قیاس نظرات مختلف، یک فیلم خوب را جهت دیدن برگزینید.

همچنین بخوانید :

داشتن زیرنویس فارسی چسبیده یکی دیگر از امتیازات فوق‌العاده آن به حساب می‌آید، بدین جهت لزومی ندارد در سایت‌های دیگر به دنبال زیرنویس فیلم باشید. یک اتفاق خوب که در این مرکز پخش و دانلود رقم خورده است، رایگان بودن دانلود انواع فیلم و سریال است. از این رو است که توانسته در رده برترین مراکز پخش و دانلود قرار بگیرد.

5. لیمو فیلم یا نارنج

معرفی برنامه لیمو فیلم و ویژگی های آن

بهترین برنامه جایگزین بلبل جان در همین چند مورد خلاصه نشده است. یکی دیگر از موارد شاخص و صاحب امتیاز که می‌تواند جای بلبل جان را به خوبی بگیرد و نقش آن را ایفا نماید، نارنج یا همان اپلیکیشن معروف لیمو فیلم است. آرشیو این برنامه را می‌توان بزرگترین آرشیو فیلم و سریال دانست. جدیدترین‌ها را می‌توانید در این مجموعه ببینید.

این برنامه چندرسانه‌ای نه تنها اشتراکی نیست، بلکه روند مشاهده و دانلود فیلم را رایگان نموده است. سریال‌های ارائه شده در این اپلیکیشن به مرور زمان و همگام با روند ساخت خود تکمیل می‌شوند‌. به محض ارائه یک قسمت از فیلم یا سریال خود، نسخه منتشر شده را در این اپلیکیشن می‌بینید، بنابراین کاملا به روز است. ارائه انواع دسته بندی برای آن منجر به ساماندهی برنامه‌های موجود شده است. براساس کشور ساخت، نام بازیگر، نام کارگردان و نوع ژانر نمایشی می‌توان آن‌ها را طبقه‌بندی نمود.

می‌توانید نظرات خود را در مورد لیمو فیلم و آیتم‌های نمایشی برنامه نارنج در خود برنامه وارد نمایید، حتی می‌توان نظرات کاربران دیگر را نیز دید و برای مشاهده فیلم مورد نظر به یک جمع‌بندی اساسی دست پیدا کرد. حضور در این برنامه فارق از خرید اشتراک است و به شکل رایگان می‌باشد. برای فیلم و سریال‌های دوبله نشده حتما زیرنویس فارسی چسبیده را ارائه می‌دهد. حقیقتا که می‌تواند بهترین برنامه به جای بلبل جان باشد.

6. استریمو

برنامه Stremio

یکی از جدیدترین پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال، استریمو است. این نرم‌افزار کاربردی نه تنها توانسته جایگزین نمونه‌های قدیمی مشابه با خود شود، بلکه حتی به عنوان بهترین برنامه به جای بلبل جان به کاربران معرفی می‌شود. ویژگی منحصر به فرد این مرکز چندرسانه‌ای، پخش استریم و پشت سر هم فیلم و سریال‌های مختلف می‌باشد. بنابراین نیازی به دانلود کامل این محتواها نیست و به صورت آنلاین می‌توانید فیلم ببینید. بنابراین بدون ذخیره فیلم‌ها می‌توانید یک نمایش خانگی داشته باشید و حافظه دستگاه شما اشغال نمی‌شود.

همچنین بخوانید :

این اپلیکیشن قادر است تا با افزونه‌های مختلفی جفت شود و از طریق برقراری ارتباط، محدوده وسیعی را پوشش دهد. بدین طریق دامنه وسیعی از فیلم و سریال در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. استریمو از جمله اپلیکیشن‌های معدودی است که هم راستا با جریان تورنت فعالیت می‌نماید و این جریان را پشتیبانی خواهد نمود.

استریمو به عنوان بهترین برنامه جایگزین بلبل جان، به طور مداوم نسخه‌های دیده شده از فیلم و سریال‌ها را بررسی می‌کند. حتی زمان انتشار قسمت‌های جدید را نیر پیگیری نموده و کاربر را از تاریخ انتشار قسمت‌های بعدی مجموعه علامت‌گذاری شده مطلع خواهد نمود. نظم ویژه‌ای را در این اپلیکیشن پخش‌کننده می‌بینید و بدین ترتیب فرایند فیلم دیدن لذت‌بخش می‌شود‌.

7. فلیکس درما

اپلیکیشن مثل بلبل جان

در بین نام بهترین برنامه جایگزین بلبل جان نام فلیکس درما به عنوان یک اپلیکیشن مشابه نیز دیده می‌شود. این پلتفرم به عنوان اپلیکیشنی جامع و غنی جهت ارائه سریال‌های آسیایی شناخته می‌شود و عملکرد خوبی در قیاس با موارد مشابه خود دارد. می‌تواند در کنار سایر پلتفرم‌های پخش‌کننده فیلم و سریال، جلوه عملکردی بهتری داشته باشد و به خوبی محتواهای آن‌ها را تکمیل کند.

لیست سریال‌ها و فیلم‌های به نمایش درآمده در این اپلیکیشن کامل بوده و اخرین آثار آسیا را در کنار سایر نسخه‌ها خواهید یافت. یک رابط کاربری خوب بوده که با کمک سرورهای قدرتمند و بسیار سریع، سرعت نمایش را بسیار بالا برده است. نگران زیرنویس فیلم‌ها نباشید، زیرا این برنامه همانند سایر برنامه‌های معرفی شده زیرنویس فارسی با کیفیتی را برای تمامی محتواهای خود ارائه می‌دهد.

داشتن گزینه تنظیمات جهت تغییر فونت و رنگ زیرنویس از امکانات جانبی آن می‌باشد. ضمن این‌که انواع کیفیت جهت پخش فیلم در این نرم‌افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دسترسی به انواع فیلم یا سریال در این مرکز رایگان بوده و مرکزی غنی محسوب می‌شود. هم اکنون بیش از سه هزار محتوا جهت نمایش در آن وجود دارد.

8. فیلیمو

برنامه شبیه بلبل جان

فیلیمو بهترین برنامه به جای بلبل جان قلمداد می‌شود، زیرا از شرایط مناسبی جهت خلق نمایش خانگی آنلاین و غنی بهره می‌برد. انواع فیلم، سریال و انیمیشن در این اپلیکیشن گنجانده شده است. برنامه فوق‌الذکر بر روی انواع سیستم‌های نمایشی اجرا می‌شود و بر روی سیستم عامل‌های مختلف نصب می‌گردد. در این پلتفرم تمامی محتواها به شکل مستقیم به نمایش درمی‌آیند و هم‌چنین امکان استفاده از نسخه دانلود شده نیز وجود ندارد. یعنی گزینه دانلود وجود دارد، اما از محتوای دانلود شده نمی‌توان بهره گرفت.

همچنین بخوانید :

با این رویکرد سعی در حفظ حقوق سازندگان اثر دارد و در این راستا تلاش می‌نماید. البته این پلتفرم با سایر موارد معرفی شده در این مطلب یک تفاوت مهم و اساسی دارد. برای استفاده از قابلیت‌های متنوع آن بایستی اقدام به خرید اشتراک نمایید و رایگان نیست‌. اگر به دنبال بهترین برنامه جایگزین بلبل جان هستید، فیلیمو یکی از پیشنهادات مناسب است. می‌توانید آن را امتحان کنید و به مقایسه آن بپردازید.

جمع‌بندی

با این که بلبل جان دیگر قابل استفاده نیست، اما جایگزین‌های زیادی دارد. در این جا چندین اپلیکیشن چندرسانه‌ای مطلوب که می‌توانند بهترین برنامه جایگزین برای بلبل جان باشند، معرفی گردید. می‌توانید چند مورد از آن‌ها را روی سیستم خود نصب کنید و به صورت اشتراکی استفاده نمایید. چند گزینه در کنار هم به خوبی کم و کاست‌های یکدیگر را می‌گیرند. از دید شما بهترین برنامه به جای بلبل جان کدام گزینه بود؟ اگر در مسیر انتخاب گزینه مناسب سردرگم هستید با مشاورین ما تماس برقرار کنید. در مورد هر اپ، اطلاعات جامع‌تری خواهید گرفت و به خوبی هدایت می‌شوید‌.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا