سریال و انمیشن

معرفی انیمه کایجو شماره 8 | هیجان‌انگیزترین انیمه بهار 2024

معرفی انیمه کایجو شماره 8 | هیجان‌انگیزترین انیمه بهار 2024

انیمه هیولا شماره 8 یکی از انیمه‌های مورد انتظار است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. انیمه kaijo no. 8 یک انیمه اکشن و فانتزی است که طرفداران را چشم انتظار نگه‌ داشته است.

انیمه کایجو شماره 8 براساس مانگایی با همین نام نوشته نائویا ماتسوموتو (Naoya Matsumoto) در استودیو Production I.G ساخته شده است. این مانگا که در ژانر شونن یا جوانانه نوشته شده از تاریخ 3 جولای 2020 تاکنون در مجله Shōnen Jump+ در حال پخش است. این مانگا بیش از 11 میلیون نسخه در تیراژ داشت. این سریال به خاطر فرضیه، شخصیت ها و هنرش مورد تحسین قرار گرفته است. حال این انیمه مهیج در بهار 2024 پخش شود. در این مقاله انیمه kaiju no. 8 را به طور کامل مورد بررسی قرار داده‌ایم. با پلازا همراه باشید تا این انیمه زیبا را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه هیولا شماره 8

معرفی انیمه هیولا شماره 8

انیمه کایجو شماره 8 در دنیایی اتفاق می‌افتد که هیولاهای عظیم‌الجثه‌ای به زمین حمله کرده‌اند. ژاپن بیشترین حملات را داشته است و به همین دلیل نیز ارتشی تحت عنوان نیروی دفاعی ژاپن تاسیس کرد. افسران ارتش دفاع ضدکایجو لباس‌های خاصی به تن می‌کنند که از بقایای کایجوها ساخته شده است. این لباس‌ها به آن‌ها قدرت، سرعت و مقاومت بیشتری می‌بخشد.

البته لباس‌ها تنها چیزی نیستند که بشر از بقایای کایجو‌ها ساخته است. سلاح‌هایی نیز تحت عنوان Numbers نیز اختراع شده‌اند که تنها بخشی از سربازان قادر به استفاده از آن‌ها هستند؛ سربازانی که با این سلاح‌ها سازگار باشند.

کایجوها سال‌ها است که شهرهای ژاپن را ویران می‌کنند. کافکا هیبینو (Kafka Hibino) و مینا آشیرو (Mina Ashiro) نیز در کودکی تحت حملات کایجوها خانه و شهر خود را از دست می‌دهند. آن‌ها عهد می‌بندند که وقتی‌ بزرگ شدند برای نابودی کایجوها عضو ارتش دفاعی ژاپن شوند. حال هر دوی آن‌ها بزرگ شده‌اند.

مینا 27 ساله یک دختر بااستعداد و بسیار قوی است که کاپیتان لشکر سوم نیروی دفاعی شده است. اما کافکا که اکنون یک جوان 32 ساله‌ است، بارها در امتحان رد شده و به عنوان عضوی از خدمه پاکسازی بقایای کایجو پس از نبرد کار می‌کند.

کافکا در شغل پاره وقت خود با مرد جوانی به نام رنو ایشیکاوا (Reno Ichikawa) آشنا می‌شود. با دیدن شور و شوق او برای پیوستن به نیروی ژاپن، مجاب می‌شود تا باری دیگر در امتحان شرکت کند. اما یک کایجو از طریق دهان وارد بدن او شده و با بدنش ترکیب می‌شود. او و رنو در امتحان شرکت کرده و می‌توانند وارد ارتش شوند. اما ورود کافکا به ارتش شروع ماجراهای او است. آیا او می‌تواند هویت نیمه کایجوی خود را پنهان کند؟ اگر دیگران از این موضوع با خبر شوند، چه اتفاقی برای او می‌افتد؟ اگر شما هم دوست دارید بدانید که چه سرنوشتی در انتظار کافکا است، دانلود انیمه kaiju no. 8 را به تعویق نیاندازید.

شخصیت های انیمه kaiju no. 8

داستان انیمه هیولا شماره 8

در ادامه شما را با کاراکترهای انیمه هیولا شماره 8 آشنا خواهیم کرد:

کافکا هیبینو (Kafka Hibino)

شخصیت های انیمه kaiju no. 8

کافکا شخصیت اصلی انیمه هیولا شماره 8 است. پس از وارد شدن یک کایجو به بدنش قدرت تبدیل شدن به یک کایجو را پیدا می‌کند. پس از فرار از ارتش دفاع ژاپن به او لقب کایجو شماره 8 را می‌دهند. او در فرم کایجو خود دارای سطح استحکام 9.8 است که او را به قوی‌ترین کایجوی شناسایی شده توسط نیروی دفاعی تبدیل می‌کند. همچنین قدرت، سرعت، بازسازی و توانایی تشخیص سایر کایجوها را دارد.

ماسایا فوکونیشی (Masaya Fukunishi) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. فوکونیشی در انیمه‌هایی همچون انتقام جویان توکیو به جای شخصیت دراکن و در انیمه هایکیو به جای شخصیت هیسوکه ریسکی (Heisuke Riseki) صحبت کرده است.

رنو ایچیکاوا (Reno Ichikawa)

دانلود انیمه kaiju no. 8

رنو مرد جوان 18 ساله‌ای است که قصد دارد به نیروی دفاع ژاپن بپیوندند. او با کافکا دوست می‌شود و به او کمک می‌کند راز فرم کایجو خود را پنهان کند. او بعد از پیوستن به ارتش، استعداد بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد و به یکی از قدرتمندترین سرباز آن‌ها تبدیل می‌شود. او با اسلحه Numbers 6 ساخته شده از بقایای کایجو شماره 6، سازگار می‌شود که دارای سطح استحکام 9.6 است. سلاح Numbers 6 به شکل یک زره است که قدرت و سرعت رنو را افزایش می‌دهد و به او توانایی کرایوکینزیس می‌دهد.

واتارو کاتو (Wataru Kato) صداپیشه جوان ژاپنی به جای شخصیت رنو صحبت کرده است. این ویس اکتور با وجود صدای زیبا و استعدادی که دارد در انیمه‌های زیادی حضور نداشته است. انیمه هیولا شماره 8 اولین انیمه مهم او است.

مینا آشیرو (Mina Ashiro)

مینا دوست دوران کودکی کافکا است، کسی که در کودکی با کافکا قرار گذاشت عضو ارتش شوند. او یکی از قوی‌ترین افسران نیروی دفاع ژاپن است. سلاح شخصی او یک توپ دستی است که برای مبارزه با کایجوهای غول پیکر مناسب است.

آسامی ستو (Asami Seto) ویس اکتور این شخصیت است. او در انیمه‌های بسیاری از جمله انیمه ظهور قهرمان سپر به جای شخصیت رافتالیا و انیمه جوجوتسو کایسن به جای شخصیت نوبارا کوگیساکی حضور داشته است.

کیکورو شینومیا (Kikoru Shinomiya)

دختری 16 ساله‌ای که به همراه کافکا و رنو به جوخه سوم می‌پیوندند. او استعدادی ذاتی برای کشتن کایجوها دارد. کیکورو این استعداد را از والدینش به ارث برده است.

پدرش، ایسائو (Isao)، مدیر کل نیروی دفاعی است. در حالی که مادرش، هیکاری (Hikari)، کاپیتانی بود که در حین مبارزه با تهاجم کایجو به رهبری شماره 6 کایجو قبل از رویدادهای سریال، در حین انجام وظیفه جان باخت. کیکورو از یک تبر غول پیکر به عنوان سلاح شخصی خود استفاده می‌کند و لباس شماره 4 مادرش را به ارث برده است که به او توانایی پرواز می‌دهد.

سوشیرو هوشینا (Soshiro Hoshina)

هوشینا یکی از افسران ارتش دفاع ژاپن است. با وجود این که یک شمشیرزن ماهر است، اما تنها در کشتن کایجوهای کوچک مهارت دارد. قبل از اینکه معاون کاپیتان شود، مقامات مافوق خود به او توصیه کردند که به دلیل ناکارآمدیش در سلاح‌های بالستیک، افسر میدانی را ترک کند. مینا یکی از تنها کسانی بود که برای مهارت او به عنوان یک شمشیرزن ارزش قائل شد و از او می‌خواهد که نایب کاپیتان او شود.

نقد انیمه kaiju no. 8

انیمه کایجو شماره 8 هنوز منتشر نشده است پس اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار و تعداد قسمت های انیمه Kaiju no.8 در دسترس نیست. با این حال، می‌توان حدس زد که این انیمه همانند انیمه‌های جوجوتسو کایسن و مرد اره‌ای ژانری علمی تخیلی، ترسناک، کمدی و اکشن داشته باشد، اما با پیچیدگی و ماجراهای منحصر به فرد خود.

با این اوصاف، ممکن است انیمه کایجو شماره 8 یکی از مهیج‌ترین و اکشن‌ترین انیمه‌هایی باشد که در سال 2024 منتشر خواهد شد.

کلام آخر

بررسی انیمه kaiju no. 8 را به اتمام رساندیم. این انیمه در سال 2024 منتشر شده و با توجه به ژانر آن احتمالا یک پروژه موفق خواهد بود. اگر نمی‌توانید تا زمان پخش انیمه هیولا شماره 8 صبر کنید، بهتر است سری به مانگای این اثر زیبا بزنید. نظر شما در این باره چیست؟ فکر می‌کنید این اثر می‌توانید انیمه‌ای به یاد ماندنی شود؟

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا