فناوری

مدیرعامل سونی می‌گوید پلی‌استیشن روی رایانه‌های شخصی، ابری و موبایلی عرضه خواهد شد. در اشتراک ها: “افراد در یک زمان یک بازی بازی می کنند”

مدیرعامل سونی می‌گوید پلی‌استیشن روی رایانه‌های شخصی، ابری و موبایلی عرضه خواهد شد. در اشتراک ها: “افراد در یک زمان یک بازی بازی می کنند”

اگر شک و تردیدی در مورد آینده چند دستگاهی پلی استیشن وجود داشت، کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی، آنها را برطرف کرد در یک مصاحبه ویدیویی با مدیریت سرمایه گذاری Norges Bank. مدیر اجرایی گفت که پلی استیشن روی کنسول باقی خواهد ماند، اما تجربه بازی به رایانه شخصی، موبایل و ابر گسترش خواهد یافت.

به طور خلاصه، همه جا حاضر خواهد شد. هر جا که محاسبات وجود داشته باشد، کاربران می توانند بازی های مورد علاقه خود را یکپارچه بازی کنند. گیمرها می توانند مکانی برای بازی در فضاهای مختلف پیدا کنند. در حالی که PlayStation محصول اصلی ما باقی خواهد ماند، ما تجربیات بازی خود را به رایانه شخصی، تلفن همراه و Cloud گسترش خواهیم داد.

البته ما قبلاً چندین پورت رایانه شخصی انحصاری های قبلی پلی استیشن را دیده ایم. آنها با Horizon Zero Dawn در آگوست 2020، سپس Predator: Hunting Grounds و روزهای گذشته در آوریل و مه 2021، خدای جنگ در ژانویه 2022، Marvel’s Spider-Man Remastered در آگوست 2022، Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Sackboy: A Big Adventure در اکتبر 2022 ,  Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در نوامبر 2022، بازگشت در فوریه 2023، The Last of Us Part I در مارس 2023، و Ratchet & Clank: Rift Apart در ژوئیه 2023. افراد بعدی Helldivers 2 که در همان روز راه اندازی می شود نسخه پلی استیشن 5 چون یک بازی سرویس زنده است و نسخه کامل Horizon Forbidden West. متأسفانه، هنوز خبری در مورد Ghost of Tsushima وجود ندارد.

سونی همچنین برنامه ریزی برای گسترش امتیازات پلی استیشن خود به موبایل. آنها به دست آوردند توسعه دهنده موبایل Savage Game Studios برای این منظور. در مورد ابر، آنها پورتال پلی‌استیشن دستگاه، اگرچه این فقط برای استفاده از راه دور بازی های کنسول موجود است.

در مصاحبه فوق‌الذکر، کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی، همچنین توضیح داد که چرا معتقد است اشتراک‌ها لزوماً مانند صنعت پخش ویدیو از بین نمی‌روند:

خب، ما مدل کسب و کار اشتراک را انجام می دهیم. در همان زمان، مردم معمولاً یک بازی را در آن زمان انجام می‌دهند، بنابراین یک نوع همه چیز از بسیاری از بازی‌ها ممکن است در مقایسه با سرویس‌های پخش ویدیو چندان ارزشمند نباشد. ما به نوعی یک سرویس ترکیبی را در شبکه پلی استیشن متعادل کرده ایم: اشتراک و همچنین محتوای پولی.

جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که رشد اشتراک تا حد زیادی در صنعت بازی متوقف شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا