فناوری

قیمت پردازنده گرافیکی Radeon RX 6750 GRE AMD در چین به پایین ترین حد خود رسید و عرضه را با مشکل مواجه کرد.

قیمت پردازنده گرافیکی Radeon RX 6750 GRE AMD در چین به پایین ترین حد خود رسید و عرضه را با مشکل مواجه کرد.

پردازنده گرافیکی Radeon RX 6750 GRE AMD در چین برجسته شده است به عنوان تیم قرمز اقدامات کنترل قیمت “سخت” را برای اطمینان از عرضه متعادل اجرا می کند.

AMD Radeon RX 6750 GRE دارای ارزش بسیار زیادی است که می تواند دلیلی برای مشکل داشتن AMD در حفظ عرضه “مستمر” باشد

در حالی که Radeon RX 6750 GRE نسبتاً مبتنی بر معماری قدیمی‌تر است، انتخاب پیشرو برای گیمرهای مقرون به صرفه و جریان اصلی در چین است و در زمینه فروش در بازار گام‌های بزرگی برداشته است. نه تنها GPU یک نسخه انحصاری است که در جشن یک رویداد چینی راه اندازی شده است، بلکه نسبت قیمت به عملکرد آن فوق العاده است، به همین دلیل است که مانند “کیک داغ” در منطقه به فروش می رسد. گزارش شده است که AMD دستورالعمل هایی را برای شرکای AIB در مورد قیمت Radeon RX 6750 GRE ارسال کرده است زیرا عرضه و تقاضای آن برای تیم Red غیرمنتظره و در عین حال مطلوب است.

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، بیایید نگاهی به آنچه در Radeon RX 6750 GRE ارائه می شود بیاندازیم. پردازنده گرافیکی در دو نوع مختلف، مدل 10 گیگابایتی و 12 گیگابایتی با مشخصات مشابه عرضه می شود. مدل 12 گیگابایتی دارای 40 واحد محاسباتی، 40 شتابدهنده RT، 2560 هسته، سرعت کلاک پایه 2439 مگاهرتز، کلاک بوست 2581 مگاهرتز و ترابایت 230 وات است، در حالی که مدل 10 گیگابایتی از هر یک از موارد فوق کمی کمتر است. – پارامترهای ذکر شده، به همین دلیل است که قیمت آن نیز کمی پایین تر است.

با توجه به آنچه AMD به شرکای خود گفته است، Radeon RX 6750 GRE با قیمت 2149 یوان برای مدل 10 گیگابایتی و 2379 یوان برای مدل 12 گیگابایتی توصیه می شود. با این حال، علی‌رغم قوانین، GPU به پایین‌ترین حد تاریخ 2239 یوان یا حدود 315 دلار کاهش یافته است، که در مورد قیمت آن و رقبای این بخش، تقریباً یک «رایگان» است. گفته می شود که Radeon RX 6750 GRE از نظر ارزش بازار در معرض “نوسانات بالا” است و انتظار می رود که قیمت ممکن است در نقطه ای تثبیت شود، اما مطمئناً کمتر از MSRP پیشنهادی.

بر اساس آنچه دیده‌ایم، Radeon RX 6750 GRE از نظر شطرنجی و ظرفیت حافظه بالاتر بر GeForce RTX 4060 Ti “جدیدتر” غالب است و رقبایی مانند NVIDIA در بخش قیمتی که RX 6750 GRE در آن عرضه می‌شود، پیشنهاد «قانع‌کننده» ندارند. علاوه بر این، جذابیت پردازنده گرافیکی AMD را برانگیخته است عدم عرضه آخرین GPU RDNA 3 مقرون به صرفه خود، Radeon RX 7600 XT، در بازارهای چین، که نشان می دهد یک مدل “انحصاری” چقدر تاثیرگذار بوده است. بازارها.

منبع خبر: MyDrivers

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا