اقتصاد

قاضی درخواست SBF برای تاخیر در آستانه مصاحبه را رد کرد

قاضی درخواست SBF برای تاخیر در آستانه مصاحبه را رد کرد

قاضی لوئیس کاپلان درخواست سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX را برای تعویق چهار تا شش هفته‌ای جلسه صدور حکم رد کرده است. این درخواست در 20 دسامبر ارائه شد و مصاحبه ارائه شده وی را که برای 21 دسامبر برنامه ریزی شده بود و همچنین جلسه صدور حکم که در حال حاضر برای 28 مارس 2024 برنامه ریزی شده است به تعویق افتاد.

این درخواست توسط وکیل مارک کوهن ارائه شده است. کوهن و گرسر در نامه ای به قاضی، که ریاست محاکمه بنکمن-فرید در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در جنوب نیویورک را بر عهده داشت. کوهن گفت دفاع نیاز به زمان بیشتری برای آماده شدن برای مصاحبه ارائه دارد.

علاوه بر این، افشای گزارش تحقیق حاضر برای 5 ژانویه 2024 و 2 فوریه 2024 برنامه ریزی شده است، اما دولت هنوز اعلام نکرده است که آیا به دادگاه دوم در مورد اتهامات قطع شده ادامه خواهد داد یا خیر. علیه بانکمن-فرید اینها پنج اتهامی هستند که بانکمن-فرید به آنها اعتراض کرد زیرا در کیفرخواست اصلی وجود نداشت که منجر به استرداد وی از باهاما شد.

مرتبط: SBF پشت درهای بسته گفت: “لعنت به تنظیم کننده ها”: گزارش

کوهن گفت: اگر محاکمه در مورد اتهامات قطع شده برگزار شود، در 11 مارس 2024 خواهد بود که می تواند منجر به گزارش جداگانه تحقیقات حضوری و جلسه دادگاه شود و افزود:

“برای انصاف و کارآمدی، دادگاه باید رفتار مربوطه را به یکباره در یک جلسه صدور حکم مورد بررسی قرار دهد.”

کوهن: “دفاع با دولت برای کسب رضایت تماس گرفت اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.” اضافه. او همچنین اشاره کرد که این اولین درخواست بانکمن-فرید برای تعویق جلسه بود.

کاپلان اجازه هیچ تغییری در برنامه را نداد. کاپلان خاطرنشان کرد که دفاع به تاریخ صدور حکم اعتراضی نکرد، و بانکمن-فرید قبلاً یک تمدید برای ارسال پرونده های ارسالی برای صدور حکم دریافت کرده است.

نامه درخواست تعویق در صدور حکم SBF. منبع: دادگاه شنونده

به گفته قاضی، قاضی گفت: بانکمن-فرید می‌تواند درخواست تعویق جدیدی را ارائه کند، اگر دولت تصمیم بگیرد که به محاکمه در مورد اتهامات قطع شده ادامه دهد.

Bankman-Fried در 7 نوامبر به 7 اتهام مجرم شناخته شد – دو فقره کلاهبرداری با سیم، دو فقره توطئه کلاهبرداری با سیم، یک فقره کلاهبرداری اوراق بهادار، یک فقره توطئه کلاهبرداری در کالاها و یک فقره پول. توطئه شویی Bankman-Fried به همه اتهامات بیگناه اقرار کرد و پس از صدور حکم هیئت منصفه، بی گناهی خود را حفظ کرد.

مجله: زندگی سام بنکمن-فرید در زندان، آشفتگی تورنادو کش، و نهنگ 3 میلیارد دلاری BTC: Hodler’s Digest، 20 تا 26 آگوست

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا