اقتصاد

فیدلیتی بیت کوین ETF 208 میلیون دلار گزارش شده است که به تنهایی خروجی Grayscale را جبران می کند

فیدلیتی بیت کوین ETF 208 میلیون دلار گزارش شده است که به تنهایی خروجی Grayscale را جبران می کند

گزارش شده است که

صندوق مبادله بیت کوین (ETF) نقطه ای فیدلیتی 208 میلیون دلار ورودی روزانه داشته است. . 29، برای اولین بار از روز راه اندازی، از Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) پیشی گرفت.

طبق داده‌های موقتی از سرمایه‌گذاران Farside، FBTC فیدلیتی در روز دوشنبه 208 میلیون دلار ورودی داشت، در مقایسه با 192 میلیون دلار خروجی از GBTC – کمترین جریان خروجی روزانه خارج از آن. راه اندازی مجدد، طبق داده های BitMEX Research.

آخرین جریان خروجی GBTC تقریباً 25 درصد از 255 میلیون دلار در 26 ژانویه و 70 درصد کاهش از اوج خروجی روزانه 641 میلیون دلاری صندوق در 22 ژانویه نشان می دهد.

علاوه بر 95 میلیون دلاری که در 11 ژانویه – روز تبدیل آن به بیت کوین نقطه ای (BTC) ETF.

معامله‌گران رمزارز مشتاقانه به دنبال نشانه‌هایی از کندی خروجی GBTC هستند که ناشی از استفاده سرمایه‌گذاران صندوق از فرصت نقدینگی مواضع یک بار در زیر آب.

تحلیلگران جی پی مورگان در 25 ژانویه خاطرنشان کردند که جریان های خروجی GBTC باعث شده است. فشار نزولی قیمت روی بیت کوین اما اضافه کرد که “باید تا حد زیادی از ما عقب باشد.”

در همین حال، ارقام 29 ژانویه نشان می دهد که 9 ETF جدید بیت کوین در ایالات متحده در مجموع به 994.1 میلیون دلار رسیده اند. بر اساس داده هایی که جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ با X به اشتراک گذاشته است، به دو برابر شدن GBTC که حجم آن 570 میلیون دلار بود.

BlackRock’s iShares Bitcoin Trust (IBIT) و Fidelity’s FBTC بیشترین سهم را پشت سر GBTC داشتند و به ترتیب حجم روزانه 460.9 میلیون دلار و 315.4 میلیون دلار را به خود اختصاص دادند – 78٪ از مجموع. حجم ارسال شده توسط 9 ETF جدید.

بازار شلوغ برای ETF های بیت کوین نقطه ای حتی گزارش شده است که صادرکنندگان صندوق هزینه ها را برای جذب سرمایه گذاران در ایالات متحده و خارج از کشور کاهش داده اند.

5 میلیارد دلار پرواز از GBTC احتمالاً منجر به خروج در مناطق دیگر شد: CoinShares

Invesco و Galaxy Asset Management آخرینی که کارمزدها را کاهش می دهند در ETF مشترک خود — Invesco Galaxy Bitcoin ETF (BTCO) — در 29 ژانویه گفت که نسبت هزینه نهایی آن 0.25% خواهد بود، از 0.39%.

کاهش کارمزد آن را به همان سطح BlackRock، Fidelity، Valkyrie و VanEck پایین می آورد. BTCO برای شش ماه اول یا تا زمانی که دارایی هایش به 5 میلیارد دلار برسد، کارمزد صفر دارد، پس از آن کارمزد پایین تر جدید اعمال خواهد شد.

جنگ هزینه دولتی ممکن است بر ETFهای اروپا نیز تأثیر گذاشته باشد، با این گمانه زنی که تجار از محصولات اروپایی به ایالات متحده فرار می کنند.

هفته گذشته، در 23 ژانویه، اینویسکو نیز هزینه ها را کاهش داد در ETF بیت کوین خود در اروپا از 0.99٪ تا 0.39٪. WisdomTree به آن ملحق شد که کارمزدها را از 0.95% به 0.35% کاهش داد.

CoinShares در 25 ژانویه دنبال کرد و کارمزد ETF بیت کوین پرچمدار خود را از 0.98% به 0.35% کاهش داد.

Asia Express :

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا