اقتصاد

انجمن وکلای نیویورک تحت فشار قانون رمزنگاری برای جلوگیری از مهاجرت شرکت‌ها قرار می‌گیرد

انجمن وکلای نیویورک برای جلوگیری از خروج شرکت ها اصلاحات قانون رمزنگاری را تحت فشار قرار می دهد

انجمن وکلای شهر نیویورک اصلاحیه جدیدی را در رابطه با فناوری های نوظهور مانند دارایی های دیجیتال پیشنهاد کرده است. ، برای تشویق شرکت های رمزنگاری به ایجاد دفاتر مرکزی در نیویورک و حفظ برتری شهر به عنوان یک حوزه قضایی پیشرو تجاری.

اصلاحات فناوری های نوظهور نیویورک به دنبال ترویج پیشرفت های تکنولوژیکی و تجاری است که هزینه های تراکنش را کاهش می دهد و باعث افزایش کارایی و امنیت تراکنش‌های مالی تحت کنترل قانون تجاری یکنواخت نیویورک (UCC)، طبق قانون ایالت نیویورک برنامه منتشر شده در 29 ژانویه.

کانون وکلا خاطرنشان کرد که این مزایا عوامل مهمی هستند که توسط فعالان بازار در نظر گرفته شده است. انتخاب نیویورک به‌عنوان یک مکان تجاری یا به‌عنوان حوزه قضایی برای حل اختلافات حقوقی.

این اصلاحیه پیشنهاد می‌کند که UCC نیویورک با «تحولات اخیر و بالقوه آینده در فناوری» تطبیق داده شود. UCC از سال 2014 به روز نشده است و این گزارش اشاره می کند که از آن زمان تاکنون پیشرفت های تکنولوژیکی مهمی وجود داشته است.

این گزارش تاکید می کند که نیویورک در معرض خطر از دست دادن فعالان بازار دارایی دیجیتال است زیرا یازده ایالت قبلاً تصویب کرده اند. اصلاحات مدل UCC پیشنهاد شده توسط کمیسیون قانون متحدالشکل (ULC)، در حالی که پانزده ایالت دیگر (و ناحیه کلمبیا) لایحه‌هایی را بر اساس اصلاحیه‌ها ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که ایالت‌های بیشتری از این روش پیروی کنند.

«جدید. یورک این خطر را دارد که فعالان بازار یکی از این ایالت‌ها را برای تراکنش‌های مربوط به دارایی‌های دیجیتال یا حتی قوانین کشورهای دیگر، مانند انگلستان، که به سرعت در حال اصلاح قوانین تجاری خود برای تطبیق با فناوری‌های نوظهور و تراکنش‌های الکترونیکی هستند، ترجیح دهند.»

نیویورک دارای بیشترین تعداد شرکت های رمزنگاری در جهان است که در پایان سال 2023 به 843 شرکت رسید. نیویورک به عنوان سومین مرکز بهترین رمزارز در فهرست سالانه را جمع آوری کنید برترین شهرهای مرکز رمزنگاری منتشر شده در سال 2023، با بیش از 1400 کارمند در موقعیت‌های مرتبط با رمزنگاری.

منبع: Recap.io

با این حال، کانون وکلا بر اهمیت پذیرش اصلاحات جدید برای جلوگیری از مهاجرت شرکت‌های رمزنگاری به حوزه‌های قضایی با مقررات دوستدار رمزنگاری تاکید می‌کند.

“این اصلاحات همچنین خواهد بود. به تضمین رهبری نیویورک در پیشرفت و رشد تجاری و مالی کمک می‌کند و مهاجرت تجارت دیجیتال به سایر حوزه‌های قضایی را که به وضوح پیشرفت‌های تکنولوژیکی و تجاری را ترویج و تشویق می‌کنند، بی انگیزه می‌کند.

نیویورک بدترین ایالت نام‌گذاری شده است. مالیات های کریپتو، در حالی که فلوریدا به عنوان “بهترین ایالت” نامگذاری شده است. 22 مطالعه توسط CoinLedger.

مرتبط: هزینه ETF بیت کوین Fidelity 208 میلیون دلار گزارش شده است که به تنهایی جریان های خروجی در مقیاس خاکستری را جبران می کند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا