فال

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۶ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۶ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۶ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر
کارت کیمیاگر : امروز، فاصله بین حقیقت فعلی شما و تصور شخصی که در دلتان می‌پرورانید، برایتان کاملاً مشهود و واضح است. اگرچه اشتیاق زیادی به دستیابی به این هدف دارید، احساس می کنید کارهایی هستند که در درون خود باید در ابتدا انجام دهید. قبل از اقدام به پیشروی به سمت آینده، باید به عمق وجود خود نگاهی بیاندازید و زخم‌های درونی خود را بهبود بخشید. یادتان باشد هر کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید، تاثیرات طولانی مدتی بر روی زندگی و آینده‌تان خواهد داشت.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : از نظر احساسی، در حال حاضر به آمادگی لازم برای تصمیم‌گیری نرسیده‌اید و این در حالی است که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه‌های زیادی در پیش رو دارید که همگی به نظر جذاب می‌آیند و نمی‌توانید بین آنها انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهنتان به ثبات خواهد رسید و قادر به تصمیم‌گیری خواهید شد. تا آن زمان صبور باشید. به جای تلاش برای انجام غیرممکن ها، بهتر است منطقی تر عمل کنید.


فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۶ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت عاشقان

کارت عشاق : با وجود تمام کارهایی که برای انجام دادن دارید، همچنان صدایی درونی شما را برای پرداختن به مسائلی که برای رشد شخصی تان ضروری هستند، فرا می‌خواند. این فرآیند نیازمند شجاعت بسیاری برای تحلیل خودتان و کارهایتان دارد، اما پاداشی که از این راه دریافت می‌کنید، ارزش تمام زحماتتان را دارد. امروز فرصتی به شما داده شده تا با شریک زندگی‌ تان درباره نیازهای برآورده نشده تان صحبت کنید. با این حال، باید مواظب باشید که تمام دغدغه هایتان را به یک باره اعلام نکنید، زیرا این ممکن است به احساسات شریک عاطفی تان آسیب برساند.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت خورشید

کارت خورشید : فراتر از همه این هیاهو و شلوغی دنیای پیرامونتان، یک صدای آرام و شفاف وجود دارد که شما را به سمت خود جلب می‌کند. اگر به این صدا گوش بدهید، می‌توانید واقعیت‌ها و وقایع اطرافتان را از یک منظر تازه‌تر مشاهده کنید. به این صدا توجه کنید و صبر کنید تا تأثیرات انرژی بی‌نظیری که در شما ایجاد می‌کند، در رفتار و واکنش‌های اطرافیانتان مشهود شود. در حال حاضر، بهترین کار این است که از تغییرات ناگهانی و تصمیمات عجولانه پرهیز کنید و به آرامی و با دقت عمل کنید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ابله

کارت ابله : امروز دقیقاً همان چیزهایی که همیشه از آن‌ها فرار می‌ کردید، شما را به صورت باورنکردن هیجان‌زده خواهند کرد. اگر کمی با خودتان فکر کنید، متوجه خواهید شد که این وضعیت تنها ناشی از نیاز به تنوع و از بین بردن خستگی ناشی از تکرار و روزمرگی است. به جای انجام کارهای غیرمنطقی و عجولانه، سعی کنید با انجام کارهای مفید، مانند یادگیری یک زبان جدید یا شروع فعالیت‌های ورزشی که مدت‌هاست آرزوی آن‌ها را داشته‌اید اما هر بار به بهانه‌ای آن را به تعویق انداخته‌اید، خودتان را از این روال روزمرگی نجات دهید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : این روزها وقتی حتی برای نفس کشیدن هم ندارید، اما باید زمانی را برای استراحت، آرامش، و مدیریت مسائل مهم زندگی در نظر بگیرید. در حال حاضر، قدرت خلاقیت شما به شکل چشمگیری افزایش یافته و اگر بخواهید، می‌توانید این قدرت را در جوانب مختلف زندگی‌تان به کار ببرید. اگرچه دلتان می‌خواهد تغییرات جدی در خودتان و رفتارهایتان ایجاد کنید، اما نیازی نیست همین امروز همه چیز را به یک باره تغییر دهید. بهترین راه این است که اولویت‌هایتان را مشخص کنید و به تدریج به سمت اهدافتان حرکت کنید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

 

کارت برج

کارت برج :  امروز باید استحکام و ثبات زمینی که روی آن ایستاده‌اید را برای بار دیگر مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید. متاسفانه، ممکن است با دیدن این که وضعیت فعلی شما با انتظاراتتان همخوانی نداشته باشد، دچار ترس و وحشت شوید و فقدان حمایت عاطفی می‌تواند باعث سرگشتگی و نگرانی‌های بیشتری در شما شود. به جای این که با پیش‌بینی بدترین وضعیت‌ها خودتان را وحشت‌زده کنید، به دقت همه جوانب موضوع را مورد توجه قرار داده و سپس بهترین نتیجه ممکن را در ذهن خود ترسیم کنید. این کار به شما کمک می‌کند با اعتماد به نفس و انرژی مثبت به مسائلتان نگاه کنید و راه‌حل‌های مناسبی را پیدا کنید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : حال زمان  آن رسیده که به دنیای درونی خود بازگردید و ببینید که در دریای ذهنتان چه می‌گذرد؟ با نگاهی انتقادی، افکار، ایده‌ها و روش پردازش آنها را مورد بازنگری قرار دهید. این سفر درونی به شما نتایج شگفت‌آوری خواهد داد. اما در هنگام ارزیابی خودتان، ملایمت و مهربانی بیشتری به خرج بدهید. در این دنیا، هیچ چیزی به اندازه آزادی برای شما اهمیت ندارد. و وابسته بودن به دیگران چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ حرفه ای برای شما بسیار دشوار است. اما بد نیست نگاهی به این اخلاق خود بیندازید.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

 

کارت امپراطور

کارت امپراطور : پس از چند روز پرجنب‌وجوش، امروز کمی در خود فرو رفته‌اید و ذهنتان مشغول است. به دنبال این هستید که بفهمید چه چیزی واقعاً برایتان مهم است. اما در حقیقت، بیشتر از اینکه به دنبال جواب به این سوال باشید، کنجکاو هستید که بفهمید چگونه میان مسائل مادی و معنوی زندگی‌تان حد و مرز ایجاد کنید و چگونه ارزش‌های خود را تعریف کنید. خوشبختانه، در زوایای ذهنتان، به موضوعات و واقعیت‌های مهمی پی خواهید برد که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌های آینده‌تان تأثیرگذار باشند.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

 

کارت ملکه

کارت ملکه : احساس می‌کنید تحولاتی جدی و عمیقی در وجودتان درحال شکل‌گیری هستند. این ممکن است شما را بیشتر به اعماق درون خود سوق دهد تا این تحولات را درک کرده و با آنها همراهی کنید. شاید نیاز باشد که برنامه‌های قبلی خود را تغییر دهید تا بتوانید این تغییرات را به خوبی مدیریت کنید. قبل از انتخاب جهت جدیدی برای زندگی تان، بهتر است همه جوانب را به دقت در نظر بگیرید و به همه چیز فکر کنید. این انتخاب مهمی است و نیازمند آگاهی کامل از تبعات آن است. شاید در این دوره ترجیح بدهید کمی تنها بمانید و از دیگران فاصله بگیرید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت پاپ

کارت پاپ : گرمای درونتان آنقدر هست که برای آب شدن یخ هایی که از ترس وجودتان را در بر گرفته اند کافی باشد. در خلوت خودتان به توده انبوه اندیشه های گوناگونی که ذهنتان را پر کرده اند فکر کنید. سعی کنید آنهایی را که به گذشته های دور مربوط می شوند و دیگر برایتان ارزشی ندارند را با آرامش و برای همیشه از ذهن خود خارج کنید و کمی فضای ذهنتان را خلوت تر کرده و فشاری که روی خود احساس می کنید را کاهش دهید. 

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ارابه

کارت ارابه : تغییراتی که در سطح انرژی و افکارتان به وجود آمده اند شما را تشویق می کنند تا خودتان را از درون و بیرون به صورت جدی مورد ارزیابی قرار دهید. شما برنامه ها و اهداف بسیاری برای چند هفته آینده دارید که برای رسیدن به آنها درک مناسبی از این که چه کسی هستید و دارید به کدام سو می روید داشته باشید. پس قبل از این که سفرتان برای رسیدن به اهدافتان را آغاز کنید این گره پیچیده را از هم باز کرده و جواب این سوال ها را بیابید تا دید درستی از مسیر پیش رویتان داشته باشید.

منبع: تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا