اخبار روز

مشارکت ۵۰ درصدی وزارت نفت برای احداث مرکز رادیوتراپی در ایلام

مشارکت ۵۰ درصدی وزارت نفت برای احداث مرکز رادیوتراپی در ایلام

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مشارکت ۵۰ درصدی وزارت نفت برای احداث مرکز رادیوتراپی در ایلام

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو امضای تفاهمنامه بین وزارت نفت و وزارت بهداشت در خصوص احداث مرکز رادیوتراپی در مرکز استان، وزیر نفت دستور دادند مقدمات سهم ۵۰ درصدی وزارت نفت آماده شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی عنوان کرد: وزیر نفت، در راستای قول رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بزرگداشت شهدای زمین فوتبال چوار مبنی بر اعطای امتیاز یک تیم در لیگ ۲ فوتبال، دستور مساعدت مالی را در این باره صادر و طرح این موضوع را در کارگروه فرهنگی ابلاغ کردند.

فلاحی اضافه کرد: مطالبه دیگر در دیدار با وزیر نفت عودت به کار نگهبانان ایستگاه ۴۸ گاز در استان بود که وزیر نفت طی تماس تلفنی با مسئولان مربوطه خواستار پیگیری جدی و اقدام لازم در این موضوع شدند.

نماینده ایلام بیان کرد: همچنین پیگیر تبدیل وضعیت بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای ایثارگر شاغل در میدان نفتی آذر در مهران هستیم، در این ارتباط وزیر نفت دستور پیگیری جدی و اقدام لازم را در این خصوص صادر کرد.

پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان

فلاحی تصریح کرد: تسریع در تهیه دستگاه ام آر آی برای مرکز استان ضروری است، در این زمینه وزیر بهداشت دستور لازم برای تسریع در روند انجام این کار صادر کرده است.

نماینده مردم ایلام با تشریح وضعیت و ضعف زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان هلیلان، خواستار احداث مرکز جامع سلامت در هلیلان شد.

وی عنوان کرد: بیمارستان شهرستان سیروان از دیگر مطالبات مردم است، که با توجه به اینکه در نوبت موافقت اصولی در کمیسیون ماده ۲۰ است وزیر بهداشت دستور اقدام لازم در این زمینه را صادر کرده است.

فلاحی گفت: وزیر بهداشت برای تجهیز دو اتاق عمل بیمارستان رازی و تأمین تجهیزات مربوط به دیالیز برای این بیمارستان، برای تأسیس مرکز آموزش عالی سلامت در ایوان دستورات لازم را صادر کرده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا