اخبار روز

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در البرز

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در البرز

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در البرز

سرهنگ محمد نادربیگی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با روش خرید آهن آلات با چک بی محل، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان واگذار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: بررسی اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که یکی از کلاهبرداران سابقه دار و حرفه‌ای با چرب زبانی و انجام روش‌های متقلبانه در ابتدا با چند مرحله خرید آهن آلات از مالباخته و وصول چک‌هایش اعتماد او را جلب و در مرحله آخر با دادن یک فقره چک بی محل اموالی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه علی رغم حرفه‌ای عمل کردن متهم و جابجایی دائم نامبرده در استان‌های مختلف کشور، در نهایت مخفیگاه او در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد که متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی از مالباخته اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: کسبه محترم در خرید و فروش‌های چکی، حتماً از اصالت چک و سوابق صادر کننده چک اطمینان حاصل کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا