سریال و انمیشن

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

کیم سئون هو پس از جنجال‌های پیش آمده در سال گذشته، با فیلم کره ای نجیب زاده به دنیای سرگرمی بازگشت و توانست طرفداران خود را بار دیگر با بازی بی‌نقص خود در این فیلم هیجان انگیز و اکشن حسابی سورپرایز کند. با معرفی فیلم The Childe 2023 همراه ما باشید.

فیلم نجیب زاده با نویسندگی و کارگردانی پارک هون جونگ (Park Hoon-jung) که پیش از این آثار دیگری مانند فیلم The Witch: Part 1. The Subversion  2018، فیلم Night in Paradise  2020 و فیلم The Witch: Part 2. The Other One را در کارنامه خود دارد، ساخته شده است. ژانر فیلم کره ای نجیب زاده اکشن، هیجان انگیز و جنایی است. با رتبه R در رده سنی 18+ قرار دارد و در زمان اکران خود توانست در رتبه 4 باکس آفیس 10 فیلم برتر قرار گیرد. با بررسی فیلم کره ای نجیب زاده همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان فیلم کره ای نجیب زاده

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

داستان فیلم The Childe 2023 درباره پسری با نام مارکو است که آرزوی بوکسور شدن دارد. او یک دورگه با پدری کره ای و مادری فیلیپینی است. روزی به کره می‌آید تا پدرش را ملاقات کند. پدری که او و مادرش را سال‌ها پیش رها کرده است. ولی متوجه می‌شود ورودش به کره چیزی جز خطر مرگ برایش ندارد!

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم The Childe 2023

بیایید با هنرپیشه های فیلم نجیب زاده کره ای آشنا شویم.

کیم سئون هو در نقش نجیب زاده

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

کیم سئون هو متولد 8 می 1986 است. اگر سون هو را با سریال “Hometown Cha-Cha-Cha 2021” یا “Start-Up 2020” شناخته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم نقش متفاوت او را در سریال “Two Cops 2018” یا سریال “Strongest Deliveryman 2017” تماشا کنید تا بیشتر طرفدارش شوید.

همچنین بخوانید :

کانگ ته جو در نقش مارکو

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

کانگ ته جو بازیگر و مدل، متولد 19 می 1995 است. ته جو در آثاری مانند سریال “Hello, Me! 2021″، سریال “Today’s Peaceful Secondhand Country 2021” و سریال “Missing: The Other Side 2020” نیز حضور دارد.

همچنین بخوانید :

کیم کانگ وو در نقش رئیس هان از بازیگران فیلم کره ای نجیب زاده

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

کیم کانگ وو متولد 11 جولای 1978 است. کانگ وو از سال 2001 از فیلم و سریال های بسیاری نقش‌آفرینی کرده است. از آخرین آثار او می‌توانیم به سریال “Artificial City 2022″، سریال “Woman of 9.9 Billion 2020″، فیلم “Guimoon: The Lightless Door 2021” و فیلم “Recalled 2021” اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

گو آ را در نقش یون جو

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

گو آ را بازیگر و مدل، متولد 11 فوریه 1990 است. این بازیگر در عناوینی مانند سریال “Do Do Sol Sol La La Sol 2020″، سریال “Haechi 2019″، سریال “Black 2017” و سریال “Hwarang: The Poet Warrior Youth 2016” بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

بررسی و نقد فیلم نجیب زاده کره ای

طبق اطلاعات منتشر شده توسط کمیسیون تبلیغات فیلم کره در 26 ژوئن، فیلم The Childe علی‌رغم رتبه R خود و وجود سکانس‌های خون‌بار، بازخوردهای مشتاقانه‌ای از مخاطبان دریافت کرده است. همان‌طور که در خلاصه فیلم نجیب زاده کره ای گفتیم، این فیلم سفر مارکو، بوکسوری با تبار مختلط را دنبال می‌کند که به دلیل گذشته پر دردسرش، مجبور است بخاطر پول در مبارزات زیرزمینی و غیرقانونی در فیلیپین شرکت کند. زندگی او زمانی که هدف یک گروه خطرناک از جمله شخصیتی مرموز به نام “نجیب زاده” قرار می‌گیرد، تغییری دراماتیک پیدا می‌کند.

تماشاگرانی که فیلم را دیده‌اند، آن را تحسین می‌کنند و آن را «هیجان‌انگیزترین فیلم سال» می‌خوانند و شیفتگی خود را ابراز می‌کنند و بیان می‌کنند که زمان در طول مدت دو ساعت پخش بسیار سریع می‌گذرد. آن‌ها فیلم نجیب زاده را به عنوان ترکیبی منحصر به فرد از یک فیلم اکشن نوآر به کارگردانی پارک هون جونگ توصیف می‌کنند که دارای طنز سیاه است. صحنه‌های اکشن قدرتمند فیلم، شخصیت‌های جذاب، و خط داستانی محکم با پیچ و تاب و طنز، تحسین بیشتری را به خود جلب کرده است. تماشاگران درباره کارگردانی عالی، اجراها و لذت کلی فیلم نظر می‌دهند و سکانس های اکشن جذاب و شیمی جذاب بین بازیگران را برجسته می‌دانند.

تماشای تریلر فیلم The Childe 2023 باعث می‌شود در انتظار یک فیلم واقعا تاریک و ترسناک باشیم، در حالی که در عوض با یک فیلم کمدی – اکشن مواجه می‌شویم که می‌توان به سادگی آن را دوست داشت و از تماشایش لذت برد. اگر فیلمی اکشن و سرگرم کننده را به جای فیلم‌های تاریک و جدی ترجیح می‌دهید می‌توانید سراغ فیلم کره ای نجیب زاده بروید. این فیلم را “اکشن نوآر” می‌نامد، اما در واقع آنقدرها “نوآر” نیست، بیشتر شبیه “اکشن نوآر کمدی” است. اگر عاشق یک فیلم سرگرم کننده بدون هیچ گونه افکار استرس زا هستید، این فیلم برای شما بهترین خواهد بود. اما اگر فیلم‌های تیره‌تر و داستان‌های پیچیده را ترجیح می‌دهید، ممکن است در نیم ساعت اول از دیدن این فیلم خسته شوید.

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

فیلم‌برداری در این فیلم فوق‌العاده درخشان است، تعلیق و هیجان از همان ابتدا به شدت پر شده است، سرعت آن کاملاً عالی است و هر لحظه اعتیادآورتر می‌شود و حقیقت را کم کم آشکار می‌کند. خط داستان واقعاً به خوبی چیده شده است، اگرچه بسیار ساده است، اما عامل غافلگیری در پایان بسیار قوی است. اگرچه این اولین فیلم بلندی است که کیم سون هو در آن به عنوان بازیگر اصلی بازی کرده است، اما بازی او بسیار نفس‌گیر است، او در صحنه های اکشن کاریزماتیک است و شوخ طبعی او مانند همیشه به سادگی حال خوب را به ارمغان می‌آورد. شخصیت‌های دیگران نیز با تفکر طراحی شده بودند، مبارزه به دلایل بسیار طعنه‌آمیز بسیار شدید است، در حالی که شخصیت‌ها با بهترین‌ اکست های ممکن عمل می‌کنند.

کیم سوون هو دلیل اصلی تماشای این فیلم برای بسیاری از مخاطبان است، چرا که این‌بار یک تغییر چشمگیر در شخصیت او وجود درد. سئون هو از شخصیت باهوش هان جی پیونگ در سریال استارت‌آپ و هونگ دو شیک دوست داشتنی در سریال دهکده ساحلی چا-چا-چا، چرخشی 180 درجه به سمت نقش نجیب زاده دارد. آسیب ناپذیر، یک نابودگر کمی دیوانه با نام مستعار “Nobleman”. لبخند گسترده و دیوانه‌وار او مسحور کننده است، حرکات او سریع و دقیق است، او به طور نامحسوس مانند سایه طعمه اش را دنبال می‌کند و دور شدن از صفحه نمایش بخاطر بازی او کاملا غیرممکن است. در عین حال، شخصیت نجیب زاده مرموز ما با مقداری کنایه نوشته شده است. می‌توانید آن را از نگرش و توجه کلی به مواردی مانند کت و شلوار های گران قیمت و ماشین آخرین مدلش ببینید. و خب نکته بعدی این است که او به زودی خواهد مرد! از سرفه‌های خونین او کاملا واضح است.

نجیب زاده کیم سون هو یک شکارچی ایده آل است و مانند یک شعبده باز تقریبا هر کاری را می‌تواند انجام دهد.و این نقش گواهی عالی بر پیروزی کیم سون هو بر شایعات، نظرات منفی، رسوایی ها و اتهاماتی است که سال گذشته به او زدند! این یک پیروزی واقعی است. علاوه بر این، می‌توانیم حرف‌های نجیب زاده را پیامی به منتقدان کینه توز بدانیم: اگر خودنمایی کنید، کیم سون هو به عنوان یک نجیب زاده به سراغ شما می‌آید و همان کاری را که در 5 دقیقه اول فیلم انجام داد با شما خواهد کرد.

با چنین قهرمانی، بقیه، رک و پوست کنده، کمی رنگ پریده به نظر می‌رسند. فقط رییس هان، که توسط کیم کانگ وو خوش تیپ به تصویر کشیده شده است، سعی می‌کند این کار را ادامه دهد و سمت دیگر فیلم را جذاب کند! به احتمال زیاد برای دوستداران دیوانه‌های بی‌رحم او کاراکتری قابل تحسین است. یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی مارکو (کانگ ته جو)، نقش یک مرغ تقریباً بی کلام را بازی می‌کند که به طور همزمان توسط نجیب زاده، رییس هان و “زن شگفت انگیز” یون جو با بازی گو آرا تعقیب می‌شود. اما چرا آن‌ها او را تعقیب می‌کنند؟ اگر فیلم را تماشا کنید متوجه خواهید شد.

معرفی فیلم کره ای نجیب زاده (The Childe 2023)؛ اولین فیلم کیم سئون هو

در کل تعقیب و گریز و دعوا قوی‌ترین قسمت فیلم است. نماهای دینامیک نفس گیر، زوایای عالی، صحنه های نبرد با کارگردانی خوب و فیلمبردار و هماهنگ کننده های بدلکاری کار فوق العاده‌ای انجام داده‌اند. بنابراین، اگر دلتان برای تماشای یک فیلم اکشن خوب قدیمی با عناصر نوآر تنگ شده است، عجله کنید و فیلم جدید کیم سئون هو یعنی The Childe را تماشا کنید، به خصوص اگر به سون هو یا کیم کانگ وو علاقه دارید.

مارکو شخصیت اصلی فیلم The Childe 2023 است. او هیچ سرنخی ندارد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و فقط در تلاش برای زنده ماندن است. او پیشینه غم انگیزی دارد، اما قوی است. او آنجاست تا تعقیب شود و طرح را جلو ببرد. در همین حین برادر شرورش، دیوانه و شیطان است. احتمالا همه در ابتدای فیلم فکر می‌کردند که او می‌خواهد پدرش را بکشد (که اگر می‌توانست این کار را می‌کرد) اما برای به ارث بردن ثروت به او نیاز داشت. او واقعاً جز طمع و دیوانگی عمق شخصیتی دیگری ندارد.

اما نجیب زاده یک متخصص است. او شخصیتی با بیشترین عمق است که عجیب و در عین حال دیوانه‌ترین تعقیب کننده مارکو است. او لبخندی جذاب دارد، حتی اگر ترسناک به نظر برسد. به هرحال فیلم با تمام تعقیب و گریزها به جلو پیش می‌رود تا اینکه در صحنه آخر، فینال بزرگ فوق العاده باشکوه نمایان می‌شود. برای چنین فیلم سیاه و خونینی، پایان خنده داری بود. اما شاید بتوانیم امیدوار باشیم که فیلم دومی بسازند اما با همان روحیه اولی. نمرات فیلم سینمایی نجیب زاده در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.5 از 10 است. مدت زمان فیلم کره ای نجیب زاده 118 دقیقه است.

سخن آخر

با معرفی فیلم نجیب زاده کره ای همراهتان بودیم. این فیلم یک اکشن خالص است که این روزها به سختی پیدا می‌شود. هیچ چیز پیچیده‌ای ندارد و از همان لحظه ورود سئون هو در هواپیما همه‌چیز فقط سرگرم کننده است. اگر هنوز فیلم سینمایی کره ای نجیب زاده را ندیده‌اید، می‌توانید با دانلود فیلم The Childe 2023 از عنوانی هیجان‌انگیز و به یادماندنی با بازی کیم سئون هو و کانگ ته جو لذت ببرید. و اگر فیلم کره ای نجیب زاده را تماشا کرده‌اید، می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا