فال

فال روزانه تاروت شنبه ۱۲ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت شنبه ۱۲ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت شنبه ۱۲ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : هیچ اشکال ندارد که به تخیلتان اجازه دهید آزادانه پرواز کند، به شرط آن که اگر دیگران طبق انتظاراتی که شما از آنها دارید رفتار نکردند از آنها دلخور نشوید. نباید فکر کنید که بی آن که حتی چیزی به زبان بیاورید دیگران موظف هستند از دل و جان برای رسیدن شما به رویاهایتان تلاش کنند. . امروز ایده هایی انقلابی در سر دارید و خودتان عمیقا به آنها معتقد هستید و تمام تلاشتان را برای شناساندن و مورد توجه قرار گرفتن آنها خواهید کرد. به این که چه کارهایی باید انجام شود که خانواده خود را به آسایش برسانید پی خواهید برد.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت عدالت

کارت عدالت : امروز به نظرتان می رسد که وقتی با دیگران در مورد نیازهایتان حرف می زنید آنها حتی صدایتان را نمی شنوند. شاید این رفتار آنها را تا حدود زیادی تحمل کنید، ولی اگر کسی بخواهد شما را در نیمه راه رها کند عصبانی شده و واکنش نشان خواهید داد و یا خودتان را کنار کشیده و در انزوا فرو خواهید رفت. رفتارها و واکنش های دیگران را به خودتان نگیرید و احساسات آسیب دیده خود را التیام دهید و به یاد داشته باشید که دیگران مسئول احساسات شما نیستند.


فال روزانه تاروت شنبه ۱۲ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت عاشقان

کارت عشاق : امروز شما مدام در حال حرف زدن هستید، ولی این همه حرفی که می زنید در واقع پرده ای برای مخفی کردن احساساتتان هستند. کسی که دوست دارید آنقدری که شما انتظار دارید با شما حرف نمی زند و همین ممکن است باعث شود نسبت به عشق او شک کنید. ولی خودتان و هراسی که از ترک شدن دارید بیش از هر کس دیگری مسئول این ترس ها و تردیدهایتان هستید. اگر می خواهید مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان برطرف شده و دوباره احساس نزدیکی کنید باید با کمبودهای خود و کوتاهی هایی که کرده اید روبرو شوید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت ابله

کارت ابله : امروز رابطه تان با کسی که دوست دارید بیش از آن که فیزیکی باشد روحی و عاطفی است. به جای این که در ذهنتان خیال رابطه ای ایده آل در آینده را در سر بپرورانید در نظر بگیرید که کارهایی که اکنون می کنید چه نقشی روی رشد رابطه و آینده تان می توانند بگذرانند. شویم شما در فکرتان خودتان را برای تغییری بزرگ دارید آماده می کنید، از رفتن به شهری دیگر گرفته تا اعلام عشقی ناگهانی و یا تغییر شغلتان، هر کاری ممکن است بکنید، اما یادتان باشد در این کار جانب احتیاط را رعایت کنید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : گاهی در روابط اجتماعی حفظ حد و مرزها کار بسیار سختی می تواند باشد، ولی اگر می خواهید چه در منزل و چه در محل کار روابطتان به خوبی پیش بروند باید این حدود را رعایت کنید. شما دارید احساسات تازه ای را تجربه می کنید که نمی دانید چقدر از آنها را باید با دیگران به اشتراک گذاشته و چقدر را برای خودتان نگه دارید. متاسفانه در شرایط بحرانی فعلی استفاده از منطق و قدرت تحلیلتان برای شما دشوار است، ولی جای نگرانی نیست، اگر به ندای قلبتان گوش کنید شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت شیطانکارت شیطان : شما دارید ویژگی هایی که خودتان دارید و آنها را نمی پسندید به دوستان نزدیک یا همکاران و اطرافیانتان نسبت می دهید. در حال حاضر بهتر است به احساسات خود اعتماد نکنید زیرا ممکن است شما را به راه اشتباهی راهنمایی کنند. به جای این کار احساسات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و به بازخوردی که از آنها دریافت می کنید گوش کنید. حتی پیچیده ترین روابط هم وقتی با ذهن و گوشی باز در مورد آنها صحبت کنید رو به بهبود خواهند رفت. 

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : با وجود این که امروز شما هیچ تلاشی برای مخفی کردن احساسات خود نمی کنید، دیگران نمی توانند احساسات واقعیتان را درک کنند. خوشبختانه شما می توانید به وضوح در مورد آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد صحبت کنید ولی ماهیت خواسته ها و نیازهایتان به گونه ای است که دیگران نمی توانند آنها را درک کرده و با شما همراه شوند. دیگران را تحت فشار نگذارید و به تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد احترام بگذارید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : در حال حاضر احساسات شما نوسانات بسیاری دارند و پیدا کردن جایی مطمئن برای به زبان آوردن آنها آسان نیست. با وجود این که دوستان مورد اعتمادتان حاضر به شنیدن داستان جدیدتان هستند شما نمی خواهید با گفته هایتان برای آنها دردسر درست کنید. با وجود اینکه پیش خودتان تقریبا مطمئن هستید که بیشتر افرادی که با آنها سر و کار دارید هوایتان را دارند، اما بعد نیست هر از گاهی این وفاداری را مورد امتحان قرار دهید و ببینید دوستان واقعیتان چه کسانی هستند.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت پاپ

کارت پاپ : شما آماده اید تا فاصله ای که بین شما و کسی که دوست دارید را از بین ببرید، ولی رابطه شما با گذشته پیوند خورده است. با وجود این که نگران هستید مبادا زیاده روی در بیان احساساتتان در دیگران اثراتی منفی ایجاد کند، ولی امروز برعکس آنچه فکر می کنید اگر احساسات خود را به طور کامل به طرف مقابلتان انتقال ندهید به مشکل برخواهید خورد، پس هر چه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. 

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز در محل کارتان بازخورد بسیار مثبتی از همکارانتان دریافت خواهید کرد که شما را شگفت زده می کند. نه این که فکر کنید لیاقت این توجه را ندارید، فقط کمی برایتان غیر منتظره است. با این همه به دلیل اتفاقاتی که در گذشته افتاده اند و اثرات آنها هنوز هم روی شما باقی مانده است نیاز شما به تأیید و تحسین به این راحتی برطرف نخواهد شد. نگذارید اعتماد به نفستان وابسته به گفته ها و نظرات دیگران باشد. ارزش خودتان را با کیفیت کاری که انجام می دهید بسنجید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت برج

کارت برج : با وجود این که شما برای دست یابی به نتایجی فوق العاده انگیزه بسیار زیادی در خود احساس می کنید، این که بتوانید تا آخر راه را ادامه دهید حتمی نیست. بخشی از مشکل شما این است که نمی توانید بین تمایل به دست یابی به رضایت شخصی و خوشگذرانی و دنبال کردن مسیر موفقیت در حرفه ای که انتخاب کرده اید تعادل برقرار کنید. متاسفانه نمی شود به هر دوی اینها به طور تمام و کمال دست پیدا کنید، زیرا هر شبانه روز بیست و چهار ساعت بیشتر نیست و باید از یک چیزهایی بزنید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ملکه

کارت ملکه : گاهی اوقات با وجود این که قلبا می خواهید کسی به شما نزدیک باشد او را از خودتان می رانید. امروز آنقدر سعی در مخفی کردن و محافظت از احساساتتان دارید که حاضر هستید به غیر از آنها در مورد هر چیز دیگری حرف بزنید. شما امیدوار هستید دیگران متوجه حصاری که به دور قلبتان کشیده اید نشوند، ولی کافی است یک نفر سوالی در رابطه با احساستان از شما بپرسد تا سفره دلتان را باز کنید. اگر این کار را بکنید در کمال تعجب خواهید دید که با گفتن حقیقت احساس آرامش و راحتی بیشتری می کنید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا