فال

فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۰ فروردین:

فال روز تولد:  امسال برای شما با رضایت نسبی از زندگیتان همراه خواهد بود. شما خیلی ساده تر از آن چه خودتان انتظار دارید خواهید توانست دیگران را به خودتان جذب کنید و همین موضوع می تواند فرصت آغاز یک رابطه عاطفی خوشایند را برایتان به ارمغان بیاورد که برای مدت ها و حتی تا ابد ادامه پیدا خواهد کرد. علاوه بر قدرتی که در جذب دیگران به خود دارید، امسال مادیات را خیلی خوب می توانید به سوی خود بکشانید و موقعیت های زیادی برای کسب درآمد بیشتر و پس انداز و سرمایه گذاری های پرسود برایتان فراهم خواهند شد. امسال همچنین سال خیلی خوبی برای هماهنگ کردن اعضای خانواده در جهت رسیدن به اهداف مشترک خانوادگی خواهد بود. فصل زمستان با آرامشی نسبی برای شما همراه خواهد بود و این فرصت را خواهید داشت تا بیشتر به خودتان و آنهایی که دوست دارید اهمیت داده و با آنها وقت بیشتری بگذرانید. همینطور می توانید از این فرصت استفاده کرده و در آرامشی که دارید برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنید.


فال روزانه متولدین فروردین

کمتر لذتی می تواند با لذت این که عشقتان تمام احساسات و عشق خود را به شخصی که دوست دارید نشان دهید و او نیز این احساسات را درک کند برابری می کند، اما امروز از آن روزهایی نیست که شما بتوانید این حس را تجربه کنید، زیرا متأسفانه امروز شما نمی توانید او را آن طوری که خودتان می خواهید خوشحال کنید. خودتان را سرزنش نکنید، طرف مقابلتان را نیز همینطور! این وضعیت کاملا موقتی و گذراست و به زودی همه چیز روبراه خواهد شد. برای انجام کاری باید با شخصی مهم وارد مذاکره بشوید و او را برای حمایت از پروژه‌تان راضی و قانع کنید. خبری عجیب به گوشتان می رسد که هرطور فکر می‌کنید به نظرتان منطقی و قابل انجام نیست. تعداد رقیبان در زمینه های مختلف بسیار است.


فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شاید احساس کنید چیزهایی که دارند در اطرافتان اتفاق می افتند تحت تأثیر انگیزه های خودخواهانه دیگران هستند. شما تنها کسی هستید که متوجه آن چه واقعا دارد اتفاق می افتد هست و احساس می کنید بر فراز کوهی ایستاده اید و از آن بالا با نفرت کارهای شرم آور دیگران را زیر نظر دارید. شما در جریان همه چیز هستید، اما در شرایط موجود هیچ اقدام اثرگذاری نمی توانید در این رابطه انجام دهید. فعلا فقط اطلاعات لازم را جمع کنید، بعدا اقدامات لازم را انجام خواهید داد. دوستی با شما تماس گرفته و احوالتان را می پرسد که مدتهاست از او بی خبرید. برای گفتن حرفی یا عملی کردن تصمیمی بهتر است فعلا کمی دست نگه دارید. شما مهربان، صمیمی و خوش اخلاق هستید اما زود قهر می‌کنید و ارزش زمان را نمی شناسید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز کارهایی را انجام دهید که می توانند به شما کمک کنند تا احساس آزادی بیشتری در زندگی خود داشته باشید. لزومی ندارد که سعی کنید برای خوشحال نگه داشتن اطرافیانتان کارهایی را انجام دهید که باعث می شوند خودتان احساس محدودیت کنید و یا مجبور شوید خودتان را قربانی کنید. از امروز برای رها کردن خود از زنجیرهایی که خودتان به دست و پایتان بسته اید استفاده کنید. هرچند انعطاف پذیری همیشه ویژگی اخلاقی بسیار مفیدی است، اما امروز کمی لجبازی خیلی بیشتر به کارتان خواهد آمد! دیگر به سراغ کسی که به شما بی وفایی کرده نروید. او قابل اعتماد نیست انجام یک معامله باعث می شود مبلغی به دستتان برسد و قدم های بعدی را محکم‌تر برمیدارید. به خواسته تان اهمیت بدهید. خستگی مفرط می تواند فلج‌تان بکند.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید مجبور شوید بیخیال برنامه هایی که از قبل چیده بودید بشوید و همه چیز را به شانس واگذار کنید. شاید اتفاقات غیر منتظره ای که پیش می آیند در واقع به نفع شما تمام شوند، پس به جای مقابله با آنها سعی کنید خودتان را با آنها هماهنگ کنید. جریان طبیعی اتفاقات شما را به جایی خواهد برد که احساس زادی بیشتری خواهید کرد. به جای این که همه چیز را کاملا به منطق خود وابسته کنید تخیل و احساسات خود را نیز به کار بگیرید. امروز شما باید تمرین کنید به خلاقیت و تخیل خود بدون محدود کردن آنها اجازه شکوفایی بدهید. خبری خوش جو سنگین خانوادگی تان را از بین می برد. از شخصی کاری یاد می گیرید که بسیار به دردتان می خورد. برای یک قرار داد و یا توافق کاری پیشنهادی داده اید و منتظر جواب هستید. در رابطه عاطفی تان بهتر است کمی فاصله تان را بیشتر کنید و رفتار طرف مقابل تان را بسنجید.


♌ فال فردا متولدین مرداد

اجازه ندهید انرژی مثبتی که در امروز نهفته است بدون آن که از آن بهره لازم را برده باشید از کنارتان بگذرد. شما این توانایی را دارید که بیش از هر شخص دیگری از این موقعیت استفاده کنید، پس از صبح زود دست به کار شده و تا دیر وقت هم مشغول باشید. بیش از اندازه درگیر فکر و برنامه ریزی نشوید و دست به عمل بزنید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که مجبور نیستید فقط در یک راه پیش بروید، هر گاه دیدید به نفعتان است تغییر مسیر بدهید و یا از راه میانبر بروید؛ خودتان را به یک مسیر ثابت محدود نکنید و انعطاف پذیر باشید. فکر انجام کاری تازه یا ایده ای نو از سرتان بیرون نمی رود، به آن بپردازید و با جزئیات در موردش تحقیق کنید و یادداشت بردارید. شخصی از شما توقعی دارد که برایتان نشدنی است. همین امروز تکلیفتان را با او و درخواستش روشن کنید. ناامید نباشید.


فال امروز متولدین شهریور

شما امروز دارید با خودتان فکر می کنید چطور کارهایی که زمانی باعث برتری و تمایز شما نسبت به هم رتبه ها و همکارانتان می شدند دیگر چنین تأثیری ندارند. شما باید متوجه این موضوع باشید که چقدر فراتر از رتبه قبلی خود رفته اید و حالا باید مطابق با شرایط تازه ای که در آن قرار گرفته اید کارهای بزرگ تر و بهتری انجام دهید تا دیده شوید. نیست به یکباره کوه ها را جابجا کنید، با ایجاد تغییرات کوچک در برنامه روزانه تان و در عین حال باز نگه داشتن ذهنتان خواهید توانست پاداش بزرگی را به دست بیاورید. شخصی در قالب شوخی به شما حرف‌هایی میزند که ناراحتتان می کند، دوستانه با او برخورد کنید، ادامه این رفتارش فقط به شما آسیب می زند. نیتی در دل دارید که خیلی به آن فکر می کنید، به طوری که از کار و زندگی افتاده اید. این نیت با صبر و شکیبایی برآورده می شود.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز کارهایتان ناگهانی و بدون فکر کردن هستند، اما قطعا قدرت زیادی پشت آنها نهفته است. امروز ذهنتان بسیار هوشیار شده است و حتی یکی از نزدیکانتان که تدبیری مثال زدنی دارد نیز با شما همراه شده است. به همین دلیل نیز کارهایی که انجام می دهید هرچند بدون برنامه ریزی اما هوشمندانه هستند، البته به شرط آن که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید و ذهنی باز داشته باشید. یادتان باشد که در زندگی هر چالشی که پیش رویتان قرار می گیرد فرصتی برای تحول شخصی و تبدیل شدن به فردی بهتر است. جای هیچ نگرانی نیست. یک خواسته اگرچه عالی‌ست و موجب می شود از اندوه و غم‌تان کاسته شود ولی نباید موجب شود تمام گنجایش ذهنتان را اشغال کند. یک تصمیم روند کاری تان را تحت الشعاع قرار می دهد. ارزش خودتان را بدانید شما لایق بهترین‌ها هستید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز کمی وقت بگذارید تا خودتان را از روزمرگی و کارهای تکراری نجات دهید و ببینید در دنیای اطرافتان چه می گذرد. شما آنقدر روی هدفی خاص متمرکز شده اید که از بقیه آنچه در اطرافتان در جریان است غافل شده اید. شاید خودتان متوجه اهمیت این موضوع نباشید، اما تمام اتفاقات این دنیا و هر چه در آن وجود دارد به طور زنجیروار به هم وابسته است و نمی شود بیخیال جنبه های دیگر زندگی و دنیایتان شوید و انتظار داشته باشید هدف اصلیتان به طور جدی تحت تأثیر آنها قرار نگیرد. شخصی مهربان و با احساس در اطرافتان است که می تواند به زندگی‌تان رنگ بدهد، از طبع لطیف او بهره بگیرید. از طبیعت لذت می برید، امروز از شهر خارج شوید و از طبیعت برای به آرامش رسیدن کمک بگیرید. با کسی باشید که بهترین ها را برای شما می خواهد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

اصلا لزومی ندارد که احساس کنید مجبور هستید آنچه دیگران از شما انتظار دارند را انجام داده و به هر سازی که آنها می زنند برقصید. این که یک نفر از شما چیزی را بخواهد به این معنا نیست که شما مجبور به انجام آن هستید؛ حداقل یک امروز را خودتان را در اولویت قرار دهید و از انجام آنچه به نفعتان نیست یا دلتان نمی خواهد خودداری کنید. این خود شما هستید که باید آزادی را برای خود به وجود بیاورید وگرنه هیچکس آن را به شما نخواهد بخشید. تا میتوانید از تردید و وسواس دوری کنید و خودتان مچ خودتان را بگیرید!! برای انجام کاری که حساسیت زمانی دارد باید هرچه زودتر تصمیمی بگیرید و دست به کار شوید. با انجام کاری یا گفتن حرفی خیالتان را از مسئله ای که نگرانش هستید راحت می‌کنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز شما دارید کارهایتان را به صورت ناخودآگاه انجام می دهید و در میانه انجام یک کار ممکن است ناگهان به خودتان آمده و از خود بپرسید که از اول چرا و به چه منظوری آن را شروع کرده بودید. بهتر است انرژیتان را بیهوده و برای کارهایی که ضروری نیستند هدر ندهید. امروز در حالی که ترجیح می دهید وقتتان را صرف کارهایی کنید که خودتان دوست دارید مسئولیت های زیادی به عهده تان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید. یادتان باشد که انجام مسئولیت هایتان اثر بزرگی روی حفظ وجهه اجتماعیتان خواهند داشت و نباید نادیده بگیرید. از لحاظ عاطفی منتظر حرکتی از طرف کسی هستید که برایتان مهم است. بهترین کار این است که وانمود کنید سرتان به کارهای دیگر شلوغ است و فعلا برای او فرصتی ندارید. او اگر بخواهد به سمتتان می آید اگر نه هم، شما کم کم از این خودخوری و انتظار مدام خلاص می شوید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز می توانید روی خوش شانسی خود برای رهایی پیدا کردن از موقعیت های دشوار و پیچیده حساب باز کنید. امروز از آن روزهایی است که می توانید با خیال راحت دل به دریا بزنید و زیاد نگران نتیجه این اقدام های ریسک آمیز خود نباشید. چنان انرژی مثبت زیادی با شما همراه شده است که حتی خودتان هم نمی توانید به میزان واقعی آن پی ببرید. به خودتان و شانستان اعتماد کنید و خاطرتان از این که در نهایت اوضاع به نفعتان تمام خواهد شد جمع باشد. شخصی که برایتان بسیار عزیز است به سفر دوری خواهد رفت. برای رفتن به جایی و دیدار با شخصی نقشه می کشید و برنامه ریزی می کنید. برای ادامه تحصیل و یا به روز کردن اطلاعاتتان هیچ‌وقت دیر نیست همین حالا اقدام کنید. ملاقاتی برای تغییر شغل یا مکان صورت می گیرد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است به طور غیر منتظره در موقعیت هایی قرار بگیرید که آمادگی لازم برای آنها را ندارید، اما شما آماده اید که در برابر آنها گارد دفاعی به خود بگیرید. با این حال باید مواظب باشید برای محافظت از خود چنان دیوارهای بلندی به دور خودتان نکشید که نتوانید آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد را ببینید. چنین قلعه مستحکمی با جدا کردن شما از دنیای بیرون خطراتی هم برایتان به همراه دارد! در رابطه عاطفی تان شما تا به امروز دوران سختی را گذرانده اید، بعد از این سعی کنید از او دور نشوید و آزارش ندهید. شما سزاوار یک زندگی آرام هستید. نگرانی تان را با فردی خردمند و باتجربه در میان بگذارید و کمک بخواهید، همه چیز بهتر از آنچه که توقع دارید پیش خواهد رفت.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا