اخبار روز

ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان عامل تولید ثروت هستند

ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان عامل تولید ثروت هستند

ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان عامل تولید ثروت هستند

به گزارش خبرگزاری خالق، محمد کرمی صبح امروز شنبه در نشستی با تعدادی از معتمدین استان که در محل استانداری برگزار شد، افزود: باید از تجارب افراد با تجربه در بخش‌های مختلف بهره گیری کرد تا بر اساس آن بتوانیم شاهد رشد در بخش‌های مختلف به خصوص در حوزه تجارت باشیم.

وی با بیان این مطلب که سیستان و بلوچستان باید به هاب دام کشور تبدیل شود و بتواند نیاز کشور به گوشت را تأمین کند، تاکید کرد: باید زنجیره تولید گوشت در استان تکمیل شود همچنین صنایع فرآوری مواد پروتئینی نیز ایجاد شود، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از ظرفیت‌های موجودی که تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته تولید ثروت کنند.

کرمی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم چرا که این ظرفیت‌ها در هیچ جای کشور وجود ندارد و می‌تواند برای این منطقه و کشور تولید ثروت کند.

وی تصریح کرد: باید شرایطی را در سیستان و بلوچستان فراهم کنیم تا رفت‌وآمد به استان تسهیل شود و هم اکنون نیز با پروژه‌های در دست اجرا، استان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه باید در میدان باشیم تا بتوانیم این استان را به نقطه مطلوبی برسانیم، باید جوانان خلاق استان را پای کار بیاوریم چرا که آنان باید آینده استان را بسازند و کارهای دانش بنیان را به سرعت پیش ببرند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا