درهم برهم

صنعت هتلداری چیست؟

صنعت هتلداری چیست؟

صنعت مهمان نوازی در درجه اول بر رضایت مشتری متمرکز است. در بیشتر موارد، بر خلاف نیازهای اولیه، بر اساس اوقات فراغت ساخته شده است یا مبتنی بر لوکس است. هتل ها و استراحتگاه ها، خطوط کروز، خطوط هوایی و سایر اشکال مختلف سفر، گردشگری، برنامه ریزی رویدادهای ویژه و رستوران ها به طور کلی تحت قلمرو صنعت مهمان نوازی قرار می گیرند.

 

این صنعت مبتنی بر خدمات در فعالیت‌های اوقات فراغت مشتریان رشد می‌کند. برخی از مشاغلی که صنعت مهمان‌نوازی به دست می‌آورد گذرا و متناوب است، اما در مجموع، منبع زیادی از درآمد آن را تشکیل می‌دهد. برای مثال، خانواده‌ای که در تعطیلات هستند ممکن است از کشوری به کشور دیگر پرواز کنند، اتاق هتلی را برای مدت زمان بازدیدشان رزرو کنند، در رستوران‌های محلی غذا بخورند و در پارک های موضوعی یا سایر جاذبه های منطقه. همه این فعالیت ها شامل خدمات ارائه شده توسط حوزه های مختلف صنعت مهمان نوازی است.

 

خدمات استثنایی معمولاً برای همه این مشاغل بسیار مهم است. رضایت مشتری معمولا منجر به وفاداری مصرف کننده می شود که به اطمینان از موفقیت یک شرکت در صنعت مهمان نوازی کمک می کند. برای مثال، اگر فردی یک خط هوایی خاص را انتخاب کند و تجربه مثبتی داشته باشد، احتمالاً در آینده دوباره از آن استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر پرواز ناخوشایند باشد، خدمه های هواپیمایی بی ادب باشند، یا مشتری از خدمات ناراضی باشد، احتمال اینکه دفعه بعد که فرصت پیش بیاید، کمتر به آن خط هوایی بازگردد.

 

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

The hospitality industry includes providing entertainment for guests at a hotel or on a cruise.
صنعت مهمان‌نوازی شامل ارائه سرگرمی برای مهمانان در هتل یا سفر دریایی است.

سایر خدمات در صنعت مهمان‌نوازی شامل برنامه‌ریزی رویدادهای ویژه برای فعالیت‌های اجتماعی و شرکتی است. این ممکن است شامل سازماندهی عروسی باشد که به چندین فروشنده نیاز دارد، مانند گلفروشان، مهمانداران، نانوایان کیک، و طراحان دعوت. یک برنامه ریز عروسی همچنین ممکن است وسایل حمل و نقل زمینی و اقامت در هتل را برای مهمانان خارج از شهر ترتیب دهد. وقتی همه این عناصر با هم جمع شوند، ترکیبی از فروشندگان محلی در صنعت مهمان‌نوازی مجموعاً تجربه کلی را برای زوج عروسی، خانواده‌هایشان و مهمانان ایجاد می‌کند.

 

Fine dining restaurants are part of the hospitality industry.
رستوران های ناهار خوری عالی بخشی از صنعت مهمان نوازی هستند.

به طور مشابه، برنامه ریزان رویدادهای شرکتی معمولاً حمل و نقل را برای چندین نفر و اقامتگاه های امن هتل ترتیب می دهند. بسته به نوع برنامه ای که شرکت میزبانی می کند، به احتمال زیاد فضای جلسه، تجهیزات صوتی بصری، خدمات غذا و نوشیدنی و سایر نیازها نیز ترتیب داده می شود. اجاره تجهیزات برای نمایشگاه های تجاری – مانند غرفه های قابل حمل، لوله و پارچه، روشنایی، و علائم – ممکن است برای موفقیت یک رویداد مورد نیاز باشد. متخصصان مهمان‌نوازی که در رویدادهای سازمانی تخصص دارند، محیطی کلی برای نمایش‌ها، جلسات یا کنفرانس‌های مؤثر ایجاد می‌کنند.

 

حتما بخوانید : پارک تفریحی چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا