اقتصاد

صرافی کریپتو کانادا پس از «نقض امنیت»، برداشت را متوقف کرد

صرافی کریپتو کانادا پس از «نقض امنیت»، برداشت را متوقف کرد

صرافی کریپتو کانادا Catalyx پس از کشف یک “نقض امنیتی” که مشکوک است در آن دخیل بوده است، برداشت ها را متوقف کرده و تمام فعالیت های تجاری خود را در پلت فرم خود به حالت تعلیق درآورده است. یکی از کارمندان خود.

“مدیریت گمان می کند که این نقض امنیتی، که ممکن است شامل یک کارمند باشد، منجر به از دست رفتن بخشی از دارایی های رمزنگاری شده توسط شرکت از طرف مشتریانش شده است.” Caltyx را در 28 دسامبر نوشت بیانیه. 

Catalyx فاش نکرد که چه مقدار از دارایی‌های رمزنگاری خود در اثر این نقض از بین رفته است. 

به دلیل ضرر، تمام برداشت‌های ارزهای دیجیتال و کریپتو از پلتفرم و کلیه فعالیت‌های تجاری روی پلتفرم به‌طور موقت به حالت تعلیق درآمده است.

در ۲۱ دسامبر، کمیسیون اوراق بهادار آلبرتا به پلتفرم دستور داد کلیه فعالیت های تجاری را متوقف کند و تحقیقاتی را در مورد صرافی در رابطه با نقض امنیت آغاز کرد.

صرافی رمزارز اضافه کرد که در حال بررسی ضرر و زیان است و شرکت مشاوره Deloitte را برای کمک به حل این حادثه درگیر کرده است.

مرتبط: Bitzlato برداشت ها را هفته ها پس از آن به حالت تعلیق در می آورد بنیانگذار با انحلال صرافی موافقت کرد

وب‌سایت رسمی Catalyx در حال حاضر دارای یک بنر هشدار دهنده است که به کاربران توصیه می‌کند که پلتفرم آن از “مشکلات فنی” رنج می‌برد. هنگامی که عملکردهای معمولی بازیابی شده اند به کاربران هشدار دهد.

صفحه های اصلی Catalyx هشدار می دهد کاربران که از “مشکلات فنی” رنج می برند.

صرافی مستقر در کلگری در سال 2018 توسط مدیر عامل فعلی جاه هو لی تأسیس شد. این صرافی در آژانس اطلاعات مالی ملی کانادا FINTRAC ثبت شده است.

در میان بازار صعودی گسترده تر در می 2021، حجم معاملات ماهانه صرافی 28 میلیون دلار بود که 73 درصد افزایش ماهانه را نشان داد. زمان، با توجه به 

داده‌های عمومی فعلی مربوط به ذخایر یا حجم معاملات آن در هیچ یک از جمع‌آوری‌کننده‌های داده رمزنگاری ظاهر نمی‌شود.

مجله: راز میلیارد دلاری DeFi: خودی های مسئول هک ها

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا