صادرکنندگان ETF بیت کوین 3 تبلیغ رمزنگاری را در 48 ساعت انجام می دهند
صادرکنندگان ETF بیت کوین 3 تبلیغ رمزنگاری را در 48 ساعت انجام می دهند
صندوق مبادله ای بیت کوین نقطه ای (BTC) ناشران (ETF) در یک جنگ بازاریابی کریپتو در حال تولید، دو نسخه جدید را راه اندازی کرده اند و در مجموع سه تبلیغ رمزنگاری را تنها در دو روز منتشر کرده اند.
Bitwise اولین تبلیغ بیت کوین ETF در 18 دسامبر با حضور بازیگر جاناتان گلداسمیت، که به خاطر شخصیت “جالب ترین مرد جهان” از یک کمپین تبلیغاتی با آبجو Dos Equis.
روزها بعد در 20 دسامبر، Hashdex آگهی کریپتو خود را منتشر کرد که در آن یک کامیون کمپرسی با عنوان «سهام رمزنگاری نیست، درآمد ثابت کریپتو نیست، فلزات گرانبها؟ نه، نه رمزنگاری، قبل از تبلیغ شرکت.
سپس Bitwise در 20 دسامبر با یک آگهی کوتاه دیگر با گلداسمیت پاسخ داد.
«فکر میکنم دوست دارید بدانید، ساتوشی پیام خود را ارسال میکند. گلداسمیت گفت و به تبلیغ بیت کوین ادامه داد.
با این حال، اجماع از پاسخها در سراسر رسانههای اجتماعی این بود که کمپین تبلیغاتی Bitwise در صدر قرار گرفت.
بهطور قابلتوجه، فشار نام تجاری دو مدیر دارایی نشاندهنده اعتماد بیش از حد به یک محصول مالی است که هنوز تأییدیه نظارتی را دریافت نکرده است.
تحلیلگران احتمال تایید SEC را تعیین کرده اند یک یا همه 13 ETF بیت کوین معلق در 90٪ تا 10 ژانویه.
موارد مرتبط: کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ بایننس، اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرد
در 20 دسامبر، پیشگام بیت کوین و مدیر عامل JAN3 سامسون مو درباره اهمیت کمپین های بازاریابی برای بیت کوین نظر دادند ETFs.
Mow توضیح داد که شرکتهایی که برای کسب امتیاز BTC ETF رقابت میکنند، همگی برای سرمایهگذاران، جریانهای ورودی و داراییهای تحت مدیریت با یکدیگر رقابت میکنند و افزود که سلاح اصلی آنها برندسازی است.
او نوشت: «این نبرد برای درخشش نارنجی بیت کوین چنان داغ می شود که نمی توانید تصور کنید.
«فکر می کنید جاناتان گلداسمیت جالب است؟ صبر کنید تا بلک راک با نواک جوکوویچ تبلیغ کند که «بیت کوین برای برندگان است». یا تبلیغ Fidelity Super Bowl با مایکل سیلر که می گوید هیچ ETF دومی وجود ندارد.
مجله: راز میلیارد دلاری DeFi: خودی ها مسئول هک ها