سریال و انمیشن

سریال عشق زیر نور ماه؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال عشق زیر نور ماه؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال عشق زیر نور ماه؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال عشق زیر نور ماه محصول کشور کره جنوبی است و در سال 2016 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Love in the Moonlight آشنا شویم.

ژانر سریال کره ای عشق زیر نور ماه کمدی و رمانتیک است. این سریال بر اساس یک رمان (Web Novel) با عنوان Moonlight Drawn by Clouds به کارگردانی کیم سونگ یون (Kim Seong-yoon) و باک سانگ هون (Baek Sang Hoon) تولید شده است. پارک بوگوم، کیم یو جونگ، جونگ جین یونگ، چائه سو بین و کواک دونگ یون بعضی از بازیگران این سریال هستند. زمان پخش سریال کره ای عشق زیر نور ماه اولین بار در تاریخ 22 آگوست 2016 برابر با 1 شهریور 1395 از KBS2 بود و پخش آن در تاریخ 18 اکتبر 2016 برابر با 27 مهر 1395 به پایان رسید. تعداد قسمت های سریال عشق زیر نور ماه 18 اپیزود و مدت هر قسمت آن یک ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Love in the Moonlight می‌پردازیم و بیشتر درباره بازیگران، داستان و نقدهای این سریال صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال عشق زیر نور ماه

سریال کره ای عشق زیر نور ماه

به طور خلاصه سریال کره ای عشق زیر نور ماه درباره دو کاراکتر به نام‌های لی یونگ و هونگ را اون است که لی یونگ وارث تاج و تخت و هونگ را اون با اسم هونگ سام نوم شناخته می‌شود و نویسنده رمان‌های عاشقانه و مشاور زوج‌ها است. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای سریال کره ای عشق زیر نور ماه بپردازید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال عشق زیر نور ماه و نقش آن‌ها

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کره ای عشق زیر نور ماه آشنا خواهیم شد و فقط نام‌های بعضی از بازیگران دیگر این مجموعه تلویزیونی را به همراه نقشی که داشتند بیان خواهیم کرد.

پارک بوگوم در نقش لی یونگ

سریال Love in the Moonlight

پارک بوگوم (Park Bo-gum) یک بازیگر است که در تاریخ 16 ژوئن 1993 برابر با 26 خرداد 1372 در سئول (Seoul) در کره جنوبی متولد شد. او به دلیل نقش‌های متنوعی که در سینما و تلویزیون بازی کرده است شناخته می‌شود. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سه سریال Hello Monster محصول سال 2015 و Encounter محصول سال 2018 و Record of Youth محصول سال 2020 را نام برد. پارک بوگوم در سریال عشق زیر نور ماه در نقش کاراکتر لی یونگ (Lee Yeong) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

کیم یو جونگ در نقش هونگ را اون و هونگ سام نوم

بررسی سریال عشق زیر نور ماه

کیم یو جونگ (Kim Yoo-jung) یک بازیگر است که در تاریخ 22 سپتامبر 1999 برابر با 31 شهریور 1378 در کره جنوبی متولد شد. او بازیگری را از سن کم آغاز کرد و به یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران کودک در کره جنوبی تبدیل شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم The 8th Night 2021 و سریال Lovers of the Red Sky محصول سال 2021 و سریال Backstreet Rookie محصول سال 2020 را نام برد. کیم یو جونگ در سریال کره ای عشق زیر نور ماه ایفای نقش کاراکتر هونگ را اون و هونگ سام نوم (Hong Ra-on/Hong Sam-nom) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

چائه سو بین در نقش جو ها یون

معرفی سریال Love in the Moonlight

چائه سو بین (Chae Soo-bin) یک بازیگر است که در تاریخ 10 جولای 1994 برابر با 19 تیر 1373 در کره جنوبی متولد شد. او با بازی در سریال Love in the Moonlight شناخته شد و پس از آن در نقش اصلی فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی حضور پیدا کرد. سریال A Piece of Your Mind محصول سال 2020 و فیلم The Pirates: The Last Royal Treasure و سریال Rookie Cops محصول سال 2022 از جمله آثاری هستند که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. چائه سو بین در سریال Love in the Moonlight در نقش کاراکتر جو ها یون (Jo Ha-yeon) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کواک دونگ یون در نقش کیم بیونگ یون

بازیگران سریال عشق زیر نور ماه

کواک دونگ (Kwak Dong-yeon) یک بازیگر است که در تاریخ 19 مارس 1997 برابر با 29 اسفند 1375 در کره جنوبی متولد شد. او در دو سریال My Strange Hero محصول سال 2018 و Big Mouth محصول سال 2022 بازی کرده است. او همچنین در تعدادی از قسمت‌های سریال It’s Okay to Not Be Okay محصول سال 2020 حضور داشته است. کواک دونگ یون در سریال عشق زیر نور ماه به ایفای نقش کاراکتر کیم بیونگ یون (Kim Byung-yeon) پرداخته است.

بعضی از بازیگران دیگر سریال Love in the Moonlight که درباره بیوگرافی آن‌ها صحبت نکردیم عبارت‌اند از:

  • جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) در نقش کیم یون سونگ (Kim Yoon-sung)
  • جونگ هی سونگ (Jung Hye-sung) در نقش میونگ یون (Myeong-eun)
  • جئون می‌سون (Jeon Mi-seon) در نقش پارک سوک وی (Park Suk-ui)
همچنین بخوانید :

نقد سریال Love in the Moonlight و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال عشق زیر نور ماه و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در دو سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی و مای دراما لیست به ترتیب نمره‌های 7.8 از 10 و 8.2 از 10 را به دست آورده است. سریال عشق در مهتاب برنده 17 جایزه و کاندید دریافت 7 جایزه شده بود. بعضی از بینندگان این سریال گفته‌اند که ترکیبی دوست‌داشتنی از کمدی، عاشقانه و دسیسه‌های قصر در این اثر رمانتیک تاریخی جذاب وجود دارد که شما را به تماشای ادامه داستان ترغیب می‌کند. بعضی از مخاطبان دیگر این سریال بیان کرده‌اند که با این که نمونه‌های بهتر و سرگرم‌کننده‌تر مشابه آن وجود دارد اگر از کاستی‌های آن چشم پوشی کنید سرگرمی جالبی است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی سریال عشق زیر نور ماه پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. این سریال در چند سایت معروف فیلم و سریال‌های کره جنوبی نمره‌های خوبی به دست آورده است. اگر به تماشای سریال‌‌های رمانتیک و تاریخی کره جنوبی علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Love in the Moonlight را شروع کنید.

می‌توانید نظر خود را در مورد سریال کره ای عشق زیر نور ماه و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی دیده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید آن را تماشا کنند می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا