درهم برهم

زباله های یک نفر گنج کسی است

زباله های یک نفر گنج کسی است

هر موقعیتی که در زندگی در آن قرار می گیریم ممکن است تغییر کند. در هر اتفاقی که با آن روبرو می شویم عشق وجود دارد. حتی وقتی پر از نفرت هستید، در واقع بازتابی از عشق است. با این حال، هر موقعیت، رویداد و فردی که با آن روبرو می شوید نشانه موقعیتی است که ما در آن قرار داریم یا خواهیم بود.

Birilerinin çöpü birilerinin hazinesidir sevgi

ناامیدی‌ها، پایان‌ها، پایان‌ها، رها شدن، رها شدن و نادیده گرفته شدن… حتی اگر همه این‌ها پایانی به نظر می‌رسند و باعث ناامیدی همه ما می‌شوند، اما همگی نشانه‌های شروعی جدید هستند.

همانطور که پایان ها به آغاز تبدیل می شوند، هر موقعیت منفی بعداً به مثبت تبدیل می شود. باید با همه و هر آنچه که با عشق تمام می شود و می رود و رها می کند خداحافظی کرد زیرا در تغییر «ما» به وظایف خود عمل کرده اند.

همه چیز اتفاق می افتد زیرا باید اتفاق بیفتد

شاید مثل یک ضرب المثل کلاسیک به نظر برسد، اما در واقع بسیار پر معنی است. “همه چیز اتفاق می افتد زیرا باید اتفاق بیفتد.” از حرف شما بنابراین، وقتی می دانیم که هر اتفاقی برای ما می افتد بخشی از آزمایش است، به جای اینکه به دنبال مقصری متمرکز بیرونی برای اتفاقی که برایمان افتاده است یا به جای اینکه نقش قربانی را برعهده بگیریم. وقتی اعتماد خود را نشان می‌دهیم و آن را با بزرگواری می‌پذیریم، بزرگ‌ترین تغییر و پیشرفت در ما رخ می‌دهد و می‌توانیم خود جدیدی از خودمان بسازیم.

“سطل زباله یک نفر گنج دیگری است.” برای چه یا چه کسی احساس بی ارزشی می کنیم؟ کسی که ما را بی ارزش می کند چقدر می تواند ما را بی ارزش کند؟ یا من از همه آنها گذشته ام، تا چه حد می توانیم تواضع نشان دهیم که واقعاً این احساس را در ما ایجاد کرده است یا زباله کسی هستیم؟ بنابراین، فروتنی چه احساسی دارد؟ متواضع بودن یعنی توهین نکردن یا توهین نشدن.

بزرگترین نشانه فروتنی در واقع این است که بتوانیم توهین نشویم، یعنی زمانی که کسی با ما مانند زباله رفتار می کند، بتوانیم شجاعت پذیرش این موضوع را با درک نشان دهیم. اینکه بتوانیم با مدارا به این نوع رفتار نزدیک شویم، ما را به گنجینه ای برای خود و دیگران تبدیل می کند.

به قول شمس تبریزی در میان خرابه ها گنج و گنج پیدا می شود. فقط کسانی که می توانند با چشم دل ببینند، می توانند گنج ها را در میان خرابه ها ببینند، و وقتی با چشمان قلب نگاه کنیم، می توانیم گوهر و ارزش درون خود را ببینیم.

چگونه روح ما را ترمیم خواهید کرد؟

؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا