آشپزی

رول شیرینی شکلاتی

رول شیرینی شکلاتی

رولت‌های شیرینی شکلاتی، شیرینی‌های کره‌ای، پوسته‌دار و خوشمزه هستند که با شیرینی خانگی پر از چیپس شکلات تلخ، تاهینی و گردو درست می‌شوند. آنها یک همراه عالی برای قهوه صبح یا چای بعد از ظهر شما هستند.

flaky layers of a chocolate pastry roll
<strong><em>شیرینی های شکلاتی و تاهینی<em><strong>
پرش به:

اگر عاشق طعم غلیظ تاهینی هستید، این رول های شیرینی شکلاتی دنیای شما را تکان خواهد داد. شکلات، تاهینی و گردو واقعاً در بهشت ​​ساخته شده اند!

تاهینی یک ماده خاورمیانه‌ای است که از دانه‌های کنجد برشته شده تهیه می‌شود. به عنوان ماده اصلی برای حمص شناخته می شود (دستور غذای خوشمزه هوموس را بررسی کنید ) در دنیای غرب اما کاربردهای بسیار دیگری برای این ماده عجیب و غریب وجود دارد. من عاشق استفاده از تاهینی برای سس سالاد و همچنین برای شیرینی هستم.

چرا این دستور غذا جواب می دهد؟

  • ترکیب تاهینی، گردو و شکلات از این دنیا خارج است!
  • به راحتی می توان آن را با تصاویر گام به گام، یک فیلم آموزشی کوتاه و دستورالعمل دنبال کرد.
  • به عنوان یک میان وعده در حال حرکت یا یک صبحانه سریع با یک فنجان قهوه عالی است.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

Ingredients for the chocolate pastry rolls
  • آرد ساده – به آرد سفید یا آرد همه منظوره نیز معروف است. برای کیک، بیسکویت و شیرینی عالی است.
  • نشاسته ذرت– معمولاً برای غلیظ کردن سس ها یا سوپ ها استفاده می شود. همچنین برای ترد شدن بیشتر به شیرینی ها اضافه می شود زیرا مولکول های نشاسته ذرت آب را جذب می کنند. می توانید آن را با نشاسته گندم جایگزین کنید.
  • آب گازدار یا گازدار – هنگام اضافه کردن آب گازدار یا گازدار به خمیر، حباب‌های آن حباب‌هایی از هوا ایجاد می‌کنند که با گرما منبسط می‌شوند که به محصول نهایی بافت سبک‌تری می‌دهد.
  • روغن نباتی – روغن نباتی طعمی ترکیبی دارد و بر طعم خمیر تسلط ندارد. همچنین خمیر را الاستیک تر می کند و بافتی ترد به آن می بخشد. همچنین می توانید از روغن های ذرت، کانولا، سویا یا بادام زمینی استفاده کنید.
  • تخم مرغ– برخی از دستور العمل های پای از تخم مرغ صرف نظر می کنند، اما من دوست دارم آن را به عنوان طعم دهنده اضافه کنم. تخم مرغ همچنین مقداری رطوبت دارد که به نرم شدن شیرینی نهایی کمک می کند. زرده را برای شستن تخم مرغ نگه دارید.
  • کره – از تعامل لایه های خمیر با یکدیگر جلوگیری می کند. وقتی شیرینی را در فر قرار می دهید، کره بین لایه ها آب می شود و حفره های هوا ایجاد می کند. می توانید به جای کره از مارگارین سفت استفاده کنید.
  • تراشه های شکلاتی – می توانید از چیپس های شکلات تیره یا شیری استفاده کنید. اگر چیپس ندارید، تکه های شکلات را به اندازه های مشابه خرد کنید.
  • تهینی – این یک ماده عالی و مغزدار است و با شکلات و گردو عالی می شود. معمولا در شیرینی های ترکی و همچنین سس سالاد و دیپ استفاده می شود. می‌توانید آنها را از فروشگاه‌های خاورمیانه، سوپرمارکت‌های بزرگ یا آنلاین از آمازون .
  • گردو – آنها را در یک غذاساز به طور تقریبی خرد کنید. من آنها را به آرامی برشته می کنم تا طعمی تند پیدا کنند. در صورت تمایل می توانید از فندق یا گردو استفاده کنید.
  • شکر قهوه ای روشن – طعمی غنی و کامل به شیرینی می بخشد. اگر در دست ندارید می توانید از شکر سفید مخلوط با ملاس استفاده کنید.

لطفاً برای مقادیر دقیق، کارت دستور غذا را در زیر مشاهده کنید.

دستورالعمل های گام به گام

این یک دستور العمل آسان است به شرطی که نکات و مراحل زیر را دنبال کنید. همچنین یک فیلم آموزشی کوتاه و همچنین تصاویر گام به گام وجود دارد. زمان آماده سازی 1 ساعت بیشتر برای استراحت خمیر است، در غیر این صورت، بسیار سریع و ساده است.

  • خمیر را آماده کنید – آرد و نمک را در یک کاسه متوسط ​​الک کنید. الک کردن آرد باعث هوای آن می شود که به کیفیت خمیر کمک می کند. همچنین برای مخلوط کردن یکنواخت مواد لازم است. آرد ذرت، 1 عدد تخم مرغ، 1 عدد سفیده تخم مرغ، آب گازدار یا گازدار و روغن نباتی را اضافه کنید. همه را با هم ترکیب کنید و چند دقیقه ورز دهید تا خمیر نرم و لطیفی به دست آید.
  • رولت های شیرینی را شکل دهید – خمیر را به 8 قسمت مساوی تقسیم کنید و آنها را به شکل توپ در آورید. هر کدام باید تقریباً 95 گرم وزن داشته باشند. من استفاده از ترازوی آشپزخانه الکترونیکی برای این اما اگر دنبال شیرینی هایی با اندازه مناسب نیستید، می توانید این کار را با چشم انجام دهید. یک گلوله خمیر بردارید و سپس با وردنه آن را به شکل دایره 10 سانتی متری روی سطحی که کمی روغن کاری شده است باز کنید. ⅛ کره نرم را روی دایره خمیر بمالید و آن را از دو طرف تا کنید تا به شکل یک پاکت مربع در بیاید. این کار را با بقیه گلوله های خمیر تکرار کنید، آن ها را در بشقاب یا سینی قرار دهید، روی آن را با فیلم بپوشانید و به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید.

بسته های شیرینی را از یخچال خارج کنید و سپس آنها را به شکل مربع تقریباً 20 سانتی متری باز کنید. دوباره آنها را به قطعات کوچک مربعی بریزید و 15 دقیقه دیگر در یخچال بگذارید. همین روش را 2 بار دیگر (در مجموع 3 برابر) تکرار کنید.

فر را با دمای 170 درجه سانتی گراد گرم کنید. برای فیلینگ، شکر و تاهین را در یک کاسه مخلوط کنید. شیرینی ها را از یخچال خارج کنید، 1 بسته مربعی را روی میز کار کمی روغنی قرار دهید و سپس آن را به شکل مربع 20 سانتی متری پهن کنید. ⅛ از تاهین را روی شیرینی بمالید، روی گردو و شکلات بپاشید. خمیر را به آرامی به شکل چوب در بیاورید. کنده را به 4 قسمت برش دهید. همین کار را با 7 قطعه مربع باقی مانده تکرار کنید. در مجموع 32 شیرینی کوچک خواهید داشت. آنها را روی سینی های کاغذ پزی قرار دهید. بین شیرینی ها حداقل 1 سانتی متر فاصله بگذارید.

در یک کاسه کوچک، زرده تخم مرغ را با ماست مخلوط کنید و سپس شیرینی ها را با برس شیرینی پزی بشویید. روی کنجد بپاشید و آنها را به مدت 25 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی و ترد شوند بپزید.

Brush the pastries with eggs and sprinkle sesame seeds on
رول شیرینی شکلاتی 6
Bake the chocolate pastry rolls until golden and crispy
رول شیرینی شکلاتی 7
تهینی چیست و ماندگاری تاهینی چقدر است؟

تاهینی چاشنی است که به طور گسترده در آشپزی ترکی و خاورمیانه استفاده می شود. که از دانه های کنجد پوست کنده برشته شده تهیه می شود. من خرید %D8%A8%D8%A7%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%81%D8%AA%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA%20%D9%BE%D8%B3%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%B8%D8%B1%D9%81%20%D8%AA%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%A7%204%20%D9%85%D8%A7%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AA%D8%A7%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D8%AF%D8%B1%20%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84%20%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20

%20

%20

نحوه نگهداری شکلات رول های شیرینی پزی؟

این شیرینی های پر از شکلات و تاهین زمانی بهترین هستند که در روز پخت به صورت تازه مصرف شوند. می توانید آنها را تا 2 روز در دمای اتاق یا تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید. آنها همچنین به خوبی یخ می زنند. بعد از پختن، بگذارید سرد شوند و سپس در ظرف در بسته یا کیسه های انجمادی قرار دهید. آنها را تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. می توانید آنها را با فویل بپوشانید و مستقیماً از فریزر داخل فر بگذارید تا کاملاً گرم شوند.

برای دستور العمل های شکلاتی خوشمزه تر، چرا امتحان نکنید:

نکته برتر از سرآشپز

اگر زمان کافی برای گرفتن کره خود در دمای اتاق ندارید، آن را به مکعب های کوچک برش دهید و سپس آن را در فاصله 10 ثانیه با قدرت کم در مایکروویو قرار دهید تا مکعب های کره نرم شوند. حداکثر باید 20 ثانیه طول بکشد!

امیدوارم از روند تهیه این شیرینی های پر از شکلات به همان اندازه که از خوردن آنها لذت می برید لذت ببرید! 🙂

اشتهای خوب! / افیه اولسون!

Golden and crispy chocolate and tahini filled pastries

رولت های شیرینی شکلاتی

آیلا کلولی

شیرینی صبحانه کره ای، پوسته پوسته و خوشمزه پر از شکلات، تاهینی و گردو.

stop offset=”0%” stop-opacity=”1″/>

زمان آماده سازی 1 ساعت

زمان پخت 30 دقیقه

زمان کل 1 ساعت 30 دقیقه

کورس صبحانه، میان وعده

آشپزی مدیترانه، خاورمیانه، ترکی

سرویس ها 32 رول

کالری 221 kcal

مواد تشکیل دهنده 

 

برای فیلینگ شکلاتی

برای بالای شیرینی ها

دستورالعمل ها 

آماده کردن شیرینی

  • آرد و نمک را الک کنید یک کاسه با اندازه متوسط.

  • آرد ذرت، 1 تخم مرغ، 1 سفیده تخم مرغ، آب گازدار یا گازدار و روغن نباتی را اضافه کنید.

  • همه را با هم ترکیب کنید و چند دقیقه ورز دهید تا خمیر نرم و لطیفی به دست آید./

شکل دادن به رول های شیرینی شکلاتی

  • خمیر را به 8 قسمت مساوی تقسیم کرده و آنها را به شکل توپ درآورید. هر کدام باید تقریباً 95 گرم وزن داشته باشند.

  • یک گلوله خمیر بردارید و آن را به شکل دایره 10 سانتی متری روی سطحی که کمی روغن کاری شده است، باز کنید.

  • ⅛ کره نرم را روی دایره خمیر بمالید و آن را از دو طرف تا کنید تا مربع شکل شود. بسته

  • با بقیه گلوله های خمیر این کار را تکرار کنید، آن ها را در بشقاب یا سینی منتقل کنید، روی آن را با فیلم بپوشانید و به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید.

  • آنها را از یخچال خارج کرده و به شکل مربع تقریباً 20 سانتی متری باز کنید.

  • دوباره آنها را تا کنید بسته های مربعی کوچک و 15 دقیقه دیگر در یخچال بگذارید. همین روش را 2 بار دیگر (در مجموع 3 تا) تکرار کنید.

  • فر را از قبل با دمای 170 درجه سانتیگراد گرم کنید.

  • برای فیلینگ، شکر و تاهین را در ظرفی مخلوط کنید.

  • شیرینی ها را از یخچال خارج کنید، 1 بسته مربعی را روی میز کار با کمی روغن قرار دهید و آن را به شکل مربع 20 سانتی متری پهن کنید.

  • تاهینی را روی شیرینی بمالید، روی گردو و شکلات بپاشید. .

  • خمیر را به آرامی به شکل چوب در بیاورید.

  • کنده را به 4 قسمت برش دهید. همین کار را با 7 قطعه مربع باقی مانده تکرار کنید. در مجموع 32 شیرینی کوچک خواهید داشت.

  • آنها را روی سینی هایی با کاغذ پخت قرار دهید.

  • زرده تخم مرغ را با ماست در یک کاسه کوچک مخلوط کرده و شیرینی ها را با برس شیرینی پزی بشویید.

  • روی دانه های کنجد بپاشید و آنها را به مدت 25 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که طلایی رنگ شوند بپزید.

تغذیه

کالری: 221کیلو کالری کربوهیدرات ها: 22gپروتئین: 4gچربی: 14g چربی اشباع شده: 4gچربی غیراشباع چندگانه: 5gچربی تک غیراشباع: 4gچربی ترانس: 1gکلسترول: 22میلی گرم سدیم: 83میلی گرمپتاسیم: 84میلی گرمفیبر: 1g شکر: 8گرمویتامین A: 139IU ویتامین C: 1میلی گرمکلسیم: 26میلی گرم آهن: 1میلی گرم

ایمنی مواد غذایی

  • در دمای حداقل 165 درجه فارنهایت (74 درجه سانتیگراد) بپزید
  • غذا را برای مدت طولانی در دمای اتاق بیرون نگذارید
  • هرگز غذای پخت و پز را بدون مراقبت رها نکنید
  • از روغن هایی با هدف نقطه سیگار کشیدن برای جلوگیری از ترکیبات مضر
  • همیشه تهویه خوب هنگام استفاده از اجاق گاز

دستورالعمل‌های بیشتر را در USDA.gov ببینید.

این پست از پیوندهای وابسته استفاده می کند. این بدان معنی است که اگر روی آنها کلیک کنید و سپس چیزی بخرید، مقدار کمی کارمزد برای فعال نگه داشتن سایت دریافت می کنیم، اما هزینه بیشتری برای شما ندارد.

این دستور غذا را شما درست کردید؟

لطفاً به من بگویید که چگونه برای شما رقم خورد! نظر خود را در زیر بگذارید و @cookingorgeous در اینستاگرام و هشتگ کنید #cookingorgeous.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا